Konstantin Karapetrović talentovani užički košarkaš je sa nepunih 15 godina otišao u Italiju, kako bi unapredio svoj košarkaški razvoj. Trenutno je na odmoru u svom rodnom gradu i razmišlja gde će nastaviti karijeru.… […]
18/09/2019
Autor:
Mirjana Aleksić
Izvor: TV Lav plus
Foto: TV Lav plus
Testiranje ideje kod potencijalnih korisnika i provera konkurencije na tržištu jedni su od osnovnih koraka koje bi trebalo preduzeti kako bi se razvio biznis odnosno stvorio brend održiv na tržištu. To je poručila marketing menadžerka sa dugogodišnjim iskustvom u multinacionalnim kompanijama Mina Tadić koja je u prostoru Startap centra Naučno tehnološkog parka u Čačku održala predavanje. Stečeno decenijsko iskustvo na poslovima marketinga i razvoja biznisa u velikim kompanijama, menadžerka Mina Tadić pokušala je da prenese na učesnike radionice. “Postoje određeni koraci koje bi trebalo preduzeti kako bi se od ideje došlo do kreacije odnosno posla koji donosi stabilnu zaradu i brenda koji će dugo da živi”, navela je Mina Tadić. Na početku, ključno je testirati ideju. “Osnovni momenat između ideje i pravljenja brenda je zapravo testiranje te ideje kojju imate. Da li je to proizvod il usluga, potrebno ju je testirati na klijentima, potencijalnim, budućim, besplatno, da bi ste dobili fidbek, da biste znali da li vaša ideja valja, da li njima koristi i koliko bi mogla da se naplati. Onda je provera konkurencije na tržištu i posle toga su dalji koraci koji vode ka biznisu”, objasnila je Mina Tadić. Radionica
o marketingu i razvoju biznisa samo je jedna od brojnih aktivnosti koje se
sprovode u Regionalnom startap centru u
Čačku koji radi već više od tri meseca. Osim programa namenjenog frilenserima
ili timovima u kovrking prostoru, razvija se i usluga za kompanije koje žele da
organizuju prezentacije ili održe sastanak sa
važnim klijentima. “Prošle nedelje smo već krenuli sa komercijalizacijom takvih usluga i jedna veoma uspešna kompanija iz našeg grada koja sarađuje sa Velikom Britanijom i veći deo svoje proizvodnje izvozi na to tržište prošle nedelje je koristila naš prostor i njihovi utisci, što nama mnogo znači, su veoma dobri i saradnja sa njima će biti nastavljena”, izjavio je direktor NTP Čačak Mirko Pešić. Svi
zainteresovani mogu koristiti usluge Startap centra u Čačku gde im je na
raspolaganju najsavremenija
tehnološka oprema i edukacija za razvoj poslovanja, a programi koji će se
održavati do kraja ovog i naredna dva
meseca su već pripremljeni.
Napišite komentar za ovaj članak
spisak dosadašnjih komentara za ovaj članak
Najnoviji oglasi
Konstantin Karapetrović talentovani užički košarkaš je sa nepunih 15 godina otišao u Italiju, kako bi unapredio svoj košarkaški razvoj. Trenutno je na odmoru u svom rodnom gradu i razmišlja gde će nastaviti karijeru.… […]
oš jedan tmuran decembarski dan u Srbiji. Očekuje se oblačno i hladno vreme, ponegde uz slabu kišu ili rosulu. Na planinama će provejavati slab sneg. Duvaće slab severni vetar.
Izdajem radionicu za mehaničarske usluge sa 4 dizalice u užem centru grada. Izdajem radionicu za limarsko- farbarske usluge sa komorom u užem centru grada. Informacije možete dobiti na: 062/162 1111
Pridružite nam se na Festivalu “Vinomanija” na Zlatiboru 27. julai otkrite najnovi model Hyundai Tuscona iz 2024. godine
Izdajem stan stan u kvalitetnoj novogradnji kog hotela Morava u Čačku. Stan je kompletno namešten, površine 35 m2. Informacije možete dobiti na: 064/ 148 03 77 064 /510 78 33
pročitaj još sličnih vesti
Generalni direktor EPS-a Dušan Živković kaže da će dominantan prihod od poskupljenja struje ići “Elektromreži“ i “Elektrodistribuciji Srbije“. Komentarisao je navode da su hidroelektrane bez fizičkog obezbeđenja, bez vatrogasaca i da nije moguće… […]
I pored otežanih uslova poslovanja privreda Moravičkog okruga je u prvih 6 meseci ove godine ostvarila pozitivnu spoljnotrgovinsku razmenu kako na strani izvoza tako i na strani uvoza. U periodu januar -. jun… […]
Od 67 lokacija , koliko postoji u Čačku mesta za postavljanje bašti u okviru ugostiteljskih objekata , 20 je slobodno
Povećanje minimalne zarade ove godine odvija se u dve faze – od oktobra ove godine i od januara 2026. godine, i to je prvi put da se visina minimalca usklađuje dva puta godišnje.
Spoljnotrgovinska razmena privrede sa područja Regionalne privredne komore MO i RO povećana je u prvih 6 meseci ove godine u odnosu na isti period prethodne godine, i iznosila je 978 miliona evra. Republički… […]
pretraži sajt
Broj pregleda
Pregleda do sada
Hvala što pratite naš portal.
najnovije vesti
Podelite objavu
Kliknite na znak plus
Podelite vest na društvenim mrežama.
Zapratite nas na fejsbuku
redakcija@infopress.rs
Marketing@infopress.rs
Impresum • Marketing • Kontakt informacije • Uslovi korišćenja • Politika privatnosti • Deklaracija o kolačićima • Pristup podacima
Testiranje ideje kod potencijalnih korisnika i provera konkurencije na tržištu jedni su od osnovnih koraka koje bi trebalo preduzeti kako bi se razvio biznis odnosno stvorio brend održiv na tržištu. To je poručila marketing menadžerka sa dugogodišnjim iskustvom u multinacionalnim kompanijama Mina Tadić koja je u prostoru Startap centra Naučno tehnološkog parka u Čačku održala predavanje. Stečeno decenijsko iskustvo na poslovima marketinga i razvoja biznisa u velikim kompanijama, menadžerka Mina Tadić pokušala je da prenese na učesnike radionice. “Postoje određeni koraci koje bi trebalo preduzeti kako bi se od ideje došlo do kreacije odnosno posla koji donosi stabilnu zaradu i brenda koji će dugo da živi”, navela je Mina Tadić. Na početku, ključno je testirati ideju. “Osnovni momenat između ideje i pravljenja brenda je zapravo testiranje te ideje kojju imate. Da li je to proizvod il usluga, potrebno ju je testirati na klijentima, potencijalnim, budućim, besplatno, da bi ste dobili fidbek, da biste znali da li vaša ideja valja, da li njima koristi i koliko bi mogla da se naplati. Onda je provera konkurencije na tržištu i posle toga su dalji koraci koji vode ka biznisu”, objasnila je Mina Tadić. Radionica
o marketingu i razvoju biznisa samo je jedna od brojnih aktivnosti koje se
sprovode u Regionalnom startap centru u
Čačku koji radi već više od tri meseca. Osim programa namenjenog frilenserima
ili timovima u kovrking prostoru, razvija se i usluga za kompanije koje žele da
organizuju prezentacije ili održe sastanak sa
važnim klijentima. “Prošle nedelje smo već krenuli sa komercijalizacijom takvih usluga i jedna veoma uspešna kompanija iz našeg grada koja sarađuje sa Velikom Britanijom i veći deo svoje proizvodnje izvozi na to tržište prošle nedelje je koristila naš prostor i njihovi utisci, što nama mnogo znači, su veoma dobri i saradnja sa njima će biti nastavljena”, izjavio je direktor NTP Čačak Mirko Pešić. Svi
zainteresovani mogu koristiti usluge Startap centra u Čačku gde im je na
raspolaganju najsavremenija
tehnološka oprema i edukacija za razvoj poslovanja, a programi koji će se
održavati do kraja ovog i naredna dva
meseca su već pripremljeni.
Napiši komentar
komentari
Najnoviji oglasi
Konstantin Karapetrović talentovani užički košarkaš je sa nepunih 15 godina otišao u Italiju, kako bi unapredio svoj košarkaški razvoj. Trenutno je na odmoru u svom rodnom gradu i razmišlja gde će nastaviti karijeru.… […]
oš jedan tmuran decembarski dan u Srbiji. Očekuje se oblačno i hladno vreme, ponegde uz slabu kišu ili rosulu. Na planinama će provejavati slab sneg. Duvaće slab severni vetar.
Izdajem radionicu za mehaničarske usluge sa 4 dizalice u užem centru grada. Izdajem radionicu za limarsko- farbarske usluge sa komorom u užem centru grada. Informacije možete dobiti na: 062/162 1111
Pročitaj slične vesti
Generalni direktor EPS-a Dušan Živković kaže da će dominantan prihod od poskupljenja struje ići “Elektromreži“ i “Elektrodistribuciji Srbije“. Komentarisao je navode da su hidroelektrane bez fizičkog obezbeđenja, bez vatrogasaca i da nije moguće… […]
I pored otežanih uslova poslovanja privreda Moravičkog okruga je u prvih 6 meseci ove godine ostvarila pozitivnu spoljnotrgovinsku razmenu kako na strani izvoza tako i na strani uvoza. U periodu januar -. jun… […]
Od 67 lokacija , koliko postoji u Čačku mesta za postavljanje bašti u okviru ugostiteljskih objekata , 20 je slobodno
pretraži sajt
Zapratite nas na fejsbuku
redakcija@infopress.rs
Marketing@infopress.rs