Konstantin Karapetrović talentovani užički košarkaš je sa nepunih 15 godina otišao u Italiju, kako bi unapredio svoj košarkaški razvoj. Trenutno je na odmoru u svom rodnom gradu i razmišlja gde će nastaviti karijeru.… […]

•
Prodaja brašna skočila za čak 482 odsto, a sredstava za dezinfekciju za neverovatnih 702 odsto
30/03/2020
Autor:
Info Press
Izvor: RTS
Foto: Pixabay
Agencija “Nilsen” istraživala je navike kupaca u Srbiji u vreme epidemije koronavirusa. Podaci do kojih su došli pokazuju da su najtraženiji brašno, toalet papir i kvasac, ali i dezinfekciona sredstva. Najveći rast u prodaji u Srbiji beleži brašno. Prodaja brašna beleži rast od čak 482 odsto tokom treće i 282 odsto tokom četvrte nedelje marta, u odnosu na prošlu godinu, pokazuje istraživanje agencije “Nilsen”. Kvasac čak 224,4 odsto i 152,9 odsto u ovom periodu, dok ulje ide do rasta u prodaji od čak 168,1 odsto u trećoj i 122,3 odsto u četvrtoj nedelji marta. Prodaja proizvoda od papira beleži rast od 149 odsto u trećoj, odnosno 100 odsto u četvrtoj nedelji 2020. godine, u odnosu na ovaj period u prošloj godini. Konkretnije, samo toalet papir ima rast od čak 261 odsto i 131 odsto u trećoj, odnosno četvrtoj nedelji. Sredstva za pranje veša beleže rast od 102 odsto i 91 odsto, deterdženti za sudove 108 i 115 odsto, pribori za domaćinstvo 109 i 112 odsto, a proizvodi za održavanje domaćinstva 92 odsto i 78 odsto u trećoj, odnosno četvrtoj nedelji marta. Ogroman rast prodaje sredstava za dezinfekciju Da nas je virus i te kako zabrinuo, pokazuje i činjenica da proizvodi iz kategorije za održavanje lične i higijene domaćinstva imaju ogroman rast. Tako na primer sredstva za dezinfekciju beleže rast prodaje od neverovatnih 702,9 odsto u trećoj i 482,2 odsto u četvrtoj nedelji marta ove godine u odnosu na isti period u prošloj. Podaci agencije “Nilsen” pokazuje da na primer proizvodi iz gorepomenute kategorije, kao što su rukavice, beleže rast prodaje od 302,4 odsto u trećoj i čak 399,1 odsto u četvrtoj nedelji. Da su građani i dalje fokusirani na proizvode za održavanje higijene pokazuju i brojke za sapune – ovde prodaja ide do neverovatnih 281,5 u trećoj i 218 odsto u četvrtoj nedelji marta, ako poredimo sa prošlom godinom. Jedna od retkih kategorija proizvoda koja je imala relativan pad prodaje u odnosu na isti period prošle godine jesu kozmetička sredstva za automobile, što i nije iznenađujuće s obzirom na novi trend rada od kuće kao i na smanjenje intenziteta saobraćaja u posmatranim nedeljama. Veliki trgovinski lanci u Srbiji zabeležili su u proseku 61 odsto veću prodaju robe široke potrošnje tokom treće nedelje marta u poređenju sa prodajom iste sedmice prošle godine. Iako je drugu nedelju nakon izbijanja virusa u Srbiji, odnosno u trećoj nedelji marta, u periodu od 16. do 22. marta, Vlada uvela dodatne mere zaštite sa ograničenom mogućnošću kretanja i odlaska u maloprodajne lance, prodaja u trgovinskim lancima pokazuje značajan porast u odnosu na isti period prošle godine. Samo u četvrtoj nedelji marta, u trgovinskim lancima u Srbiji zabeleženo je povećanje prodaje od 43 odsto u odnosu na isti period prošle godine, pokazuju podaci agencije “Nilsen”. Šest faza ponašanja kupaca Agencija Nielsen identifikovala je šest faza ponašanja kroz koje prolaze potrošači, a na koje utiče promena situacije kada je reč o virusu kovid-19. Tokom faza 1 i faza 2 koje su trajale od 2. do 8. marta, potrošači su kupovali vrlo smišljeno i svesno, uz povećanu zainteresovanost za proizvode za održavanje opšteg zdravlja i proizvoda važnih za zaštitu od virusa i javnu sigurnost, kao što su maske za lice. U fazi 3 od 9. do 15. marta, tokom koje su evidentirani brojni slučajevi virusa, ušli smo u fazu u kojoj pravimo zalihe dugotrajnih namirnica i šireg asortimana proizvoda za zaštitu zdravlja. Prema podacima, faza 4 od 16. do 22. marta bila je faza pravljenja zaliha kod kuće, povećane onlajn kupovine, uz pad frekvencije poseta prodavnicama. Tokom faze 5 karakteristična je ograničena, čak i onlajn kupovina, dolazi do zabrinutosti od povećanja cena na koje može da utiče percepcija ljudi o ograničenoj raspoloživosti zaliha. Faza 6 je za sve građane “svetlo na kraju tunela”, faza u kojoj je predviđen povratak ljudi u svakodnevicu, ali i faza u kojoj će ljudi veliki fokus staviti na svoje zdravlje, higijenske navike, i u kojoj će dolaziti do stalnih promena u lancu snabdevanja, uz značajan fokus na e-trgovinu.

Napišite komentar za ovaj članak

spisak dosadašnjih komentara za ovaj članak

Najnoviji oglasi
Konstantin Karapetrović talentovani užički košarkaš je sa nepunih 15 godina otišao u Italiju, kako bi unapredio svoj košarkaški razvoj. Trenutno je na odmoru u svom rodnom gradu i razmišlja gde će nastaviti karijeru.… […]
oš jedan tmuran decembarski dan u Srbiji. Očekuje se oblačno i hladno vreme, ponegde uz slabu kišu ili rosulu. Na planinama će provejavati slab sneg. Duvaće slab severni vetar.
Izdajem radionicu za mehaničarske usluge sa 4 dizalice u užem centru grada. Izdajem radionicu za limarsko- farbarske usluge sa komorom u užem centru grada. Informacije možete dobiti na: 062/162 1111
Pridružite nam se na Festivalu “Vinomanija” na Zlatiboru 27. julai otkrite najnovi model Hyundai Tuscona iz 2024. godine
Izdajem stan stan u kvalitetnoj novogradnji kog hotela Morava u Čačku. Stan je kompletno namešten, površine 35 m2. Informacije možete dobiti na: 064/ 148 03 77 064 /510 78 33

pročitaj još sličnih vesti
Kada radovi budu završeni novi asvalt prostiraće se putem ukupne dužine oko 1700 metara.
Najniža temperatura od -2 do sedam, najviša od 13 stepeni u Timočkoj Krajini, do 22 stepena u zapadnoj i centralnoj Srbiji.
Rezanjem slavskog kolača u Hramu Svetog Vaznesenja Gospodnjeg čačanski lekari obeležili su slavu posvećenu Svetim besrebrenicima i čudotvorcima Kozmi i Damjanu, praznik poznat u narodu kao Vrači. Ovi sveci se smatraju zaštitnicima lekarske profesije. … […]
Prema najnovijim istraživanjima Instituta Batut Sevojničanke najduže žive u Zlatiborskom okrugu- prosečno 78,5 godina. Muškarci iz ovog kraja takođe imaju nadprosečan životni vek 73,5 godina. Dugovečnost pripisuju zdravoj ishrani, aktivnom životu i bliskosti… […]
U završnoj fazi projekta „Unapredjenje položaja i bezbednosti žena I devojčica sa sela”, četiri udruženja seoskih žena iz različitih krajeva Srbije dobila su opremu za kancelarijsko poslovanje. Projekat je realizovan je u saradnji… […]

pretraži sajt

Broj pregleda
Pregleda do sada
Hvala što pratite naš portal.

najnovije vesti

Podelite objavu
Kliknite na znak plus
Podelite vest na društvenim mrežama.

Zapratite nas na fejsbuku

redakcija@infopress.rs

Marketing@infopress.rs

Impresum • Marketing • Kontakt informacije • Uslovi korišćenja • Politika privatnosti • Deklaracija o kolačićima • Pristup podacima
Agencija “Nilsen” istraživala je navike kupaca u Srbiji u vreme epidemije koronavirusa. Podaci do kojih su došli pokazuju da su najtraženiji brašno, toalet papir i kvasac, ali i dezinfekciona sredstva. Najveći rast u prodaji u Srbiji beleži brašno. Prodaja brašna beleži rast od čak 482 odsto tokom treće i 282 odsto tokom četvrte nedelje marta, u odnosu na prošlu godinu, pokazuje istraživanje agencije “Nilsen”. Kvasac čak 224,4 odsto i 152,9 odsto u ovom periodu, dok ulje ide do rasta u prodaji od čak 168,1 odsto u trećoj i 122,3 odsto u četvrtoj nedelji marta. Prodaja proizvoda od papira beleži rast od 149 odsto u trećoj, odnosno 100 odsto u četvrtoj nedelji 2020. godine, u odnosu na ovaj period u prošloj godini. Konkretnije, samo toalet papir ima rast od čak 261 odsto i 131 odsto u trećoj, odnosno četvrtoj nedelji. Sredstva za pranje veša beleže rast od 102 odsto i 91 odsto, deterdženti za sudove 108 i 115 odsto, pribori za domaćinstvo 109 i 112 odsto, a proizvodi za održavanje domaćinstva 92 odsto i 78 odsto u trećoj, odnosno četvrtoj nedelji marta. Ogroman rast prodaje sredstava za dezinfekciju Da nas je virus i te kako zabrinuo, pokazuje i činjenica da proizvodi iz kategorije za održavanje lične i higijene domaćinstva imaju ogroman rast. Tako na primer sredstva za dezinfekciju beleže rast prodaje od neverovatnih 702,9 odsto u trećoj i 482,2 odsto u četvrtoj nedelji marta ove godine u odnosu na isti period u prošloj. Podaci agencije “Nilsen” pokazuje da na primer proizvodi iz gorepomenute kategorije, kao što su rukavice, beleže rast prodaje od 302,4 odsto u trećoj i čak 399,1 odsto u četvrtoj nedelji. Da su građani i dalje fokusirani na proizvode za održavanje higijene pokazuju i brojke za sapune – ovde prodaja ide do neverovatnih 281,5 u trećoj i 218 odsto u četvrtoj nedelji marta, ako poredimo sa prošlom godinom. Jedna od retkih kategorija proizvoda koja je imala relativan pad prodaje u odnosu na isti period prošle godine jesu kozmetička sredstva za automobile, što i nije iznenađujuće s obzirom na novi trend rada od kuće kao i na smanjenje intenziteta saobraćaja u posmatranim nedeljama. Veliki trgovinski lanci u Srbiji zabeležili su u proseku 61 odsto veću prodaju robe široke potrošnje tokom treće nedelje marta u poređenju sa prodajom iste sedmice prošle godine. Iako je drugu nedelju nakon izbijanja virusa u Srbiji, odnosno u trećoj nedelji marta, u periodu od 16. do 22. marta, Vlada uvela dodatne mere zaštite sa ograničenom mogućnošću kretanja i odlaska u maloprodajne lance, prodaja u trgovinskim lancima pokazuje značajan porast u odnosu na isti period prošle godine. Samo u četvrtoj nedelji marta, u trgovinskim lancima u Srbiji zabeleženo je povećanje prodaje od 43 odsto u odnosu na isti period prošle godine, pokazuju podaci agencije “Nilsen”. Šest faza ponašanja kupaca Agencija Nielsen identifikovala je šest faza ponašanja kroz koje prolaze potrošači, a na koje utiče promena situacije kada je reč o virusu kovid-19. Tokom faza 1 i faza 2 koje su trajale od 2. do 8. marta, potrošači su kupovali vrlo smišljeno i svesno, uz povećanu zainteresovanost za proizvode za održavanje opšteg zdravlja i proizvoda važnih za zaštitu od virusa i javnu sigurnost, kao što su maske za lice. U fazi 3 od 9. do 15. marta, tokom koje su evidentirani brojni slučajevi virusa, ušli smo u fazu u kojoj pravimo zalihe dugotrajnih namirnica i šireg asortimana proizvoda za zaštitu zdravlja. Prema podacima, faza 4 od 16. do 22. marta bila je faza pravljenja zaliha kod kuće, povećane onlajn kupovine, uz pad frekvencije poseta prodavnicama. Tokom faze 5 karakteristična je ograničena, čak i onlajn kupovina, dolazi do zabrinutosti od povećanja cena na koje može da utiče percepcija ljudi o ograničenoj raspoloživosti zaliha. Faza 6 je za sve građane “svetlo na kraju tunela”, faza u kojoj je predviđen povratak ljudi u svakodnevicu, ali i faza u kojoj će ljudi veliki fokus staviti na svoje zdravlje, higijenske navike, i u kojoj će dolaziti do stalnih promena u lancu snabdevanja, uz značajan fokus na e-trgovinu.

Napiši komentar

komentari

Najnoviji oglasi
Mladi košarkaš Konstantin Karapetrović pred novim izazovima
Konstantin Karapetrović talentovani užički košarkaš je sa nepunih 15 godina otišao u Italiju, kako bi unapredio svoj košarkaški razvoj. Trenutno je na odmoru u svom rodnom gradu i razmišlja gde će nastaviti karijeru.… […]
Oblačno i hladno vreme, mestimično slaba kiša
oš jedan tmuran decembarski dan u Srbiji. Očekuje se oblačno i hladno vreme, ponegde uz slabu kišu ili rosulu. Na planinama će provejavati slab sneg. Duvaće slab severni vetar.
Izdajem radionicu za mehaničarske usluge sa 4 dizalice u užem centru grada. Izdajem radionicu za limarsko- farbarske usluge sa komorom u užem centru grada. Informacije možete dobiti na: 062/162 1111

Pročitaj slične vesti
U UŽIČKOM KRAJU ASVALTIRANA DEONICA PUTA VULOVIĆI-SEČA
Kada radovi budu završeni novi asvalt prostiraće se putem ukupne dužine oko 1700 metara.
PRETEŽNO SUNČANO I TOPLO, TEMPERATURA DO 22 STEPENA
Najniža temperatura od -2 do sedam, najviša od 13 stepeni u Timočkoj Krajini, do 22 stepena u zapadnoj i centralnoj Srbiji.
Čačanski lekari obeležili slavu Svetog Kozmu i Damjana
Rezanjem slavskog kolača u Hramu Svetog Vaznesenja Gospodnjeg čačanski lekari obeležili su slavu posvećenu Svetim besrebrenicima i čudotvorcima Kozmi i Damjanu, praznik poznat u narodu kao Vrači. Ovi sveci se smatraju zaštitnicima lekarske profesije. … […]

pretraži sajt

Zapratite nas na fejsbuku

redakcija@infopress.rs

Marketing@infopress.rs