Zlatibor deo projekta promocije turističkih destinacija Srbije francuskom tržištu

Zlatibor deo projekta promocije turističkih destinacija Srbije francuskom tržištu

17/09/2019

Autor: 

Info Press

Izvor: Info Press

Foto: Info TO Zlatibor

Posle uspešno realizovane velike međunarodne konferencije u Beogradu, 20. aprila prošle  godine, na temu: “Prezentovanje turističkih proizvoda i potencijala Srbije francuskom turističkom tržištu” kojoj je prisustvovao značajan broj uticajnih francuskih tur-operatera i predstavnika francuskih eminentnih medija , Udruženje “Ja volim Francusku” i TO Zlatibor nastavljaju sa promocijom Srbije na tržištu Francuske.

Ujedno, to je bio, nakon punih 27 godina, povratak francuskih tur-operatera Srbiji i njenoj turističkoj ponudi, proistekloj upravo iz interesa francuskih turista ka našoj zemlji, koja se manifestuje preko najpoznatijih francuskih agencija specijalizovanih ne samo za individualne turističke ponude, već i grupna turistička, poslovna i geo-politička putovanja.

Ponovno uspostavljanje snažne turističke saradnje, je imalo, prema rečima Slađane Novaković, predsednice Udruženja “Ja volim Francusku”, nesumljivi uticaj na sveukupno poboljšanje odnosa dve zemlje, uključujući ne samo turistički i kulturni segment, već i ekonomske bilateralne odnose.

Po završenoj konferenciji, kao i analizom poseta ostvarenog broja francuskih turista u Srbiji, Udruženje “Ja volim Francusku”, na osnovu sprovedenih istrazivanja  zaključuje da su preferencije francuskih turista u Srbiji poseta Beogradu i upoznavanje sa kulturnim i prirodnim nasleđem. Takođe, preferencije francuskih turista su upoznavanje sa tradicijom, običajima i etno gastronomijom Srbije.

Tim povodom, a u skladu sa kompletnom revitalizacijom turističke saradnje , Udruženje “Ja volim Francusku “ kao nosilac i glavni organizator projekta u saradnji sa TO Zlatibor, TO grada Beograda i Aranđelovca i Topole organizuje posetu šest francuskih eminentnih  turisticko-ekonomskih medija Srbiji. Mediji koji dolaze u Srbiju  su: “Tour Mag”, “Quotidien du tourisme”, Magazine   “La Provence” , “Magazine “Proces Alimentaire”, Magazine “Prestige”” et  Sante”, Magazine “Infosvin” .

Francuski medijski predstavnici boraveće u našoj zemlji u periodu od 22. do 25. septembra 2019.godine i prilikom te posete upoznaće se sa njenim znamenitostima, kulturnom baštinom i turističkom ponudom. U prilog činjenici da su novinari iz domena turizma najveći profesionalci svoga posla, s obzirom da su obišli ceo svet, ovom konferencijom za novinare srpski mediji imaju direktan kontakt sa francuskim novinarima i time nam  se nudi mogućnost da “Sami sebe vidimo kroz oči drugih” što je izuzetna retkost kod ovakvih projekta.

Promocijom Zlatibora, Beograda, Topole i Aranđelovca kao najpoželjnijih destinacija Srbije francuskom turističkom tržištu, turističku ponudu Srbije ćemo na najefikasniji način (pisanjem o srpskim turističkim destinacijama u najčitanijim štampanim medijima), promovisati na tržištu Francuske.

Ovaj cilj je direktno povezan sa ciljevima Strategije razvoja turizma Srbije 2016-2025 koji se odnose na povećanje broja dolazaka i noćenja stranih turista i povećanje deviznog priliva od turizma.

Poseta francuskog predsednika, Emanuela Makrona Republici Srbiji  je prethodila projektu ”Promocije turističkih destinacija Srbije francuskom tržištu”, što je od izuzetnog značaja za uspešnost projekta, a projekat se realizuje uz podršku Ministarstva turizma Republike Srbije.

, ,

Napišite komentar za ovaj članak

spisak dosadašnjih komentara za ovaj članak

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena * zvezdicom.
Info Press zadržava pravo izbora komentara koji će biti objavljeni, kao i pravo skraćivanja komentara.
Komentare koji sadrže govor mržnje, uvrede i psovke, kao i komentare koji se ne odnose na vest, ne objavljujemo.
Spisak dosadašnjih komentara za članak "Zlatibor deo projekta promocije turističkih destinacija Srbije francuskom tržištu". 
Podelite vaše mišljenje sa nama. Pošaljite komentar klikom na dugme - napišite komentar.

Najnoviji oglasi

Oblačno i hladno vreme, mestimično slaba kiša

oš jedan tmuran decembarski dan u Srbiji. Očekuje se oblačno i hladno vreme, ponegde uz slabu kišu ili rosulu. Na planinama će provejavati slab sneg. Duvaće slab severni vetar.

Izdaje se radionica za mehaničarske i limarsko-farbarske usluge u Čačku

Izdajem radionicu za mehaničarske usluge sa 4 dizalice u užem centru grada. Izdajem radionicu za limarsko- farbarske usluge sa komorom u užem centru grada. Informacije možete dobiti na: 062/162 1111

“VINOMANIJA” ZLATIBOR 27.07.2024.GODINE PREZENTACIJA HYUNDAI “TUCSTON” – TERASA I PLATO ISPRED HOTELA PALISAD

Pridružite nam se na Festivalu  “Vinomanija” na Zlatiboru 27. julai otkrite najnovi model Hyundai Tuscona iz 2024. godine

Izdaje se stan kod hotela “Morava” u Čačku

Izdajem stan stan u kvalitetnoj novogradnji kog hotela Morava u Čačku. Stan je kompletno namešten, površine 35 m2. Informacije možete dobiti na: 064/ 148 03 77 064 /510 78 33

BAVARIA TEAM ČAČAK I BAVARIA CENTAR PRELJINA – AMSS

Za sve naše klijente odobravamo posebne mesečne popuste i akcije kao i stalne popuste za penzionere, lica sa troje i više dece kao i za nezaposlena lica, popust 28%.

Kliknite ovde za sve oglase

pročitaj još sličnih vesti

ZLATIBOR SPREMAN ZA NOVU LETNJU SEZONU

Zlatiborci ne kriju ambicije za ovu sezonu- cilj je jasan- premašiti prošlogodišnji rekod od preko milion i 200 hiljada registrovanih noćenja. 

NA ZLATIBORU POČEO DRUGI SAJAM POLJOPRIVREDE

Državni  seklretar  Ćirković je naveo   da  je  država  Srbija  ove  godine  izdvojila  iz  budžeta  oko  150  milijardi  dinara .

 Bodovna lista  za  IPARD podsticaje 

Zahtevi  su  podnošeni  za   investicije u fizičku imovinu poljoprivrednih gazdinstava u izgradnju i opremanje objekata

OSNOVANO UDRUŽENjE ZA KROMPIR SRBIJE

Osnivanjem Ogledne stavnice za selekciju i proizvodnju krompira u Guči 1954. godine, stvoreni su preduslovi za stručni i naučni razvoj proizvodnje krompira.

U  Čačku  predstavljen javni  poziv  za    Program  podrške za  razvoj  preduzetništva žena  na  selu  u  2025.

Zbog velikog interesovanja za javni poziv po istom osnovu prošle godine, resorno ministarstvo ponovo izlazi u susret ženama koje žive na selu, a žele da započnu sopstveni biznis.

Kliknite ovde za sve vesti iz privrede

pretraži sajt

Broj pregleda

Brojač
69

Pregleda do sada

Hvala što pratite naš portal.

najnovije vesti

Podelite objavu

Kliknite na znak plus

Podelite vest na društvenim mrežama.

Zapratite nas na fejsbuku

VRATITE SE NA POČETAK STRANE

Impresum  •  Marketing  •  Kontakt informacije  •  Uslovi korišćenja  •  Politika privatnosti  •  Deklaracija o kolačićima  •  Pristup podacima 

2025 © Info Press - Sva prava zadržana. Web design by Real Media Factory

Zlatibor deo projekta promocije turističkih destinacija Srbije francuskom tržištu

17/09/2019
Autor:
Info Press
Izvor: Info Press
Foto: Info TO Zlatibor

Posle uspešno realizovane velike međunarodne konferencije u Beogradu, 20. aprila prošle  godine, na temu: “Prezentovanje turističkih proizvoda i potencijala Srbije francuskom turističkom tržištu” kojoj je prisustvovao značajan broj uticajnih francuskih tur-operatera i predstavnika francuskih eminentnih medija , Udruženje “Ja volim Francusku” i TO Zlatibor nastavljaju sa promocijom Srbije na tržištu Francuske.

Ujedno, to je bio, nakon punih 27 godina, povratak francuskih tur-operatera Srbiji i njenoj turističkoj ponudi, proistekloj upravo iz interesa francuskih turista ka našoj zemlji, koja se manifestuje preko najpoznatijih francuskih agencija specijalizovanih ne samo za individualne turističke ponude, već i grupna turistička, poslovna i geo-politička putovanja.

Ponovno uspostavljanje snažne turističke saradnje, je imalo, prema rečima Slađane Novaković, predsednice Udruženja “Ja volim Francusku”, nesumljivi uticaj na sveukupno poboljšanje odnosa dve zemlje, uključujući ne samo turistički i kulturni segment, već i ekonomske bilateralne odnose.

Po završenoj konferenciji, kao i analizom poseta ostvarenog broja francuskih turista u Srbiji, Udruženje “Ja volim Francusku”, na osnovu sprovedenih istrazivanja  zaključuje da su preferencije francuskih turista u Srbiji poseta Beogradu i upoznavanje sa kulturnim i prirodnim nasleđem. Takođe, preferencije francuskih turista su upoznavanje sa tradicijom, običajima i etno gastronomijom Srbije.

Tim povodom, a u skladu sa kompletnom revitalizacijom turističke saradnje , Udruženje “Ja volim Francusku “ kao nosilac i glavni organizator projekta u saradnji sa TO Zlatibor, TO grada Beograda i Aranđelovca i Topole organizuje posetu šest francuskih eminentnih  turisticko-ekonomskih medija Srbiji. Mediji koji dolaze u Srbiju  su: “Tour Mag”, “Quotidien du tourisme”, Magazine   “La Provence” , “Magazine “Proces Alimentaire”, Magazine “Prestige”” et  Sante”, Magazine “Infosvin” .

Francuski medijski predstavnici boraveće u našoj zemlji u periodu od 22. do 25. septembra 2019.godine i prilikom te posete upoznaće se sa njenim znamenitostima, kulturnom baštinom i turističkom ponudom. U prilog činjenici da su novinari iz domena turizma najveći profesionalci svoga posla, s obzirom da su obišli ceo svet, ovom konferencijom za novinare srpski mediji imaju direktan kontakt sa francuskim novinarima i time nam  se nudi mogućnost da “Sami sebe vidimo kroz oči drugih” što je izuzetna retkost kod ovakvih projekta.

Promocijom Zlatibora, Beograda, Topole i Aranđelovca kao najpoželjnijih destinacija Srbije francuskom turističkom tržištu, turističku ponudu Srbije ćemo na najefikasniji način (pisanjem o srpskim turističkim destinacijama u najčitanijim štampanim medijima), promovisati na tržištu Francuske.

Ovaj cilj je direktno povezan sa ciljevima Strategije razvoja turizma Srbije 2016-2025 koji se odnose na povećanje broja dolazaka i noćenja stranih turista i povećanje deviznog priliva od turizma.

Poseta francuskog predsednika, Emanuela Makrona Republici Srbiji  je prethodila projektu ”Promocije turističkih destinacija Srbije francuskom tržištu”, što je od izuzetnog značaja za uspešnost projekta, a projekat se realizuje uz podršku Ministarstva turizma Republike Srbije.

Napiši komentar

komentari

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena * zvezdicom. Info Press zadržava pravo izbora komentara koji će biti objavljeni, kao i pravo skraćivanja komentara. Komentare koji sadrže govor mržnje, uvrede i psovke, kao i komentare koji se ne odnose na vest, ne objavljujemo.
Spisak dosadašnjih komentara za članak "Zlatibor deo projekta promocije turističkih destinacija Srbije francuskom tržištu". Podelite vaše mišljenje sa nama. Pošaljite komentar klikom na dugme - napišite komentar.

Najnoviji oglasi

Oblačno i hladno vreme, mestimično slaba kiša

oš jedan tmuran decembarski dan u Srbiji. Očekuje se oblačno i hladno vreme, ponegde uz slabu kišu ili rosulu. Na planinama će provejavati slab sneg. Duvaće slab severni vetar.

Izdaje se radionica za mehaničarske i limarsko-farbarske usluge u Čačku

Izdajem radionicu za mehaničarske usluge sa 4 dizalice u užem centru grada. Izdajem radionicu za limarsko- farbarske usluge sa komorom u užem centru grada. Informacije možete dobiti na: 062/162 1111

“VINOMANIJA” ZLATIBOR 27.07.2024.GODINE PREZENTACIJA HYUNDAI “TUCSTON” – TERASA I PLATO ISPRED HOTELA PALISAD

Pridružite nam se na Festivalu  “Vinomanija” na Zlatiboru 27. julai otkrite najnovi model Hyundai Tuscona iz 2024. godine

Pogledaj sve oglase

Pročitaj slične vesti

ZLATIBOR SPREMAN ZA NOVU LETNJU SEZONU

Zlatiborci ne kriju ambicije za ovu sezonu- cilj je jasan- premašiti prošlogodišnji rekod od preko milion i 200 hiljada registrovanih noćenja. 

NA ZLATIBORU POČEO DRUGI SAJAM POLJOPRIVREDE

Državni  seklretar  Ćirković je naveo   da  je  država  Srbija  ove  godine  izdvojila  iz  budžeta  oko  150  milijardi  dinara .

 Bodovna lista  za  IPARD podsticaje 

Zahtevi  su  podnošeni  za   investicije u fizičku imovinu poljoprivrednih gazdinstava u izgradnju i opremanje objekata

Pogledaj sve vesti

pretraži sajt

Zapratite nas na fejsbuku

redakcija@infopress.rs

Marketing@infopress.rs

VRATITE SE NA POČETAK STRANE
O privatnosti

Ovaj web sajt koristi kolačiće kako bi izvršavao određene funkcionalnosti, te radi analize poseta i prilagođavanja sadržaja. Načini prikupljanja, obrade i upravljanja ličnim podacima, definisani su dokumentom Politika privatnosti.