Konstantin Karapetrović talentovani užički košarkaš je sa nepunih 15 godina otišao u Italiju, kako bi unapredio svoj košarkaški razvoj. Trenutno je na odmoru u svom rodnom gradu i razmišlja gde će nastaviti karijeru.… […]
•
ZAŠTO SE VEĆ TRUCKAMO NA NOVOM AUTOPUTU? U dva tunela i na jednoj deonici “Miloša Velikog” volan podrhtava, a ovo su razlozi
08/07/2021
Autor:
Info Press
Izvor: Blic
Foto: N1 Info
Nepune dve godine od kako je otvoren autoput “Miloš Veliki” od Surčina do Čačka vozači na ovoj saobraćajnici već osećaju truckanja, pre svega, u tunelima Šarani i Brđani, ali i na deonici Ub-Lajkovac. U JP “Putevi Srbije” uveravaju da će otkloniti nedostatke i oštećenja. Mnogi vozači koji se redovno kreću autoputem “Miloš Veliki” čude se zbog čega im podrhtava vozilo u tunelima Šarani i Brđani dok saobraćajnica pre i posle “mraka” nije oštećenja. -Kad god uđem u te tunele osetim veliko truckanje koje nestaje čim izađem iz tunela. Ne znam uopšte u čemu je problem – žali se jedan od vozača. Beton kriv za truckanje u tunelima U JP “Putevi Srbije” tvrde da ne postoje oštećenja na kolovozu u tim tunelima, ali otkrivaju razlog zbog čega je vožnja na tim deonicama drugačija. -Kolovoz u tunelima Šarani i Brđani je od betona. U trenutku izgradnje pomenutih tunela, zakonskom regulativom nije bilo moguće u tunelima raditi asfaltni, već samo betonski kolovoz. Betonski kolovoz za razliku od asfaltnog, ima dilatacione spojnice, koje predstavljaju poprečne i podužne prekide u betonskim pločama, sa ciljem da se obezbedi nesmetana termička reakcija betona i spreči pucanje betona. Tako fomirane dilatacione spojnice stvaraju dinamičku reakciju na pneumatike vozila prilikom njihovog prolaza – objašnjavaju u ovom preduzeću za “Blic”. Kako kažu, u međuvremenu se izmenila zakonska regulativa zbog čega je u planu izrada završnog sloja od asfalt betona preko postojećeg betonskog kolovoza, što bi donelo komforniju vožnju. -U toku je sprovođenje potrebnih ispitivanja i izrada predloga mera za izradu završnog asfaltnog sloja. Rok i period izrade završnog sloja od asfalt betona će biti utvrđeni u skladu sa predloženim merama (proizišlih iz sprovedenih ispitivanja) i skladu sa planom radova na održavanju državnih puteva – naglašavaju u JP “Putevi Srbije”. Deonica Ub-Lajkovac opet problematična Vozači imaju primedbe i na stanje deonice Ub-Lajkovac na autoputu “Miloš Veliki” gde su se pojavile pukotine na kolovozu iako je ta deonica već jednom obnavljana. -Postoje oštećena u voznoj saobraćajnoj traci, na levom kolovozu u dužini od oko tri kilometra. Uzrok nastanka oštećenja će biti utvrđen nakon izvršenih ispitivanja koja su planirana da se izvedu tokom jula . Po dobijanju rezultata ispitivanja, biće utvrđene i mere za sanaciju – kažu u JP “Putevi Srbije” i dodaju da će tada biti određen i rok za izvođenje radova. Napreduju radovi na deonici Preljina-Požega Inače, trenutno se gradi nova deonica na autoputu “Miloš Veliki” od Preljine do Požege koja bi, prema najavama, trebalo da bude završena krajem godine. -Karateristično za ovu deonicu je što prolazi kroz veoma težak geografski teren i zbog čega će morati da se izgrade brojni tuneli i mostovi. Skoro trećina trase čine mostovi i tuneli. Radovi na prvoj i prioritetnoj poddeonici Preljina-Pakovraće u dužini od 14,3 kilometra su ispred ugovorene dinamike, dok će javnost blagovremeno biti obaveštena o završetku radova – podvlače u JP “Putevi Srbije” i dodaju da na deonici od postojeće naplatne rampe Preljina do Pakovraća treba uraditi izmeštanje elektroenergetskih, telekomunikacionih, vodovodnih i gasnih instalacija na čak 73 mesta.
Napišite komentar za ovaj članak
spisak dosadašnjih komentara za ovaj članak
Najnoviji oglasi
Konstantin Karapetrović talentovani užički košarkaš je sa nepunih 15 godina otišao u Italiju, kako bi unapredio svoj košarkaški razvoj. Trenutno je na odmoru u svom rodnom gradu i razmišlja gde će nastaviti karijeru.… […]
oš jedan tmuran decembarski dan u Srbiji. Očekuje se oblačno i hladno vreme, ponegde uz slabu kišu ili rosulu. Na planinama će provejavati slab sneg. Duvaće slab severni vetar.
Izdajem radionicu za mehaničarske usluge sa 4 dizalice u užem centru grada. Izdajem radionicu za limarsko- farbarske usluge sa komorom u užem centru grada. Informacije možete dobiti na: 062/162 1111
Pridružite nam se na Festivalu “Vinomanija” na Zlatiboru 27. julai otkrite najnovi model Hyundai Tuscona iz 2024. godine
Izdajem stan stan u kvalitetnoj novogradnji kog hotela Morava u Čačku. Stan je kompletno namešten, površine 35 m2. Informacije možete dobiti na: 064/ 148 03 77 064 /510 78 33
pročitaj još sličnih vesti
Borisav Mališa Atanacković rođen je 1860. godine , a umro 1919. Početkom 20. veka, prvo otvara sopstvenu kafanu, a zatim postaje jedan od inicijatora modernizacije industrijskog razvoja Užica.
Ova investicija vredna je oko 35 miliona dinara, Fudabalkki savez Srbije donirao je podlogu, dok je grad izveo neophodne radove na drenaži, sistemu za zalivanje i postavljanju nove ograde oko terena.
Ne propustite priliku da budete deo Hyundai porodice – vidimo se na Hyundai Family Day!
Zahvajujući savremenim idejama opštinskog rukovodstva preduzimaju se brojne mere i realizuju projekti koji doprinose kvalitetnijem i zdravijem životu lokalne samouprave .
Najniža temperatura od 6 do 11, a najviša od 15 do 18, u istočnim krajevima oko 20 stepeni.
pretraži sajt
Broj pregleda
Pregleda do sada
Hvala što pratite naš portal.
najnovije vesti
Podelite objavu
Kliknite na znak plus
Podelite vest na društvenim mrežama.
Zapratite nas na fejsbuku
redakcija@infopress.rs
Marketing@infopress.rs
Impresum • Marketing • Kontakt informacije • Uslovi korišćenja • Politika privatnosti • Deklaracija o kolačićima • Pristup podacima
Nepune dve godine od kako je otvoren autoput “Miloš Veliki” od Surčina do Čačka vozači na ovoj saobraćajnici već osećaju truckanja, pre svega, u tunelima Šarani i Brđani, ali i na deonici Ub-Lajkovac. U JP “Putevi Srbije” uveravaju da će otkloniti nedostatke i oštećenja. Mnogi vozači koji se redovno kreću autoputem “Miloš Veliki” čude se zbog čega im podrhtava vozilo u tunelima Šarani i Brđani dok saobraćajnica pre i posle “mraka” nije oštećenja. -Kad god uđem u te tunele osetim veliko truckanje koje nestaje čim izađem iz tunela. Ne znam uopšte u čemu je problem – žali se jedan od vozača. Beton kriv za truckanje u tunelima U JP “Putevi Srbije” tvrde da ne postoje oštećenja na kolovozu u tim tunelima, ali otkrivaju razlog zbog čega je vožnja na tim deonicama drugačija. -Kolovoz u tunelima Šarani i Brđani je od betona. U trenutku izgradnje pomenutih tunela, zakonskom regulativom nije bilo moguće u tunelima raditi asfaltni, već samo betonski kolovoz. Betonski kolovoz za razliku od asfaltnog, ima dilatacione spojnice, koje predstavljaju poprečne i podužne prekide u betonskim pločama, sa ciljem da se obezbedi nesmetana termička reakcija betona i spreči pucanje betona. Tako fomirane dilatacione spojnice stvaraju dinamičku reakciju na pneumatike vozila prilikom njihovog prolaza – objašnjavaju u ovom preduzeću za “Blic”. Kako kažu, u međuvremenu se izmenila zakonska regulativa zbog čega je u planu izrada završnog sloja od asfalt betona preko postojećeg betonskog kolovoza, što bi donelo komforniju vožnju. -U toku je sprovođenje potrebnih ispitivanja i izrada predloga mera za izradu završnog asfaltnog sloja. Rok i period izrade završnog sloja od asfalt betona će biti utvrđeni u skladu sa predloženim merama (proizišlih iz sprovedenih ispitivanja) i skladu sa planom radova na održavanju državnih puteva – naglašavaju u JP “Putevi Srbije”. Deonica Ub-Lajkovac opet problematična Vozači imaju primedbe i na stanje deonice Ub-Lajkovac na autoputu “Miloš Veliki” gde su se pojavile pukotine na kolovozu iako je ta deonica već jednom obnavljana. -Postoje oštećena u voznoj saobraćajnoj traci, na levom kolovozu u dužini od oko tri kilometra. Uzrok nastanka oštećenja će biti utvrđen nakon izvršenih ispitivanja koja su planirana da se izvedu tokom jula . Po dobijanju rezultata ispitivanja, biće utvrđene i mere za sanaciju – kažu u JP “Putevi Srbije” i dodaju da će tada biti određen i rok za izvođenje radova. Napreduju radovi na deonici Preljina-Požega Inače, trenutno se gradi nova deonica na autoputu “Miloš Veliki” od Preljine do Požege koja bi, prema najavama, trebalo da bude završena krajem godine. -Karateristično za ovu deonicu je što prolazi kroz veoma težak geografski teren i zbog čega će morati da se izgrade brojni tuneli i mostovi. Skoro trećina trase čine mostovi i tuneli. Radovi na prvoj i prioritetnoj poddeonici Preljina-Pakovraće u dužini od 14,3 kilometra su ispred ugovorene dinamike, dok će javnost blagovremeno biti obaveštena o završetku radova – podvlače u JP “Putevi Srbije” i dodaju da na deonici od postojeće naplatne rampe Preljina do Pakovraća treba uraditi izmeštanje elektroenergetskih, telekomunikacionih, vodovodnih i gasnih instalacija na čak 73 mesta.
Napiši komentar
komentari
Najnoviji oglasi
Konstantin Karapetrović talentovani užički košarkaš je sa nepunih 15 godina otišao u Italiju, kako bi unapredio svoj košarkaški razvoj. Trenutno je na odmoru u svom rodnom gradu i razmišlja gde će nastaviti karijeru.… […]
oš jedan tmuran decembarski dan u Srbiji. Očekuje se oblačno i hladno vreme, ponegde uz slabu kišu ili rosulu. Na planinama će provejavati slab sneg. Duvaće slab severni vetar.
Izdajem radionicu za mehaničarske usluge sa 4 dizalice u užem centru grada. Izdajem radionicu za limarsko- farbarske usluge sa komorom u užem centru grada. Informacije možete dobiti na: 062/162 1111
Pročitaj slične vesti
Borisav Mališa Atanacković rođen je 1860. godine , a umro 1919. Početkom 20. veka, prvo otvara sopstvenu kafanu, a zatim postaje jedan od inicijatora modernizacije industrijskog razvoja Užica.
Ova investicija vredna je oko 35 miliona dinara, Fudabalkki savez Srbije donirao je podlogu, dok je grad izveo neophodne radove na drenaži, sistemu za zalivanje i postavljanju nove ograde oko terena.
Ne propustite priliku da budete deo Hyundai porodice – vidimo se na Hyundai Family Day!
pretraži sajt
Zapratite nas na fejsbuku
redakcija@infopress.rs
Marketing@infopress.rs