Konstantin Karapetrović talentovani užički košarkaš je sa nepunih 15 godina otišao u Italiju, kako bi unapredio svoj košarkaški razvoj. Trenutno je na odmoru u svom rodnom gradu i razmišlja gde će nastaviti karijeru.… […]
09/05/2022
Autor:
Info Press
Izvor: Pošta Srbije
Foto: Pošta Srbije
JP „Pošta Srbije“ objavila je prigodnu poštansku marku pod nazivom EVROPA sa
kojom učestvuje u takmičenju za najlepšu evropsku marku, koje počinje danas. Ove godine,
zajednička tema izdanja EVROPA za sve evropske poštanske operatore, po odluci
asocijacije javnih poštanskih operatora PostEvropa (PostEurope), su priče i mitovi.
Pošta Srbije je u okviru emisije EVROPA objavila prigodan blok sa jednom
markom, nominalne vrednosti 85 dinara, na kojem je predstavljen drekavac, biće iz
mitologije Južnih Slovena, naročito zastupljeno u mitologiji Srba. Narodna verovanja
kažu da je drekavac, nalik vampiru, materijalna manifestacija duše umrlog koja ne može
da nađe svoj mir posle smrti, pa izlazi noću iz groba i proganja one koji su mu zgrešili u
životu. Prema drugim predanjima, drekavac je pojavni oblik duše umrlog, nekrštenog
deteta, koje noću izlazi iz svog groba i obilazi kuću svojih roditelja.
Najlepša marka Evrope bira se glasovima stručnog žirija i onlajn glasovima
posetilaca sajta PostEvrope, po principu „jedan klik jedan glas”, a u izboru za najlepšu
marku učestvuju svi javni poštanski operatori zemalja članica PostEvrope.
Glasanje je otvoreno do 9. septembra na linku http://www.posteurop.org/europa2022 i
pozivamo građane da daju svoj glas našoj nacionalnoj marki, čiju umetničku realizaciju
potpisuju braća Zamurović. Prilikom glasanja, skrećemo pažnju da se na listi učesnika
takmičenja Srbija nalazi pod engleskim imenom Republic of Serbia.
Filatelistička izdanja pod nazivom EVROPA, kao i glasanje za najlepšu marku,
imaju za cilj da naglase saradnju zemalja u domenu poštanskog saobraćaja i da promovišu
filateliju, kao i da probude svest o zajedničkim korenima, kulturi i istoriji evropskih
zemalja i njihovim zajedničkim ciljevima. Prvo izdanje u okviru edicije EVROPA,
objavljeno je 1956. godine. Od 1993. godine, PostEvropa postaje odgovorna organizacija,
ovlašćena od strane Svetskog poštanskog saveza, za koordinisanje izdavanja ovih maraka i
izbor tema, kao i takmičenje za izbor najlepše marke, koje je prvi put održano 2002. godine.

Napišite komentar za ovaj članak

spisak dosadašnjih komentara za ovaj članak

Najnoviji oglasi
Konstantin Karapetrović talentovani užički košarkaš je sa nepunih 15 godina otišao u Italiju, kako bi unapredio svoj košarkaški razvoj. Trenutno je na odmoru u svom rodnom gradu i razmišlja gde će nastaviti karijeru.… […]
oš jedan tmuran decembarski dan u Srbiji. Očekuje se oblačno i hladno vreme, ponegde uz slabu kišu ili rosulu. Na planinama će provejavati slab sneg. Duvaće slab severni vetar.
Izdajem radionicu za mehaničarske usluge sa 4 dizalice u užem centru grada. Izdajem radionicu za limarsko- farbarske usluge sa komorom u užem centru grada. Informacije možete dobiti na: 062/162 1111
Pridružite nam se na Festivalu “Vinomanija” na Zlatiboru 27. julai otkrite najnovi model Hyundai Tuscona iz 2024. godine
Izdajem stan stan u kvalitetnoj novogradnji kog hotela Morava u Čačku. Stan je kompletno namešten, površine 35 m2. Informacije možete dobiti na: 064/ 148 03 77 064 /510 78 33

pročitaj još sličnih vesti
Ovim putem želimo da pokažemo našem malenom junaku da smo svi uz njega, poručuju drugari iz škole u Preljini.
Bazar počinje od 14 h kada će 15 izlagača ponuditi rukotvoreine i poslastice, a od 15 h biće izvedena predstava za decu
Trka za srećnije detinjstvo je najmasovnija i najšire prihvaćena rekreativno humanitarna aktivnost nacionalnog društva Crvenog krsta Srbije. Usmerena ka ostvarivanju trajnog cilja – neprekidnim podmlađivanjem i omasovljavanjem volontera Crvenog krsta . Masovnim učešćem u Trci deca i mladi pokazuju svoje opredeljenje ka zdravom načinu života i najvišim humanim vrednostima.
CENE NA PIJACAMA U ČAČKU
Na skupu su učestvovali najveći stručnjaci u oblasti voćarstva i povrtarstva u Srbiji.

pretraži sajt

Broj pregleda
Pregleda do sada
Hvala što pratite naš portal.

najnovije vesti

Podelite objavu
Kliknite na znak plus
Podelite vest na društvenim mrežama.

Zapratite nas na fejsbuku

redakcija@infopress.rs

Marketing@infopress.rs

Impresum • Marketing • Kontakt informacije • Uslovi korišćenja • Politika privatnosti • Deklaracija o kolačićima • Pristup podacima
JP „Pošta Srbije“ objavila je prigodnu poštansku marku pod nazivom EVROPA sa
kojom učestvuje u takmičenju za najlepšu evropsku marku, koje počinje danas. Ove godine,
zajednička tema izdanja EVROPA za sve evropske poštanske operatore, po odluci
asocijacije javnih poštanskih operatora PostEvropa (PostEurope), su priče i mitovi.
Pošta Srbije je u okviru emisije EVROPA objavila prigodan blok sa jednom
markom, nominalne vrednosti 85 dinara, na kojem je predstavljen drekavac, biće iz
mitologije Južnih Slovena, naročito zastupljeno u mitologiji Srba. Narodna verovanja
kažu da je drekavac, nalik vampiru, materijalna manifestacija duše umrlog koja ne može
da nađe svoj mir posle smrti, pa izlazi noću iz groba i proganja one koji su mu zgrešili u
životu. Prema drugim predanjima, drekavac je pojavni oblik duše umrlog, nekrštenog
deteta, koje noću izlazi iz svog groba i obilazi kuću svojih roditelja.
Najlepša marka Evrope bira se glasovima stručnog žirija i onlajn glasovima
posetilaca sajta PostEvrope, po principu „jedan klik jedan glas”, a u izboru za najlepšu
marku učestvuju svi javni poštanski operatori zemalja članica PostEvrope.
Glasanje je otvoreno do 9. septembra na linku http://www.posteurop.org/europa2022 i
pozivamo građane da daju svoj glas našoj nacionalnoj marki, čiju umetničku realizaciju
potpisuju braća Zamurović. Prilikom glasanja, skrećemo pažnju da se na listi učesnika
takmičenja Srbija nalazi pod engleskim imenom Republic of Serbia.
Filatelistička izdanja pod nazivom EVROPA, kao i glasanje za najlepšu marku,
imaju za cilj da naglase saradnju zemalja u domenu poštanskog saobraćaja i da promovišu
filateliju, kao i da probude svest o zajedničkim korenima, kulturi i istoriji evropskih
zemalja i njihovim zajedničkim ciljevima. Prvo izdanje u okviru edicije EVROPA,
objavljeno je 1956. godine. Od 1993. godine, PostEvropa postaje odgovorna organizacija,
ovlašćena od strane Svetskog poštanskog saveza, za koordinisanje izdavanja ovih maraka i
izbor tema, kao i takmičenje za izbor najlepše marke, koje je prvi put održano 2002. godine.

Napiši komentar

komentari

Najnoviji oglasi
Mladi košarkaš Konstantin Karapetrović pred novim izazovima
Konstantin Karapetrović talentovani užički košarkaš je sa nepunih 15 godina otišao u Italiju, kako bi unapredio svoj košarkaški razvoj. Trenutno je na odmoru u svom rodnom gradu i razmišlja gde će nastaviti karijeru.… […]
Oblačno i hladno vreme, mestimično slaba kiša
oš jedan tmuran decembarski dan u Srbiji. Očekuje se oblačno i hladno vreme, ponegde uz slabu kišu ili rosulu. Na planinama će provejavati slab sneg. Duvaće slab severni vetar.
Izdajem radionicu za mehaničarske usluge sa 4 dizalice u užem centru grada. Izdajem radionicu za limarsko- farbarske usluge sa komorom u užem centru grada. Informacije možete dobiti na: 062/162 1111

Pročitaj slične vesti
U Osnovnoj školi „Preljina“- održana humanitarna prodajna manifestacija“ Hranom do zdravlja
Ovim putem želimo da pokažemo našem malenom junaku da smo svi uz njega, poručuju drugari iz škole u Preljini.
Humanitarni bazar Osmeh deci u subotu na uzickom Trgu
Bazar počinje od 14 h kada će 15 izlagača ponuditi rukotvoreine i poslastice, a od 15 h biće izvedena predstava za decu
HUMANITARNE I SPORTSKO – REKREATVNE AKCIJE
Trka za srećnije detinjstvo je najmasovnija i najšire prihvaćena rekreativno humanitarna aktivnost nacionalnog društva Crvenog krsta Srbije. Usmerena ka ostvarivanju trajnog cilja – neprekidnim podmlađivanjem i omasovljavanjem volontera Crvenog krsta . Masovnim učešćem u Trci deca i mladi pokazuju svoje opredeljenje ka zdravom načinu života i najvišim humanim vrednostima.

pretraži sajt

Zapratite nas na fejsbuku

redakcija@infopress.rs

Marketing@infopress.rs