Nakon uspešne letnje sezone, Turistička organizacija Zlatibor pokreće kampanju „Tvoj Zlatibor“. Cilj kampanje je da, kroz serijal od pet video epizoda i tekstova, pokaže prelepe zlatiborske pejzaže, otkrije manje poznate destinacije i podseti na sadržaje i aktivnosti u kojima gosti najposećenije planine u Srbiji uživaju. Tokom kampanje biće organizovana i nagradna igra na Instagramu „Zašto volim Zlatibor“, pa TO Zlatibor poziva zainteresovane da učestvuju i konkurišu za vredne nagrade, među kojima je i boravak u popularnom turističkom centru.
Pored dobro poznatih zlatiborskih lokaliteta, kampanja će prikazati i manje istražene delove srpske planinske lepotice, poput Ršumove pećine, crkve brvnare u Jablanici, vodopada u Semegnjevu. Ljubitelji prirode videće da se već na pet minuta od centra pružaju nepregledni pašnjaci i staze za šetnju, a oni koji traže mir saznaće gde ni u špicu sezone nema gužve, otkriva direktor Turističke organizacije Zlatibor Vladimir Živanović.
– Dok smo snimali materijal za kampanju, upoznali smo turiste koji dolaze godinama unazad i bez problema biciklom prelaze trasu od centra do manastira Dubrava. A videćete, taj put nije nimalo naivan. Zabeležili smo nestvarne kadrove na putu do Uvca, manastira skrivenog u netaknutoj prirodi. Videli smo da se na Čigotu, pored iskusnih planinara, penju i porodice sa malom decom i uverili se da Zlatibor ima prelepe zalaske sunca. Sve ćemo to u narednih mesec dana predstaviti gostima koji vole našu planinu i onima koji će se u nju tek zaljubiti – najavljuje Živanović.
Kampanja će preneti i atmosferu iz nedavno otvorenog kaubojskog grada na Vodicama, Stopića pećine koja je ove godine srušila prošlogodišnji rekord po posećenosti, kao i sa lokaliteta koje turisti vole, Gostilja, Ribničkog jezera, Sirogojna, Tornika. Najmlađi će uživati u pogledu na dinosauruse iz Dino parka, a nešto stariji će saznati šta ih čeka ako odluče da se oprobaju u adrenalinskim aktivnostima, poput kartinga, zip lajna, vožnje kvadovima ili paraglajdinga.
– Zlatibor se može pohvaliti ponudom koja je tako raznovrsna da će zadovoljiti i najzahtevnije turiste. Neki naši gosti vole da svoj odmor provedu u samom centru, drugi osvajaju vrhove, treći uživaju u izletima. Mi se trudimo da svi oni budu zadovoljni i želimo da svako nađe svoj deo Zlatibora. I sve ih pozivamo da učestvuju u našoj nagradnoj igri na Instagramu, koja uskoro počinje, i da nam kažu zašto vole Zlatibor – poziva Živanović.
Da gosti vole ovaj turistički centar, pokazuju i poslednji podaci Republičkog zavoda za statistiku po kojima je Zlatibor najposećenija srpska planina. Ni pandemija, ni velika rekonstrukcija centra koja se odvijala u prethodnom periodu, nisu sprečili turiste da uživaju na Zlatiboru.
– Zahvalni smo turistima na strpljenju i razumevanju da su radovi bili neophodni da bi naš Zlatibor zasijao još jačim sjajem. Pravimo moderno šetalište u kom će uživati sve generacije, a uskoro će biti završeni i radovi na uređenju jezera, simbola Zlatibora. Na jesen će se prvi putnici provozati gondolom, a pripremamo i nove projekte koji će učvrstiti lidersku poziciju Zlatibora u srpskom turizmu – ističe Živanović.
Brojke- Više od 490.000 noćenja evidentirano na Zlatiboru od početka godine. Oko 128.000 turista posetilo Zlatibor od januara.Preko 90.000 posetilaca u Stopića pećini od januara čime je srušen prošlogodišnji rekord
Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena * zvezdicom. Info Press zadržava pravo izbora komentara koji će biti objavljeni, kao i pravo skraćivanja komentara. Komentare koji sadrže govor mržnje, uvrede i psovke, kao i komentare koji se ne odnose na vest, ne objavljujemo.
Spisak dosadašnjih komentara za članak "Kampanja “Tvoj Zlatibor”". Podelite vaše mišljenje sa nama. Pošaljite komentar klikom na dugme - napišite komentar.
Izdajem stan stan u kvalitetnoj novogradnji kog hotela Morava u Čačku. Stan je kompletno namešten, površine 35 m2. Informacije možete dobiti na: 064/ 148 03 77 064 /510 78 33
Za sve naše klijente odobravamo posebne mesečne popuste i akcije kao i stalne popuste za penzionere, lica sa troje i više dece kao i za nezaposlena lica, popust 28%.
U našim poslovnicama u Bavaria centar Preljina i Bavaria Team Čačak, Vašu registraciju mozete platiti na više mesečnih rata putem čekova gradjana, putem administrativne zabrane.
Republički fond za penzijsko i invalidsko osiguranje raspisao je oglas za upućivanje penzionera na rehabilitaciju za 2024. godinu, a pravo da konkurišu za desetodnevni besplatni boravak u banjama i lečilištima u Srbiji imaju korisnici čija penzija iznosi do 39.850 dinara i imaju prebivalište u Srbiji.
U organizaciji čačanskog Doma zdravlja u Čačku je održan prvi Festival dečjeg zdravlja. Cilj je da se ukaže najmlađoj populaciji ukaže na značaj zdravih stilova života i koliko je prevencija važna u očuvanju zdravlja. Manifestacija je održana u saradnji sa Srpskim lekarskim društvom , Zavodom za javno zdravlje i brojnim partnerima na projektu. Pokrovitelj festivala je grad Čačak.
Položaj radnika je težak, zakoni nisu na strani zaposlenih, poručuju iz sindikata uz najavu da se borba za bolja radnička prava, bolja radna mesta I veće plate mora nastaviti. Minimalna zarada ne može biti na nivou minimalne potrošačke korpe već u visini potrošake korpe , ističe predsednik Samostalnog sindikata Ljubisav Orbović.
Udruženje MP Projket organizovalo je ekološku akciju pošumljavanja u kojoj su učestvovali užički gimnazijalci. Učenici su, u naselju Turica, na mestu gde je izgoreo nekadašnji Studentski dom, posadili 300 sadnica belog bora. Sadnice su donirale „Srnbijašume“.
Predsednik opštine Priboj Lazar Rvović i direktor „Sportskog centra Priboj“, Aleksandar Mandić, potpisali su ugovor o letovanju najusepšnijih pribojskih osnovaca i srednjoškolaca, kao i školaraca iz bratskog Prilužja, o trošku opštine Priboj, u dečjem odmaralištu u Sutomoru.
Gold gondola je za predstojeće praznične dane pripremila razne aktivnosti kojima će ulepšati boravak posetilaca na Zlatiboru. Putnici su već navikli da ih na gondoli očekuju zabavni sadržaji zbog kojih će
veći deo dana provesti u prirodi, naročito porodice sa decom.
Nakon uspešne letnje sezone, Turistička organizacija Zlatibor pokreće kampanju „Tvoj Zlatibor“. Cilj kampanje je da, kroz serijal od pet video epizoda i tekstova, pokaže prelepe zlatiborske pejzaže, otkrije manje poznate destinacije i podseti na sadržaje i aktivnosti u kojima gosti najposećenije planine u Srbiji uživaju. Tokom kampanje biće organizovana i nagradna igra na Instagramu „Zašto volim Zlatibor“, pa TO Zlatibor poziva zainteresovane da učestvuju i konkurišu za vredne nagrade, među kojima je i boravak u popularnom turističkom centru.
Pored dobro poznatih zlatiborskih lokaliteta, kampanja će prikazati i manje istražene delove srpske planinske lepotice, poput Ršumove pećine, crkve brvnare u Jablanici, vodopada u Semegnjevu. Ljubitelji prirode videće da se već na pet minuta od centra pružaju nepregledni pašnjaci i staze za šetnju, a oni koji traže mir saznaće gde ni u špicu sezone nema gužve, otkriva direktor Turističke organizacije Zlatibor Vladimir Živanović.
– Dok smo snimali materijal za kampanju, upoznali smo turiste koji dolaze godinama unazad i bez problema biciklom prelaze trasu od centra do manastira Dubrava. A videćete, taj put nije nimalo naivan. Zabeležili smo nestvarne kadrove na putu do Uvca, manastira skrivenog u netaknutoj prirodi. Videli smo da se na Čigotu, pored iskusnih planinara, penju i porodice sa malom decom i uverili se da Zlatibor ima prelepe zalaske sunca. Sve ćemo to u narednih mesec dana predstaviti gostima koji vole našu planinu i onima koji će se u nju tek zaljubiti – najavljuje Živanović.
Kampanja će preneti i atmosferu iz nedavno otvorenog kaubojskog grada na Vodicama, Stopića pećine koja je ove godine srušila prošlogodišnji rekord po posećenosti, kao i sa lokaliteta koje turisti vole, Gostilja, Ribničkog jezera, Sirogojna, Tornika. Najmlađi će uživati u pogledu na dinosauruse iz Dino parka, a nešto stariji će saznati šta ih čeka ako odluče da se oprobaju u adrenalinskim aktivnostima, poput kartinga, zip lajna, vožnje kvadovima ili paraglajdinga.
Jokino vrelo
– Zlatibor se može pohvaliti ponudom koja je tako raznovrsna da će zadovoljiti i najzahtevnije turiste. Neki naši gosti vole da svoj odmor provedu u samom centru, drugi osvajaju vrhove, treći uživaju u izletima. Mi se trudimo da svi oni budu zadovoljni i želimo da svako nađe svoj deo Zlatibora. I sve ih pozivamo da učestvuju u našoj nagradnoj igri na Instagramu, koja uskoro počinje, i da nam kažu zašto vole Zlatibor – poziva Živanović.
Da gosti vole ovaj turistički centar, pokazuju i poslednji podaci Republičkog zavoda za statistiku po kojima je Zlatibor najposećenija srpska planina. Ni pandemija, ni velika rekonstrukcija centra koja se odvijala u prethodnom periodu, nisu sprečili turiste da uživaju na Zlatiboru.
– Zahvalni smo turistima na strpljenju i razumevanju da su radovi bili neophodni da bi naš Zlatibor zasijao još jačim sjajem. Pravimo moderno šetalište u kom će uživati sve generacije, a uskoro će biti završeni i radovi na uređenju jezera, simbola Zlatibora. Na jesen će se prvi putnici provozati gondolom, a pripremamo i nove projekte koji će učvrstiti lidersku poziciju Zlatibora u srpskom turizmu – ističe Živanović.
Brojke- Više od 490.000 noćenja evidentirano na Zlatiboru od početka godine. Oko 128.000 turista posetilo Zlatibor od januara.Preko 90.000 posetilaca u Stopića pećini od januara čime je srušen prošlogodišnji rekord
Napiši komentar
komentari
Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena * zvezdicom. Info Press zadržava pravo izbora komentara koji će biti objavljeni, kao i pravo skraćivanja komentara. Komentare koji sadrže govor mržnje, uvrede i psovke, kao i komentare koji se ne odnose na vest, ne objavljujemo.
Spisak dosadašnjih komentara za članak "Kampanja “Tvoj Zlatibor”". Podelite vaše mišljenje sa nama. Pošaljite komentar klikom na dugme - napišite komentar.
Izdajem stan stan u kvalitetnoj novogradnji kog hotela Morava u Čačku. Stan je kompletno namešten, površine 35 m2. Informacije možete dobiti na: 064/ 148 03 77 064 /510 78 33
Za sve naše klijente odobravamo posebne mesečne popuste i akcije kao i stalne popuste za penzionere, lica sa troje i više dece kao i za nezaposlena lica, popust 28%.
U našim poslovnicama u Bavaria centar Preljina i Bavaria Team Čačak, Vašu registraciju mozete platiti na više mesečnih rata putem čekova gradjana, putem administrativne zabrane.
U organizaciji čačanskog Doma zdravlja u Čačku je održan prvi Festival dečjeg zdravlja. Cilj je da se ukaže najmlađoj populaciji ukaže na značaj zdravih stilova života i koliko je prevencija važna u očuvanju zdravlja. Manifestacija je održana u saradnji sa Srpskim lekarskim društvom , Zavodom za javno zdravlje i brojnim partnerima na projektu. Pokrovitelj festivala je grad Čačak.
Položaj radnika je težak, zakoni nisu na strani zaposlenih, poručuju iz sindikata uz najavu da se borba za bolja radnička prava, bolja radna mesta I veće plate mora nastaviti. Minimalna zarada ne može biti na nivou minimalne potrošačke korpe već u visini potrošake korpe , ističe predsednik Samostalnog sindikata Ljubisav Orbović.
Udruženje MP Projket organizovalo je ekološku akciju pošumljavanja u kojoj su učestvovali užički gimnazijalci. Učenici su, u naselju Turica, na mestu gde je izgoreo nekadašnji Studentski dom, posadili 300 sadnica belog bora. Sadnice su donirale „Srnbijašume“.
Ovaj web sajt koristi kolačiće kako bi izvršavao određene funkcionalnosti, te radi analize poseta i prilagođavanja sadržaja. Načini prikupljanja, obrade i upravljanja ličnim podacima, definisani su dokumentom Politika privatnosti.
Obavezni kolačići
Obavezni kolačići su oni koji omogućavaju neometan rad sajta. Drugačije se nazivaju i funkcionalnim kolačićima. Njihovim isključivanjem ispravan rad ovog sajta ne bi bio moguć, te se oni nalaze u ovoj kategoriji obaveznih.
Ukoliko isključite ove kolačiće, nećemo biti u mogućnosti da zapamtimo vaša podešavanja privatnosti i obaveštenje o kolačićima biće iznova učitano na svakoj stranici koju posetite.
Analitički i marketinški kolačići
Ovi kolačići nam omogućavaju da prikupimo podatke o načinima korišćenja sajta i dalje unapređujemo sajt, kako bismo mogli da pružimo korisne i kvalitetne informacije, te pozitivna i personalizovana korisnička iskustva.
Molimo vas odobrite obavezne kolačiće kako bismo mogli da upamtimo vaša podešavanja.