Novi Range Rover Evoque stigao u Srbiju

Novi Range Rover Evoque stigao u Srbiju

20/03/2019

Autor: 

Info Press

Izvor: automagazin.rs

Foto: Milomir Bošković/automagazin.rs

Druga generacija najmanjeg Range Rovera ostala je verna karakterističnim dizajnerskim linijama, ali je u tehničko-tehnološkom smislu razvijen od početka. Većina motorizacija za pogon koristi pomoć elektromotora (mild-hybrid)…

Evoque je na svet došao 2010. godine, kao potpuno novi član porodice aristokratskih Range Rovera. Atraktivan dizajn, sa visokim stepenom prepoznatljivosti, napravio je od modela Evoque pravi bestseller ovog brenda, iako i cenovno spada u premium klasu. Za osam godina egzistencije, Evoque je stigao do 775 000 kupaca, što je prosečno skoro sto hiljada godišnje. Sada je pred nama nova generacija ovog kvalitetnog automobila, koji je zadržao dizajnerski koncept prethodnika, ali u tehničkom smislu, nije ostao kamen na kamenu.


Osnova je potpuno nova platforma Premium Transverse Architecture, pripremljena za mild-hybrid i plug-in hybrid sisteme. Zahvaljujući novoj platformi, novi Evoque ima za 13 % veću torzionu čvrstoću. Međuosovinsko rastojanje povećano je za 20 mm (na 2 681 mm), širi je za 96 mm (1 966 mm), dužina je povećana za simboličan 1 mm (4 371 mm), a visina za 14 mm (1 649 mm). 

Već na prvi pogled je jasno da je njegov dizajn inspirisan većim Velarom. “Da, to vidimo po prednjim svetlima, sa inteligentnom LED tehnologijom, produžene linije žmigavaca sve do vrata i dizajn zadnjih svetala povezan crnim pasom. Kompletan dizajn je oslonjen na ravne površine. Jedna od značajnih novina su kvake na vratima, koje se, kao i kod Velara, vraćaju unutra nakom zatvaranja vrata. Podseća na rešenje koje smo videli na Tesla autombobilima. “ – otkriva nam Vladan Petrović. Tu su i nove boje karoserije – Seoul Pearl Silver i siva Nolita Grey. Kupci i dalje mogu izabrati krov u kontrast crnoj boji ili sportsku liniju R-Dynamic. 


Enterijer obezbeđuje više prostora za putnike, a putnici na zadnjim sedištima imaće značajno više prostora za noge. Da bi se obezbedilo više prostora za glavu, zadnja sedišta su pozicionirana niže, ali treba videti kako se to odrazilo na udobnost u vožnji. Armaturna tabla opremljena je sa tri displeja, koji su u neaktivnom modu potpuno crni. Instrument tabla ima virtuelni kokpit dijagonale 12,3 inča, a na centralnoj konzoli su smeštena dva 10-inčna displeja sistema Touch Pro Duo. Naravno, sistem je kompatibilan sa pametnim telefonima preko Apple CarPlay i Andorid Auto. Tu je i daljinska konekcija sa vozilom posredstvom funkcije InControl Remote. Prtljažnik je povećan za 10 % na 591 litar, što je odličan rezultat. 


“Položaj za volanom se veoma brzo pronalazi, ergonomija je odlična i sve je na dohvat ruke. Mislio sam da mogu zameriti preglednost zadnjeg dela automobila, ali Land Rover ima rešenje. Evoque je dostupan sa retrovizorom ClearSight (na fotografiji iznad), koji se može transformisati iz običnog ogledala u ekran na kojem se reprodukuje slika sa kamere pozicionirane na zadnjem delu automobila. Rekao bih, da je ovo rešenje slično kao kod Toyote RAV4.” – otkriva Petrović. Treba istaći, da pomenuti ekran ima dijagonalu od 9,5 inča i rezoluciju od 1600 x 320 pixela i da nudi značajno širi ugao posmatranja od konvencionalnog ogledala. 

Tehnika automobila je nova, o čemu svedoči i činjenica da je 99,9 % strukture automobila potpuno nova. Kako tvrde u Land Roveru, samo su nosači vrata (šarke) ostali isti.


Novi Evoque je elektrificiran. Osim osnovnog dizelskog motora D150 (2.0-litarski 110 kW), koji je dostupan u kombinaciji sa pogonom na prednje točkove i manuelnim menjačem, sve ostale varijante modela Evoque su praktično mild-hybridi. U ponudi su tri benzinska i tri dizel motora zapremine 2.0 litra, maksimalne snage do 221 kW. Dizelski motori nose oznaku D150 (110 kW), D180 (132 kW) i D210 (176 kW), a benzince ćemo prepoznati po oznakama P200 (147) P250 (183) i P300 (221 kW). Većina motora je uparena sa devotestepenim automatizovanim menjačem i pogonom na sve točkove. Izuzetak je gore pomenuti dizel D150, koji ima pogon na prednju osovinu i šestostepeni manuelni menjač.


Automobil je opremljen elektro-mrežom od 48V, sistemom za rekuperaciju energije kočenja, koji je zatim pretvara u električnu energiju, koju zatim koristi za “pomoć” benzinskom motoru prilikom ubrzanja. Pri brzini manjoj od 17 km/h, Evoque može potpuno ugasiti motor sa unutrašnjim sagorevanjem. Kasnije će stići i plug-in hibrid, koji će imati značajno veću autonomiju na elektro pogon. Ispod haube će disati potpuno novi benzinski trocilindarski motor zapremine 1,5 litara iz porodice Ingenium.

Jasno je da Range Rover Evoque nije off-road, ali treba istaći da ima klirens od 221 milimetar, ali da je sposoban da savlada vodu dubine 600 mm (!) što je za 100 mm više od prethodnika.


, ,

Napišite komentar za ovaj članak

spisak dosadašnjih komentara za ovaj članak

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena * zvezdicom.
Info Press zadržava pravo izbora komentara koji će biti objavljeni, kao i pravo skraćivanja komentara.
Komentare koji sadrže govor mržnje, uvrede i psovke, kao i komentare koji se ne odnose na vest, ne objavljujemo.
Spisak dosadašnjih komentara za članak "Novi Range Rover Evoque stigao u Srbiju". 
Podelite vaše mišljenje sa nama. Pošaljite komentar klikom na dugme - napišite komentar.

Najnoviji oglasi

Izdaje se stan kod hotela “Morava” u Čačku

Izdajem stan stan u kvalitetnoj novogradnji kog hotela Morava u Čačku. Stan je kompletno namešten, površine 35 m2. Informacije možete dobiti na: 064/ 148 03 77 064 /510 78 33

BAVARIA TEAM ČAČAK I BAVARIA CENTAR PRELJINA – AMSS

Za sve naše klijente odobravamo posebne mesečne popuste i akcije kao i stalne popuste za penzionere, lica sa troje i više dece kao i za nezaposlena lica, popust 28%.

BAVARIA TEAM ČAČAK I BAVARIA CENTAR PRELJINA – AMSS

U našim poslovnicama u Bavaria centar Preljina i Bavaria Team Čačak, Vašu registraciju mozete platiti na više mesečnih rata putem čekova gradjana, putem administrativne zabrane.

JKP „Vodovod“ Čačak – OBAVEŠTENJE

JKP „VODOVOD“ Čačak

Počelo prijavljivanje  za rehabilitaciju  u banjama

Republički fond za penzijsko i invalidsko osiguranje  raspisao je oglas za upućivanje penzionera  na rehabilitaciju za 2024. godinu, a pravo da konkurišu za desetodnevni besplatni  boravak  u banjama i  lečilištima  u  Srbiji  imaju korisnici čija penzija iznosi do 39.850 dinara i imaju prebivalište u Srbiji.

Kliknite ovde za sve oglase

pročitaj još sličnih vesti

Humanitarni “BAZAR” u izdvojenom odeljenju osnovne škole “Milivoje Borović” u Krivoj Reci

U izdvojenom odeljenju osnovne škole “Milivoje Borović” u Krivoj Reci, u sredu 24.aprila, organizovan je dečiji bazar humanitarne namene. Radionica sa prodajom sprovedena je u okviru projekta Obogaćeni jednosmenski rad.

JP “UŽICE RAZOJ” UŽICE

Obaveštavaje za građane, korisnike javnog gradskog i prigradskog prevoza

Planirani radovi za ČETVRTAK, 25.04.2024. god.

Dispečerski centar ED Čačak

Najhladniji dan ove nedelje, ali sa manje kiše

U Srbiji danas hladnije nego juče, ali će kiša padati još samo na jugoistoku. Najviša dnevna temperatura do 16 stepeni.

Svečanom  sednicom  proslavljen  Dan opštine  Gornji  MIlanovac

Svečanom  sednicim   u  Gornjem  Milanovcu  je  proslavljen  Dan  opštine  i  istovremeno  obeleženo  209 godina  od Drugog  srpskog  ustanka i  165  godina  od  prvog  pominjanja imen a Gornji  Milanovac. 

Kliknite ovde za sve vesti iz društva

pretraži sajt

Broj pregleda

Brojač
293

Pregleda do sada

Hvala što pratite naš portal.

najnovije vesti

Podelite objavu

Kliknite na znak plus

Podelite vest na društvenim mrežama.

Zapratite nas na fejsbuku

VRATITE SE NA POČETAK STRANE

Impresum  •  Marketing  •  Kontakt informacije  •  Uslovi korišćenja  •  Politika privatnosti  •  Deklaracija o kolačićima  •  Pristup podacima 

2024 © Info Press - Sva prava zadržana. Web design by Real Media Factory

Novi Range Rover Evoque stigao u Srbiju

20/03/2019
Autor:
Info Press
Izvor: automagazin.rs
Foto: Milomir Bošković/automagazin.rs

Druga generacija najmanjeg Range Rovera ostala je verna karakterističnim dizajnerskim linijama, ali je u tehničko-tehnološkom smislu razvijen od početka. Većina motorizacija za pogon koristi pomoć elektromotora (mild-hybrid)…

Evoque je na svet došao 2010. godine, kao potpuno novi član porodice aristokratskih Range Rovera. Atraktivan dizajn, sa visokim stepenom prepoznatljivosti, napravio je od modela Evoque pravi bestseller ovog brenda, iako i cenovno spada u premium klasu. Za osam godina egzistencije, Evoque je stigao do 775 000 kupaca, što je prosečno skoro sto hiljada godišnje. Sada je pred nama nova generacija ovog kvalitetnog automobila, koji je zadržao dizajnerski koncept prethodnika, ali u tehničkom smislu, nije ostao kamen na kamenu.


Osnova je potpuno nova platforma Premium Transverse Architecture, pripremljena za mild-hybrid i plug-in hybrid sisteme. Zahvaljujući novoj platformi, novi Evoque ima za 13 % veću torzionu čvrstoću. Međuosovinsko rastojanje povećano je za 20 mm (na 2 681 mm), širi je za 96 mm (1 966 mm), dužina je povećana za simboličan 1 mm (4 371 mm), a visina za 14 mm (1 649 mm). 

Već na prvi pogled je jasno da je njegov dizajn inspirisan većim Velarom. “Da, to vidimo po prednjim svetlima, sa inteligentnom LED tehnologijom, produžene linije žmigavaca sve do vrata i dizajn zadnjih svetala povezan crnim pasom. Kompletan dizajn je oslonjen na ravne površine. Jedna od značajnih novina su kvake na vratima, koje se, kao i kod Velara, vraćaju unutra nakom zatvaranja vrata. Podseća na rešenje koje smo videli na Tesla autombobilima. “ – otkriva nam Vladan Petrović. Tu su i nove boje karoserije – Seoul Pearl Silver i siva Nolita Grey. Kupci i dalje mogu izabrati krov u kontrast crnoj boji ili sportsku liniju R-Dynamic. 


Enterijer obezbeđuje više prostora za putnike, a putnici na zadnjim sedištima imaće značajno više prostora za noge. Da bi se obezbedilo više prostora za glavu, zadnja sedišta su pozicionirana niže, ali treba videti kako se to odrazilo na udobnost u vožnji. Armaturna tabla opremljena je sa tri displeja, koji su u neaktivnom modu potpuno crni. Instrument tabla ima virtuelni kokpit dijagonale 12,3 inča, a na centralnoj konzoli su smeštena dva 10-inčna displeja sistema Touch Pro Duo. Naravno, sistem je kompatibilan sa pametnim telefonima preko Apple CarPlay i Andorid Auto. Tu je i daljinska konekcija sa vozilom posredstvom funkcije InControl Remote. Prtljažnik je povećan za 10 % na 591 litar, što je odličan rezultat. 


“Položaj za volanom se veoma brzo pronalazi, ergonomija je odlična i sve je na dohvat ruke. Mislio sam da mogu zameriti preglednost zadnjeg dela automobila, ali Land Rover ima rešenje. Evoque je dostupan sa retrovizorom ClearSight (na fotografiji iznad), koji se može transformisati iz običnog ogledala u ekran na kojem se reprodukuje slika sa kamere pozicionirane na zadnjem delu automobila. Rekao bih, da je ovo rešenje slično kao kod Toyote RAV4.” – otkriva Petrović. Treba istaći, da pomenuti ekran ima dijagonalu od 9,5 inča i rezoluciju od 1600 x 320 pixela i da nudi značajno širi ugao posmatranja od konvencionalnog ogledala. 

Tehnika automobila je nova, o čemu svedoči i činjenica da je 99,9 % strukture automobila potpuno nova. Kako tvrde u Land Roveru, samo su nosači vrata (šarke) ostali isti.


Novi Evoque je elektrificiran. Osim osnovnog dizelskog motora D150 (2.0-litarski 110 kW), koji je dostupan u kombinaciji sa pogonom na prednje točkove i manuelnim menjačem, sve ostale varijante modela Evoque su praktično mild-hybridi. U ponudi su tri benzinska i tri dizel motora zapremine 2.0 litra, maksimalne snage do 221 kW. Dizelski motori nose oznaku D150 (110 kW), D180 (132 kW) i D210 (176 kW), a benzince ćemo prepoznati po oznakama P200 (147) P250 (183) i P300 (221 kW). Većina motora je uparena sa devotestepenim automatizovanim menjačem i pogonom na sve točkove. Izuzetak je gore pomenuti dizel D150, koji ima pogon na prednju osovinu i šestostepeni manuelni menjač.


Automobil je opremljen elektro-mrežom od 48V, sistemom za rekuperaciju energije kočenja, koji je zatim pretvara u električnu energiju, koju zatim koristi za “pomoć” benzinskom motoru prilikom ubrzanja. Pri brzini manjoj od 17 km/h, Evoque može potpuno ugasiti motor sa unutrašnjim sagorevanjem. Kasnije će stići i plug-in hibrid, koji će imati značajno veću autonomiju na elektro pogon. Ispod haube će disati potpuno novi benzinski trocilindarski motor zapremine 1,5 litara iz porodice Ingenium.

Jasno je da Range Rover Evoque nije off-road, ali treba istaći da ima klirens od 221 milimetar, ali da je sposoban da savlada vodu dubine 600 mm (!) što je za 100 mm više od prethodnika.


Napiši komentar

komentari

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena * zvezdicom. Info Press zadržava pravo izbora komentara koji će biti objavljeni, kao i pravo skraćivanja komentara. Komentare koji sadrže govor mržnje, uvrede i psovke, kao i komentare koji se ne odnose na vest, ne objavljujemo.
Spisak dosadašnjih komentara za članak "Novi Range Rover Evoque stigao u Srbiju". Podelite vaše mišljenje sa nama. Pošaljite komentar klikom na dugme - napišite komentar.

Najnoviji oglasi

Izdaje se stan kod hotela “Morava” u Čačku

Izdajem stan stan u kvalitetnoj novogradnji kog hotela Morava u Čačku. Stan je kompletno namešten, površine 35 m2. Informacije možete dobiti na: 064/ 148 03 77 064 /510 78 33

BAVARIA TEAM ČAČAK I BAVARIA CENTAR PRELJINA – AMSS

Za sve naše klijente odobravamo posebne mesečne popuste i akcije kao i stalne popuste za penzionere, lica sa troje i više dece kao i za nezaposlena lica, popust 28%.

BAVARIA TEAM ČAČAK I BAVARIA CENTAR PRELJINA – AMSS

U našim poslovnicama u Bavaria centar Preljina i Bavaria Team Čačak, Vašu registraciju mozete platiti na više mesečnih rata putem čekova gradjana, putem administrativne zabrane.

Pogledaj sve oglase

Pročitaj slične vesti

Humanitarni “BAZAR” u izdvojenom odeljenju osnovne škole “Milivoje Borović” u Krivoj Reci

U izdvojenom odeljenju osnovne škole “Milivoje Borović” u Krivoj Reci, u sredu 24.aprila, organizovan je dečiji bazar humanitarne namene. Radionica sa prodajom sprovedena je u okviru projekta Obogaćeni jednosmenski rad.

JP “UŽICE RAZOJ” UŽICE

Obaveštavaje za građane, korisnike javnog gradskog i prigradskog prevoza

Planirani radovi za ČETVRTAK, 25.04.2024. god.

Dispečerski centar ED Čačak

Pogledaj sve vesti

pretraži sajt

Zapratite nas na fejsbuku

redakcija@infopress.rs

Marketing@infopress.rs

VRATITE SE NA POČETAK STRANE
angle-double-up