ZAŠTO SE VEĆ TRUCKAMO NA NOVOM AUTOPUTU? U dva tunela i na jednoj deonici “Miloša Velikog” volan podrhtava, a ovo su razlozi

ZAŠTO SE VEĆ TRUCKAMO NA NOVOM AUTOPUTU? U dva tunela i na jednoj deonici “Miloša Velikog” volan podrhtava, a ovo su razlozi

08/07/2021

Autor: 

Info Press

Izvor: Blic

Foto: N1 Info

Nepune dve godine od kako je otvoren autoput “Miloš Veliki” od Surčina do Čačka vozači na ovoj saobraćajnici već osećaju truckanja, pre svega, u tunelima Šarani i Brđani, ali i na deonici Ub-Lajkovac. U JP “Putevi Srbije” uveravaju da će otkloniti nedostatke i oštećenja.

Mnogi vozači koji se redovno kreću autoputem “Miloš Veliki” čude se zbog čega im podrhtava vozilo u tunelima Šarani i Brđani dok saobraćajnica pre i posle “mraka” nije oštećenja.

-Kad god uđem u te tunele osetim veliko truckanje koje nestaje čim izađem iz tunela. Ne znam uopšte u čemu je problem – žali se jedan od vozača.

Beton kriv za truckanje u tunelima

U JP “Putevi Srbije” tvrde da ne postoje oštećenja na kolovozu u tim tunelima, ali otkrivaju razlog zbog čega je vožnja na tim deonicama drugačija.

-Kolovoz u tunelima Šarani i Brđani je od betona. U trenutku izgradnje pomenutih tunela, zakonskom regulativom nije bilo moguće u tunelima raditi asfaltni, već samo betonski kolovoz. Betonski kolovoz za razliku od asfaltnog, ima dilatacione spojnice, koje predstavljaju poprečne i podužne prekide u betonskim pločama, sa ciljem da se obezbedi nesmetana termička reakcija betona i spreči pucanje betona. Tako fomirane dilatacione spojnice stvaraju dinamičku reakciju na pneumatike vozila prilikom njihovog prolaza – objašnjavaju u ovom preduzeću za “Blic”.

Kako kažu, u međuvremenu se izmenila zakonska regulativa zbog čega je u planu izrada završnog sloja od asfalt betona preko postojećeg betonskog kolovoza, što bi donelo komforniju vožnju.

-U toku je sprovođenje potrebnih ispitivanja i izrada predloga mera za izradu završnog asfaltnog sloja. Rok i period izrade završnog sloja od asfalt betona će biti utvrđeni u skladu sa predloženim merama (proizišlih iz sprovedenih ispitivanja) i skladu sa planom radova na održavanju državnih puteva – naglašavaju u JP “Putevi Srbije”.

Deonica Ub-Lajkovac opet problematična

Vozači imaju primedbe i na stanje deonice Ub-Lajkovac na autoputu “Miloš Veliki” gde su se pojavile pukotine na kolovozu iako je ta deonica već jednom obnavljana.

-Postoje oštećena u voznoj saobraćajnoj traci, na levom kolovozu u dužini od oko tri kilometra. Uzrok nastanka oštećenja će biti utvrđen nakon izvršenih ispitivanja koja su planirana da se izvedu tokom jula . Po dobijanju rezultata ispitivanja, biće utvrđene i mere za sanaciju – kažu u JP “Putevi Srbije” i dodaju da će tada biti određen i rok za izvođenje radova.

Napreduju radovi na deonici Preljina-Požega

Inače, trenutno se gradi nova deonica na autoputu “Miloš Veliki” od Preljine do Požege koja bi, prema najavama, trebalo da bude završena krajem godine.

-Karateristično za ovu deonicu je što prolazi kroz veoma težak geografski teren i zbog čega će morati da se izgrade brojni tuneli i mostovi. Skoro trećina trase čine mostovi i tuneli. Radovi na prvoj i prioritetnoj poddeonici Preljina-Pakovraće u dužini od 14,3 kilometra su ispred ugovorene dinamike, dok će javnost blagovremeno biti obaveštena o završetku radova – podvlače u JP “Putevi Srbije” i dodaju da na deonici od postojeće naplatne rampe Preljina do Pakovraća treba uraditi izmeštanje elektroenergetskih, telekomunikacionih, vodovodnih i gasnih instalacija na čak 73 mesta.

, ,

Napišite komentar za ovaj članak

spisak dosadašnjih komentara za ovaj članak

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena * zvezdicom.
Info Press zadržava pravo izbora komentara koji će biti objavljeni, kao i pravo skraćivanja komentara.
Komentare koji sadrže govor mržnje, uvrede i psovke, kao i komentare koji se ne odnose na vest, ne objavljujemo.
Spisak dosadašnjih komentara za članak "ZAŠTO SE VEĆ TRUCKAMO NA NOVOM AUTOPUTU? U dva tunela i na jednoj deonici “Miloša Velikog” volan podrhtava, a ovo su razlozi". 
Podelite vaše mišljenje sa nama. Pošaljite komentar klikom na dugme - napišite komentar.

Najnoviji oglasi

Izdaje se stan kod hotela “Morava” u Čačku

Izdajem stan stan u kvalitetnoj novogradnji kog hotela Morava u Čačku. Stan je kompletno namešten, površine 35 m2. Informacije možete dobiti na: 064/ 148 03 77 064 /510 78 33

BAVARIA TEAM ČAČAK I BAVARIA CENTAR PRELJINA – AMSS

Za sve naše klijente odobravamo posebne mesečne popuste i akcije kao i stalne popuste za penzionere, lica sa troje i više dece kao i za nezaposlena lica, popust 28%.

BAVARIA TEAM ČAČAK I BAVARIA CENTAR PRELJINA – AMSS

U našim poslovnicama u Bavaria centar Preljina i Bavaria Team Čačak, Vašu registraciju mozete platiti na više mesečnih rata putem čekova gradjana, putem administrativne zabrane.

JKP „Vodovod“ Čačak – OBAVEŠTENJE

JKP „VODOVOD“ Čačak

Počelo prijavljivanje  za rehabilitaciju  u banjama

Republički fond za penzijsko i invalidsko osiguranje  raspisao je oglas za upućivanje penzionera  na rehabilitaciju za 2024. godinu, a pravo da konkurišu za desetodnevni besplatni  boravak  u banjama i  lečilištima  u  Srbiji  imaju korisnici čija penzija iznosi do 39.850 dinara i imaju prebivalište u Srbiji.

Kliknite ovde za sve oglase

pročitaj još sličnih vesti

SAOPŠTENJE MINISTARSTVA RUDARSTVA I ENERGETIKE

U 137 gradova i opština građani će moći da konkurišu za subvencije za mere energetske efikasnosti

SAOPŠTENJE ZA JAVNOST – JKP VODOVOD ČAČAK

SAOPŠTENJE ZA JAVNOST – JKP VODOVOD ČAČAK

Biopesticidi  sve  popularniji  kod  voćara

Kod  bilo  kakve  zaštite  bilja najvažnija  je  izbalansirana  ishrana, kažu  agronomi  koji   sve  više  koriste  biopesticide u  zaštiti   nasuprot  aktivnim  materijama

Poslednjeg dana aprila letnja temperatura, hladiće nas košava

Meteorolozi za danas prognoziraju pretežno sunčano i toplo vreme, sa temperaturom do 27 stepeni. Ipak, u pojedinim delovima zemlje duvaće košava, a ponegde će udari vetra dostizati olujnu jačinu.

Zlatibor je spreman za najveću prazničnu posetu

Zlatibor, jedna od omiljenih destinacija za odmor tokom cele godine, tradicionalno će biti stecište za prvomajske i uskršnje praznike turista iz svih krajeva Srbije i regiona, jedan od najposećenijih u Srbiji turističkih mjesta.

Kliknite ovde za sve vesti iz društva

pretraži sajt

Broj pregleda

Brojač
51

Pregleda do sada

Hvala što pratite naš portal.

najnovije vesti

Podelite objavu

Kliknite na znak plus

Podelite vest na društvenim mrežama.

Zapratite nas na fejsbuku

VRATITE SE NA POČETAK STRANE

Impresum  •  Marketing  •  Kontakt informacije  •  Uslovi korišćenja  •  Politika privatnosti  •  Deklaracija o kolačićima  •  Pristup podacima 

2024 © Info Press - Sva prava zadržana. Web design by Real Media Factory

ZAŠTO SE VEĆ TRUCKAMO NA NOVOM AUTOPUTU? U dva tunela i na jednoj deonici “Miloša Velikog” volan podrhtava, a ovo su razlozi

08/07/2021
Autor:
Info Press
Izvor: Blic
Foto: N1 Info

Nepune dve godine od kako je otvoren autoput “Miloš Veliki” od Surčina do Čačka vozači na ovoj saobraćajnici već osećaju truckanja, pre svega, u tunelima Šarani i Brđani, ali i na deonici Ub-Lajkovac. U JP “Putevi Srbije” uveravaju da će otkloniti nedostatke i oštećenja.

Mnogi vozači koji se redovno kreću autoputem “Miloš Veliki” čude se zbog čega im podrhtava vozilo u tunelima Šarani i Brđani dok saobraćajnica pre i posle “mraka” nije oštećenja.

-Kad god uđem u te tunele osetim veliko truckanje koje nestaje čim izađem iz tunela. Ne znam uopšte u čemu je problem – žali se jedan od vozača.

Beton kriv za truckanje u tunelima

U JP “Putevi Srbije” tvrde da ne postoje oštećenja na kolovozu u tim tunelima, ali otkrivaju razlog zbog čega je vožnja na tim deonicama drugačija.

-Kolovoz u tunelima Šarani i Brđani je od betona. U trenutku izgradnje pomenutih tunela, zakonskom regulativom nije bilo moguće u tunelima raditi asfaltni, već samo betonski kolovoz. Betonski kolovoz za razliku od asfaltnog, ima dilatacione spojnice, koje predstavljaju poprečne i podužne prekide u betonskim pločama, sa ciljem da se obezbedi nesmetana termička reakcija betona i spreči pucanje betona. Tako fomirane dilatacione spojnice stvaraju dinamičku reakciju na pneumatike vozila prilikom njihovog prolaza – objašnjavaju u ovom preduzeću za “Blic”.

Kako kažu, u međuvremenu se izmenila zakonska regulativa zbog čega je u planu izrada završnog sloja od asfalt betona preko postojećeg betonskog kolovoza, što bi donelo komforniju vožnju.

-U toku je sprovođenje potrebnih ispitivanja i izrada predloga mera za izradu završnog asfaltnog sloja. Rok i period izrade završnog sloja od asfalt betona će biti utvrđeni u skladu sa predloženim merama (proizišlih iz sprovedenih ispitivanja) i skladu sa planom radova na održavanju državnih puteva – naglašavaju u JP “Putevi Srbije”.

Deonica Ub-Lajkovac opet problematična

Vozači imaju primedbe i na stanje deonice Ub-Lajkovac na autoputu “Miloš Veliki” gde su se pojavile pukotine na kolovozu iako je ta deonica već jednom obnavljana.

-Postoje oštećena u voznoj saobraćajnoj traci, na levom kolovozu u dužini od oko tri kilometra. Uzrok nastanka oštećenja će biti utvrđen nakon izvršenih ispitivanja koja su planirana da se izvedu tokom jula . Po dobijanju rezultata ispitivanja, biće utvrđene i mere za sanaciju – kažu u JP “Putevi Srbije” i dodaju da će tada biti određen i rok za izvođenje radova.

Napreduju radovi na deonici Preljina-Požega

Inače, trenutno se gradi nova deonica na autoputu “Miloš Veliki” od Preljine do Požege koja bi, prema najavama, trebalo da bude završena krajem godine.

-Karateristično za ovu deonicu je što prolazi kroz veoma težak geografski teren i zbog čega će morati da se izgrade brojni tuneli i mostovi. Skoro trećina trase čine mostovi i tuneli. Radovi na prvoj i prioritetnoj poddeonici Preljina-Pakovraće u dužini od 14,3 kilometra su ispred ugovorene dinamike, dok će javnost blagovremeno biti obaveštena o završetku radova – podvlače u JP “Putevi Srbije” i dodaju da na deonici od postojeće naplatne rampe Preljina do Pakovraća treba uraditi izmeštanje elektroenergetskih, telekomunikacionih, vodovodnih i gasnih instalacija na čak 73 mesta.

Napiši komentar

komentari

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena * zvezdicom. Info Press zadržava pravo izbora komentara koji će biti objavljeni, kao i pravo skraćivanja komentara. Komentare koji sadrže govor mržnje, uvrede i psovke, kao i komentare koji se ne odnose na vest, ne objavljujemo.
Spisak dosadašnjih komentara za članak "ZAŠTO SE VEĆ TRUCKAMO NA NOVOM AUTOPUTU? U dva tunela i na jednoj deonici “Miloša Velikog” volan podrhtava, a ovo su razlozi". Podelite vaše mišljenje sa nama. Pošaljite komentar klikom na dugme - napišite komentar.

Najnoviji oglasi

Izdaje se stan kod hotela “Morava” u Čačku

Izdajem stan stan u kvalitetnoj novogradnji kog hotela Morava u Čačku. Stan je kompletno namešten, površine 35 m2. Informacije možete dobiti na: 064/ 148 03 77 064 /510 78 33

BAVARIA TEAM ČAČAK I BAVARIA CENTAR PRELJINA – AMSS

Za sve naše klijente odobravamo posebne mesečne popuste i akcije kao i stalne popuste za penzionere, lica sa troje i više dece kao i za nezaposlena lica, popust 28%.

BAVARIA TEAM ČAČAK I BAVARIA CENTAR PRELJINA – AMSS

U našim poslovnicama u Bavaria centar Preljina i Bavaria Team Čačak, Vašu registraciju mozete platiti na više mesečnih rata putem čekova gradjana, putem administrativne zabrane.

Pogledaj sve oglase

Pročitaj slične vesti

SAOPŠTENJE MINISTARSTVA RUDARSTVA I ENERGETIKE

U 137 gradova i opština građani će moći da konkurišu za subvencije za mere energetske efikasnosti

SAOPŠTENJE ZA JAVNOST – JKP VODOVOD ČAČAK

SAOPŠTENJE ZA JAVNOST – JKP VODOVOD ČAČAK

Biopesticidi  sve  popularniji  kod  voćara

Kod  bilo  kakve  zaštite  bilja najvažnija  je  izbalansirana  ishrana, kažu  agronomi  koji   sve  više  koriste  biopesticide u  zaštiti   nasuprot  aktivnim  materijama

Pogledaj sve vesti

pretraži sajt

Zapratite nas na fejsbuku

redakcija@infopress.rs

Marketing@infopress.rs

VRATITE SE NA POČETAK STRANE
angle-double-up