Konstantin Karapetrović talentovani užički košarkaš je sa nepunih 15 godina otišao u Italiju, kako bi unapredio svoj košarkaški razvoj. Trenutno je na odmoru u svom rodnom gradu i razmišlja gde će nastaviti karijeru.… […]
30/10/2019
Autor:
Info Press
Izvor: RTS/DRAGAN MILUTINOVIĆ
Foto: Pixabay
Proizvođači delova i komponenti za auto-industriju zapošljavaju 50.000 radnika i slove za najveću industrijsku granu Srbije. U Čačku proizvode opruge za kamione “volvoa” i “skanija”, u Kragujevcu plastične delove za “golf” ili “pasat”. Važno pitanje je kako će se naši proizvođači delova prilagoditi prelasku auto-industrije sa benzin i dizel motora na električna vozila. Prvo veliko pitanje za proizvođače auto-delova u Srbiji je za kog stranog poručioca delova vezati svoju sudbinu. Najbolji put je kada kao proizvođač možete da imate uvid u istraživanja i budućnost svog proizvoda, ali takvih slučajeva je sve manje. Pojavilo se i pitanje koliko strani partneri stvarno žele da prenesu tehnologiju i uključe domaće proizvođače u stvaranje novih proizvoda. “To su standardi koji se odnose na menadžment kvalitetom, ali smo videli i tokom ove konferencije da bezbednost informacija postaje sve bitnija, tako da ćemo držati obuke koje se odnose i na bezbednost informacija i nastavićemo sa obukama na menadžment kvalitetom i na ket-ken tehnologije i slično”, kaže Igor Vijatov iz Autoklastera Srbije. Najavljeno je i postavljanje za 15 dana prvog srpskog punjača za električna vozila koji je proizvod Instituta IEEG u Staroj Pazovi i koji ima i domaći hardver i softver. “To je punjač dva puta 22 kilovata i on se istalira na našoj lokaciji u Staroj Pazovi. Vrlo brzo ćete biti pozvani da vidite kako on funkcioniše i kakva je njegova automatizacija, odnosno prenos podataka na interfejs mrežu sa svim mogućim automatskim obradama podataka, kao što je i merenje energije i prenos i obračunavanje energije”, objašnjava Slavko Vujović sa Instituta u Staroj Pazovi. Autoklaster Srbije smatra da, bez obzira na mnoge probleme, ima još dosta mesta za sve koji žele da na prostoru jugoistočne Evrope proizvode delove. Jednostavno – jeftina radna snaga, dobar kvalitet i inženjerski kadar, kao i novi auto-putevi, mogu dovesti do toga da se veliki igrači pojave i u, do sada neinteresantnim, ruralnim krajevima Srbije.
Napišite komentar za ovaj članak
spisak dosadašnjih komentara za ovaj članak
Najnoviji oglasi
Konstantin Karapetrović talentovani užički košarkaš je sa nepunih 15 godina otišao u Italiju, kako bi unapredio svoj košarkaški razvoj. Trenutno je na odmoru u svom rodnom gradu i razmišlja gde će nastaviti karijeru.… […]
oš jedan tmuran decembarski dan u Srbiji. Očekuje se oblačno i hladno vreme, ponegde uz slabu kišu ili rosulu. Na planinama će provejavati slab sneg. Duvaće slab severni vetar.
Izdajem radionicu za mehaničarske usluge sa 4 dizalice u užem centru grada. Izdajem radionicu za limarsko- farbarske usluge sa komorom u užem centru grada. Informacije možete dobiti na: 062/162 1111
Pridružite nam se na Festivalu “Vinomanija” na Zlatiboru 27. julai otkrite najnovi model Hyundai Tuscona iz 2024. godine
Izdajem stan stan u kvalitetnoj novogradnji kog hotela Morava u Čačku. Stan je kompletno namešten, površine 35 m2. Informacije možete dobiti na: 064/ 148 03 77 064 /510 78 33
pročitaj još sličnih vesti
Valjaonica bakra Sevojno započela je četvorogodišnji investicioni ciklus vredan oko 50 miliona evra, usmeren na modernizaciju proizvodnje, povećanje kapaciteta i usklađivanje sa ekološkim standardima Evropske unije. Investicije obuhvataju obnovu livnice, valjaonice i presaonice,… […]
Socijalna ekonomija je ekonomija čiji je prevashodni cilj ostvarenje koristi za širu društvenu zajenicu I društveno setljive grupe, a ne sticanje dobiti
Radove izvodi konzorcijum američke kompanije Behtel i turske Enka. Auto-put se gradi za maksimalnu dozvoljenu brzinu od 130 kilometara na čas
Iz Poljoprivredno savetodavne i stručne službe Užice upozoravaju da je zbog dugog sušngo perioda došlo do velikog deficita zemljišne vlage, i to je glavni razlog zbog koga je stanje na mnogim parcelama užičkog… […]
Cilj je da se pruži podrka održivom turizmu, razvije turistička infrastruktura i podstakne domaći turizam.
pretraži sajt
Broj pregleda
Pregleda do sada
Hvala što pratite naš portal.
najnovije vesti
Podelite objavu
Kliknite na znak plus
Podelite vest na društvenim mrežama.
Zapratite nas na fejsbuku
redakcija@infopress.rs
Marketing@infopress.rs
Impresum • Marketing • Kontakt informacije • Uslovi korišćenja • Politika privatnosti • Deklaracija o kolačićima • Pristup podacima
Proizvođači delova i komponenti za auto-industriju zapošljavaju 50.000 radnika i slove za najveću industrijsku granu Srbije. U Čačku proizvode opruge za kamione “volvoa” i “skanija”, u Kragujevcu plastične delove za “golf” ili “pasat”. Važno pitanje je kako će se naši proizvođači delova prilagoditi prelasku auto-industrije sa benzin i dizel motora na električna vozila. Prvo veliko pitanje za proizvođače auto-delova u Srbiji je za kog stranog poručioca delova vezati svoju sudbinu. Najbolji put je kada kao proizvođač možete da imate uvid u istraživanja i budućnost svog proizvoda, ali takvih slučajeva je sve manje. Pojavilo se i pitanje koliko strani partneri stvarno žele da prenesu tehnologiju i uključe domaće proizvođače u stvaranje novih proizvoda. “To su standardi koji se odnose na menadžment kvalitetom, ali smo videli i tokom ove konferencije da bezbednost informacija postaje sve bitnija, tako da ćemo držati obuke koje se odnose i na bezbednost informacija i nastavićemo sa obukama na menadžment kvalitetom i na ket-ken tehnologije i slično”, kaže Igor Vijatov iz Autoklastera Srbije. Najavljeno je i postavljanje za 15 dana prvog srpskog punjača za električna vozila koji je proizvod Instituta IEEG u Staroj Pazovi i koji ima i domaći hardver i softver. “To je punjač dva puta 22 kilovata i on se istalira na našoj lokaciji u Staroj Pazovi. Vrlo brzo ćete biti pozvani da vidite kako on funkcioniše i kakva je njegova automatizacija, odnosno prenos podataka na interfejs mrežu sa svim mogućim automatskim obradama podataka, kao što je i merenje energije i prenos i obračunavanje energije”, objašnjava Slavko Vujović sa Instituta u Staroj Pazovi. Autoklaster Srbije smatra da, bez obzira na mnoge probleme, ima još dosta mesta za sve koji žele da na prostoru jugoistočne Evrope proizvode delove. Jednostavno – jeftina radna snaga, dobar kvalitet i inženjerski kadar, kao i novi auto-putevi, mogu dovesti do toga da se veliki igrači pojave i u, do sada neinteresantnim, ruralnim krajevima Srbije.
Napiši komentar
komentari
Najnoviji oglasi
Konstantin Karapetrović talentovani užički košarkaš je sa nepunih 15 godina otišao u Italiju, kako bi unapredio svoj košarkaški razvoj. Trenutno je na odmoru u svom rodnom gradu i razmišlja gde će nastaviti karijeru.… […]
oš jedan tmuran decembarski dan u Srbiji. Očekuje se oblačno i hladno vreme, ponegde uz slabu kišu ili rosulu. Na planinama će provejavati slab sneg. Duvaće slab severni vetar.
Izdajem radionicu za mehaničarske usluge sa 4 dizalice u užem centru grada. Izdajem radionicu za limarsko- farbarske usluge sa komorom u užem centru grada. Informacije možete dobiti na: 062/162 1111
Pročitaj slične vesti
Valjaonica bakra Sevojno započela je četvorogodišnji investicioni ciklus vredan oko 50 miliona evra, usmeren na modernizaciju proizvodnje, povećanje kapaciteta i usklađivanje sa ekološkim standardima Evropske unije. Investicije obuhvataju obnovu livnice, valjaonice i presaonice,… […]
Socijalna ekonomija je ekonomija čiji je prevashodni cilj ostvarenje koristi za širu društvenu zajenicu I društveno setljive grupe, a ne sticanje dobiti
Radove izvodi konzorcijum američke kompanije Behtel i turske Enka. Auto-put se gradi za maksimalnu dozvoljenu brzinu od 130 kilometara na čas
pretraži sajt
Zapratite nas na fejsbuku
redakcija@infopress.rs
Marketing@infopress.rs