ZAŠTO SE VEĆ TRUCKAMO NA NOVOM AUTOPUTU? U dva tunela i na jednoj deonici “Miloša Velikog” volan podrhtava, a ovo su razlozi

ZAŠTO SE VEĆ TRUCKAMO NA NOVOM AUTOPUTU? U dva tunela i na jednoj deonici “Miloša Velikog” volan podrhtava, a ovo su razlozi

08/07/2021

Autor: 

Info Press

Izvor: Blic

Foto: N1 Info

Nepune dve godine od kako je otvoren autoput “Miloš Veliki” od Surčina do Čačka vozači na ovoj saobraćajnici već osećaju truckanja, pre svega, u tunelima Šarani i Brđani, ali i na deonici Ub-Lajkovac. U JP “Putevi Srbije” uveravaju da će otkloniti nedostatke i oštećenja.

Mnogi vozači koji se redovno kreću autoputem “Miloš Veliki” čude se zbog čega im podrhtava vozilo u tunelima Šarani i Brđani dok saobraćajnica pre i posle “mraka” nije oštećenja.

-Kad god uđem u te tunele osetim veliko truckanje koje nestaje čim izađem iz tunela. Ne znam uopšte u čemu je problem – žali se jedan od vozača.

Beton kriv za truckanje u tunelima

U JP “Putevi Srbije” tvrde da ne postoje oštećenja na kolovozu u tim tunelima, ali otkrivaju razlog zbog čega je vožnja na tim deonicama drugačija.

-Kolovoz u tunelima Šarani i Brđani je od betona. U trenutku izgradnje pomenutih tunela, zakonskom regulativom nije bilo moguće u tunelima raditi asfaltni, već samo betonski kolovoz. Betonski kolovoz za razliku od asfaltnog, ima dilatacione spojnice, koje predstavljaju poprečne i podužne prekide u betonskim pločama, sa ciljem da se obezbedi nesmetana termička reakcija betona i spreči pucanje betona. Tako fomirane dilatacione spojnice stvaraju dinamičku reakciju na pneumatike vozila prilikom njihovog prolaza – objašnjavaju u ovom preduzeću za “Blic”.

Kako kažu, u međuvremenu se izmenila zakonska regulativa zbog čega je u planu izrada završnog sloja od asfalt betona preko postojećeg betonskog kolovoza, što bi donelo komforniju vožnju.

-U toku je sprovođenje potrebnih ispitivanja i izrada predloga mera za izradu završnog asfaltnog sloja. Rok i period izrade završnog sloja od asfalt betona će biti utvrđeni u skladu sa predloženim merama (proizišlih iz sprovedenih ispitivanja) i skladu sa planom radova na održavanju državnih puteva – naglašavaju u JP “Putevi Srbije”.

Deonica Ub-Lajkovac opet problematična

Vozači imaju primedbe i na stanje deonice Ub-Lajkovac na autoputu “Miloš Veliki” gde su se pojavile pukotine na kolovozu iako je ta deonica već jednom obnavljana.

-Postoje oštećena u voznoj saobraćajnoj traci, na levom kolovozu u dužini od oko tri kilometra. Uzrok nastanka oštećenja će biti utvrđen nakon izvršenih ispitivanja koja su planirana da se izvedu tokom jula . Po dobijanju rezultata ispitivanja, biće utvrđene i mere za sanaciju – kažu u JP “Putevi Srbije” i dodaju da će tada biti određen i rok za izvođenje radova.

Napreduju radovi na deonici Preljina-Požega

Inače, trenutno se gradi nova deonica na autoputu “Miloš Veliki” od Preljine do Požege koja bi, prema najavama, trebalo da bude završena krajem godine.

-Karateristično za ovu deonicu je što prolazi kroz veoma težak geografski teren i zbog čega će morati da se izgrade brojni tuneli i mostovi. Skoro trećina trase čine mostovi i tuneli. Radovi na prvoj i prioritetnoj poddeonici Preljina-Pakovraće u dužini od 14,3 kilometra su ispred ugovorene dinamike, dok će javnost blagovremeno biti obaveštena o završetku radova – podvlače u JP “Putevi Srbije” i dodaju da na deonici od postojeće naplatne rampe Preljina do Pakovraća treba uraditi izmeštanje elektroenergetskih, telekomunikacionih, vodovodnih i gasnih instalacija na čak 73 mesta.

, ,

Napišite komentar za ovaj članak

spisak dosadašnjih komentara za ovaj članak

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena * zvezdicom.
Info Press zadržava pravo izbora komentara koji će biti objavljeni, kao i pravo skraćivanja komentara.
Komentare koji sadrže govor mržnje, uvrede i psovke, kao i komentare koji se ne odnose na vest, ne objavljujemo.
Spisak dosadašnjih komentara za članak "ZAŠTO SE VEĆ TRUCKAMO NA NOVOM AUTOPUTU? U dva tunela i na jednoj deonici “Miloša Velikog” volan podrhtava, a ovo su razlozi". 
Podelite vaše mišljenje sa nama. Pošaljite komentar klikom na dugme - napišite komentar.

Najnoviji oglasi

Mladi košarkaš Konstantin Karapetrović pred novim izazovima

Konstantin Karapetrović talentovani užički košarkaš je sa nepunih 15 godina otišao u Italiju, kako bi unapredio svoj košarkaški razvoj. Trenutno je na odmoru u svom rodnom gradu i razmišlja gde će nastaviti karijeru.… […]

Oblačno i hladno vreme, mestimično slaba kiša

oš jedan tmuran decembarski dan u Srbiji. Očekuje se oblačno i hladno vreme, ponegde uz slabu kišu ili rosulu. Na planinama će provejavati slab sneg. Duvaće slab severni vetar.

Izdaje se radionica za mehaničarske i limarsko-farbarske usluge u Čačku

Izdajem radionicu za mehaničarske usluge sa 4 dizalice u užem centru grada. Izdajem radionicu za limarsko- farbarske usluge sa komorom u užem centru grada. Informacije možete dobiti na: 062/162 1111

“VINOMANIJA” ZLATIBOR 27.07.2024.GODINE PREZENTACIJA HYUNDAI “TUCSTON” – TERASA I PLATO ISPRED HOTELA PALISAD

Pridružite nam se na Festivalu  “Vinomanija” na Zlatiboru 27. julai otkrite najnovi model Hyundai Tuscona iz 2024. godine

Izdaje se stan kod hotela “Morava” u Čačku

Izdajem stan stan u kvalitetnoj novogradnji kog hotela Morava u Čačku. Stan je kompletno namešten, površine 35 m2. Informacije možete dobiti na: 064/ 148 03 77 064 /510 78 33

Kliknite ovde za sve oglase

pročitaj još sličnih vesti

Novi asfalt u Sevojnu uz zajedničko finansiranje

Prema rečima Mirjane Đurić predsednice Gradske opštine Sevojno, grad Užice će u ovoj godini uložiti više od devet miliona dinara u infrastrukturu u Sevojnu

Cene poljoprivrednih proizvoda za dan 18.08.2025, Zelena pijaca “lLipa” Užice

Cene poljoprivrednih proizvoda za dan 18.08.2025, Zelena pijaca “lLipa” Užice

PROMENLJIVO OBLAČNO, POPODNE RAZVEDRAVANJE, TEMPERATURA DO 29 STEPENI

Najniža temperatura od 14 do 21 stepen, a najviša dnevna od 24 do 29 stepeni.

DEVOJKA SA KRILIMA I SRCEM ŠAMPIONA 

Rođena bez gornjih ekstremiteta Dejana je još kao devojčica sanjala da postane umetnica.

STUDENTSKI CENTAR U ČAČKU SPREMNO DOČEKUJE NOVU AKADEMSKU GODINU

Direktor  Studentskog  centra  Dragan  Jovović  ne  očekuje  da  će  cena  smeštaja  studenata  u  dom  biti   povećana.

Kliknite ovde za sve vesti iz društva

pretraži sajt

Broj pregleda

Brojač
64

Pregleda do sada

Hvala što pratite naš portal.

najnovije vesti

Podelite objavu

Kliknite na znak plus

Podelite vest na društvenim mrežama.

Zapratite nas na fejsbuku

VRATITE SE NA POČETAK STRANE

Impresum  •  Marketing  •  Kontakt informacije  •  Uslovi korišćenja  •  Politika privatnosti  •  Deklaracija o kolačićima  •  Pristup podacima 

2025 © Info Press - Sva prava zadržana. Web design by Real Media Factory

ZAŠTO SE VEĆ TRUCKAMO NA NOVOM AUTOPUTU? U dva tunela i na jednoj deonici “Miloša Velikog” volan podrhtava, a ovo su razlozi

08/07/2021
Autor:
Info Press
Izvor: Blic
Foto: N1 Info

Nepune dve godine od kako je otvoren autoput “Miloš Veliki” od Surčina do Čačka vozači na ovoj saobraćajnici već osećaju truckanja, pre svega, u tunelima Šarani i Brđani, ali i na deonici Ub-Lajkovac. U JP “Putevi Srbije” uveravaju da će otkloniti nedostatke i oštećenja.

Mnogi vozači koji se redovno kreću autoputem “Miloš Veliki” čude se zbog čega im podrhtava vozilo u tunelima Šarani i Brđani dok saobraćajnica pre i posle “mraka” nije oštećenja.

-Kad god uđem u te tunele osetim veliko truckanje koje nestaje čim izađem iz tunela. Ne znam uopšte u čemu je problem – žali se jedan od vozača.

Beton kriv za truckanje u tunelima

U JP “Putevi Srbije” tvrde da ne postoje oštećenja na kolovozu u tim tunelima, ali otkrivaju razlog zbog čega je vožnja na tim deonicama drugačija.

-Kolovoz u tunelima Šarani i Brđani je od betona. U trenutku izgradnje pomenutih tunela, zakonskom regulativom nije bilo moguće u tunelima raditi asfaltni, već samo betonski kolovoz. Betonski kolovoz za razliku od asfaltnog, ima dilatacione spojnice, koje predstavljaju poprečne i podužne prekide u betonskim pločama, sa ciljem da se obezbedi nesmetana termička reakcija betona i spreči pucanje betona. Tako fomirane dilatacione spojnice stvaraju dinamičku reakciju na pneumatike vozila prilikom njihovog prolaza – objašnjavaju u ovom preduzeću za “Blic”.

Kako kažu, u međuvremenu se izmenila zakonska regulativa zbog čega je u planu izrada završnog sloja od asfalt betona preko postojećeg betonskog kolovoza, što bi donelo komforniju vožnju.

-U toku je sprovođenje potrebnih ispitivanja i izrada predloga mera za izradu završnog asfaltnog sloja. Rok i period izrade završnog sloja od asfalt betona će biti utvrđeni u skladu sa predloženim merama (proizišlih iz sprovedenih ispitivanja) i skladu sa planom radova na održavanju državnih puteva – naglašavaju u JP “Putevi Srbije”.

Deonica Ub-Lajkovac opet problematična

Vozači imaju primedbe i na stanje deonice Ub-Lajkovac na autoputu “Miloš Veliki” gde su se pojavile pukotine na kolovozu iako je ta deonica već jednom obnavljana.

-Postoje oštećena u voznoj saobraćajnoj traci, na levom kolovozu u dužini od oko tri kilometra. Uzrok nastanka oštećenja će biti utvrđen nakon izvršenih ispitivanja koja su planirana da se izvedu tokom jula . Po dobijanju rezultata ispitivanja, biće utvrđene i mere za sanaciju – kažu u JP “Putevi Srbije” i dodaju da će tada biti određen i rok za izvođenje radova.

Napreduju radovi na deonici Preljina-Požega

Inače, trenutno se gradi nova deonica na autoputu “Miloš Veliki” od Preljine do Požege koja bi, prema najavama, trebalo da bude završena krajem godine.

-Karateristično za ovu deonicu je što prolazi kroz veoma težak geografski teren i zbog čega će morati da se izgrade brojni tuneli i mostovi. Skoro trećina trase čine mostovi i tuneli. Radovi na prvoj i prioritetnoj poddeonici Preljina-Pakovraće u dužini od 14,3 kilometra su ispred ugovorene dinamike, dok će javnost blagovremeno biti obaveštena o završetku radova – podvlače u JP “Putevi Srbije” i dodaju da na deonici od postojeće naplatne rampe Preljina do Pakovraća treba uraditi izmeštanje elektroenergetskih, telekomunikacionih, vodovodnih i gasnih instalacija na čak 73 mesta.

Napiši komentar

komentari

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena * zvezdicom. Info Press zadržava pravo izbora komentara koji će biti objavljeni, kao i pravo skraćivanja komentara. Komentare koji sadrže govor mržnje, uvrede i psovke, kao i komentare koji se ne odnose na vest, ne objavljujemo.
Spisak dosadašnjih komentara za članak "ZAŠTO SE VEĆ TRUCKAMO NA NOVOM AUTOPUTU? U dva tunela i na jednoj deonici “Miloša Velikog” volan podrhtava, a ovo su razlozi". Podelite vaše mišljenje sa nama. Pošaljite komentar klikom na dugme - napišite komentar.

Najnoviji oglasi

Mladi košarkaš Konstantin Karapetrović pred novim izazovima

Konstantin Karapetrović talentovani užički košarkaš je sa nepunih 15 godina otišao u Italiju, kako bi unapredio svoj košarkaški razvoj. Trenutno je na odmoru u svom rodnom gradu i razmišlja gde će nastaviti karijeru.… […]

Oblačno i hladno vreme, mestimično slaba kiša

oš jedan tmuran decembarski dan u Srbiji. Očekuje se oblačno i hladno vreme, ponegde uz slabu kišu ili rosulu. Na planinama će provejavati slab sneg. Duvaće slab severni vetar.

Izdaje se radionica za mehaničarske i limarsko-farbarske usluge u Čačku

Izdajem radionicu za mehaničarske usluge sa 4 dizalice u užem centru grada. Izdajem radionicu za limarsko- farbarske usluge sa komorom u užem centru grada. Informacije možete dobiti na: 062/162 1111

Pogledaj sve oglase

Pročitaj slične vesti

Novi asfalt u Sevojnu uz zajedničko finansiranje

Prema rečima Mirjane Đurić predsednice Gradske opštine Sevojno, grad Užice će u ovoj godini uložiti više od devet miliona dinara u infrastrukturu u Sevojnu

Cene poljoprivrednih proizvoda za dan 18.08.2025, Zelena pijaca “lLipa” Užice

Cene poljoprivrednih proizvoda za dan 18.08.2025, Zelena pijaca “lLipa” Užice

PROMENLJIVO OBLAČNO, POPODNE RAZVEDRAVANJE, TEMPERATURA DO 29 STEPENI

Najniža temperatura od 14 do 21 stepen, a najviša dnevna od 24 do 29 stepeni.

Pogledaj sve vesti

pretraži sajt

Zapratite nas na fejsbuku

redakcija@infopress.rs

Marketing@infopress.rs

VRATITE SE NA POČETAK STRANE
O privatnosti

Ovaj web sajt koristi kolačiće kako bi izvršavao određene funkcionalnosti, te radi analize poseta i prilagođavanja sadržaja. Načini prikupljanja, obrade i upravljanja ličnim podacima, definisani su dokumentom Politika privatnosti.