Konstantin Karapetrović talentovani užički košarkaš je sa nepunih 15 godina otišao u Italiju, kako bi unapredio svoj košarkaški razvoj. Trenutno je na odmoru u svom rodnom gradu i razmišlja gde će nastaviti karijeru.… […]
17/09/2019
Autor:
Info Press
Izvor: Info Press
Foto: Info TO Zlatibor
Posle uspešno realizovane velike međunarodne konferencije u Beogradu, 20. aprila prošle godine, na temu: “Prezentovanje turističkih proizvoda i potencijala Srbije francuskom turističkom tržištu” kojoj je prisustvovao značajan broj uticajnih francuskih tur-operatera i predstavnika francuskih eminentnih medija , Udruženje “Ja volim Francusku” i TO Zlatibor nastavljaju sa promocijom Srbije na tržištu Francuske. Francuski medijski predstavnici boraveće u našoj zemlji u periodu od 22. do 25. septembra 2019.godine i prilikom te posete upoznaće se sa njenim znamenitostima, kulturnom baštinom i turističkom ponudom. U prilog činjenici da su novinari iz domena turizma najveći profesionalci svoga posla, s obzirom da su obišli ceo svet, ovom konferencijom za novinare srpski mediji imaju direktan kontakt sa francuskim novinarima i time nam se nudi mogućnost da “Sami sebe vidimo kroz oči drugih” što je izuzetna retkost kod ovakvih projekta.
Ujedno, to je bio, nakon punih 27 godina, povratak francuskih tur-operatera Srbiji i njenoj turističkoj ponudi, proistekloj upravo iz interesa francuskih turista ka našoj zemlji, koja se manifestuje preko najpoznatijih francuskih agencija specijalizovanih ne samo za individualne turističke ponude, već i grupna turistička, poslovna i geo-politička putovanja.
Ponovno uspostavljanje snažne turističke saradnje, je imalo, prema rečima Slađane Novaković, predsednice Udruženja “Ja volim Francusku”, nesumljivi uticaj na sveukupno poboljšanje odnosa dve zemlje, uključujući ne samo turistički i kulturni segment, već i ekonomske bilateralne odnose.
Po završenoj konferenciji, kao i analizom poseta ostvarenog broja francuskih turista u Srbiji, Udruženje “Ja volim Francusku”, na osnovu sprovedenih istrazivanja zaključuje da su preferencije francuskih turista u Srbiji poseta Beogradu i upoznavanje sa kulturnim i prirodnim nasleđem. Takođe, preferencije francuskih turista su upoznavanje sa tradicijom, običajima i etno gastronomijom Srbije.
Tim povodom, a u skladu sa kompletnom revitalizacijom turističke saradnje , Udruženje “Ja volim Francusku “ kao nosilac i glavni organizator projekta u saradnji sa TO Zlatibor, TO grada Beograda i Aranđelovca i Topole organizuje posetu šest francuskih eminentnih turisticko-ekonomskih medija Srbiji. Mediji koji dolaze u Srbiju su: “Tour Mag”, “Quotidien du tourisme”, Magazine “La Provence” , “Magazine “Proces Alimentaire”, Magazine “Prestige”” et Sante”, Magazine “Infosvin” .
Promocijom Zlatibora, Beograda, Topole i Aranđelovca kao najpoželjnijih destinacija Srbije francuskom turističkom tržištu, turističku ponudu Srbije ćemo na najefikasniji način (pisanjem o srpskim turističkim destinacijama u najčitanijim štampanim medijima), promovisati na tržištu Francuske.
Ovaj cilj je direktno povezan sa ciljevima Strategije razvoja turizma Srbije 2016-2025 koji se odnose na povećanje broja dolazaka i noćenja stranih turista i povećanje deviznog priliva od turizma.
Poseta francuskog predsednika, Emanuela Makrona Republici Srbiji je prethodila projektu ”Promocije turističkih destinacija Srbije francuskom tržištu”, što je od izuzetnog značaja za uspešnost projekta, a projekat se realizuje uz podršku Ministarstva turizma Republike Srbije.

Napišite komentar za ovaj članak

spisak dosadašnjih komentara za ovaj članak

Najnoviji oglasi
Konstantin Karapetrović talentovani užički košarkaš je sa nepunih 15 godina otišao u Italiju, kako bi unapredio svoj košarkaški razvoj. Trenutno je na odmoru u svom rodnom gradu i razmišlja gde će nastaviti karijeru.… […]
oš jedan tmuran decembarski dan u Srbiji. Očekuje se oblačno i hladno vreme, ponegde uz slabu kišu ili rosulu. Na planinama će provejavati slab sneg. Duvaće slab severni vetar.
Izdajem radionicu za mehaničarske usluge sa 4 dizalice u užem centru grada. Izdajem radionicu za limarsko- farbarske usluge sa komorom u užem centru grada. Informacije možete dobiti na: 062/162 1111
Pridružite nam se na Festivalu “Vinomanija” na Zlatiboru 27. julai otkrite najnovi model Hyundai Tuscona iz 2024. godine
Izdajem stan stan u kvalitetnoj novogradnji kog hotela Morava u Čačku. Stan je kompletno namešten, površine 35 m2. Informacije možete dobiti na: 064/ 148 03 77 064 /510 78 33

pročitaj još sličnih vesti
Privredna komora Srbije, Nacionalna služba zapošljavanja i predstavnici lokalne samouprave organizovali su u Sali Gradskog veća sastanak sa predstavnicima privatnih preduzeća u cilju unapređenja saradnje sa poslodavcima iz Čačka. Direktor Nacionalne službe za zapošljavanje… […]
Ukupan izvoz Moravičkog okruga u periodu januar –spetembar 2025. iznosi 554 miliona evra, dok je uvoz u tom periodu bio vredan 666 miliona evra pri čemu je pokrivenost uvoza izvozom iznosila 83,2 odsto.… […]
Na farmi imaju trenutno 32 grla , a primarna delatnost je mlečno govedarstvo.
Komora italijansko-srpskih privrednika uspešno povezuje italijanske i srpske kompanije i zastupa njihove interese od 2002. godine
Predstavnici Mlekare “Celeia” iz Slovenije doputovali su u trodnevnu stručno – turističku posetu Šumadiji i Zapadnoj Srbiji . Delegacija iz Celja posetila je Agronomski faklultet u Čačku, a potom će gosti posetiti Moravski… […]

pretraži sajt

Broj pregleda
Pregleda do sada
Hvala što pratite naš portal.

najnovije vesti

Podelite objavu
Kliknite na znak plus
Podelite vest na društvenim mrežama.

Zapratite nas na fejsbuku

redakcija@infopress.rs

Marketing@infopress.rs

Impresum • Marketing • Kontakt informacije • Uslovi korišćenja • Politika privatnosti • Deklaracija o kolačićima • Pristup podacima
Posle uspešno realizovane velike međunarodne konferencije u Beogradu, 20. aprila prošle godine, na temu: “Prezentovanje turističkih proizvoda i potencijala Srbije francuskom turističkom tržištu” kojoj je prisustvovao značajan broj uticajnih francuskih tur-operatera i predstavnika francuskih eminentnih medija , Udruženje “Ja volim Francusku” i TO Zlatibor nastavljaju sa promocijom Srbije na tržištu Francuske. Francuski medijski predstavnici boraveće u našoj zemlji u periodu od 22. do 25. septembra 2019.godine i prilikom te posete upoznaće se sa njenim znamenitostima, kulturnom baštinom i turističkom ponudom. U prilog činjenici da su novinari iz domena turizma najveći profesionalci svoga posla, s obzirom da su obišli ceo svet, ovom konferencijom za novinare srpski mediji imaju direktan kontakt sa francuskim novinarima i time nam se nudi mogućnost da “Sami sebe vidimo kroz oči drugih” što je izuzetna retkost kod ovakvih projekta.
Ujedno, to je bio, nakon punih 27 godina, povratak francuskih tur-operatera Srbiji i njenoj turističkoj ponudi, proistekloj upravo iz interesa francuskih turista ka našoj zemlji, koja se manifestuje preko najpoznatijih francuskih agencija specijalizovanih ne samo za individualne turističke ponude, već i grupna turistička, poslovna i geo-politička putovanja.
Ponovno uspostavljanje snažne turističke saradnje, je imalo, prema rečima Slađane Novaković, predsednice Udruženja “Ja volim Francusku”, nesumljivi uticaj na sveukupno poboljšanje odnosa dve zemlje, uključujući ne samo turistički i kulturni segment, već i ekonomske bilateralne odnose.
Po završenoj konferenciji, kao i analizom poseta ostvarenog broja francuskih turista u Srbiji, Udruženje “Ja volim Francusku”, na osnovu sprovedenih istrazivanja zaključuje da su preferencije francuskih turista u Srbiji poseta Beogradu i upoznavanje sa kulturnim i prirodnim nasleđem. Takođe, preferencije francuskih turista su upoznavanje sa tradicijom, običajima i etno gastronomijom Srbije.
Tim povodom, a u skladu sa kompletnom revitalizacijom turističke saradnje , Udruženje “Ja volim Francusku “ kao nosilac i glavni organizator projekta u saradnji sa TO Zlatibor, TO grada Beograda i Aranđelovca i Topole organizuje posetu šest francuskih eminentnih turisticko-ekonomskih medija Srbiji. Mediji koji dolaze u Srbiju su: “Tour Mag”, “Quotidien du tourisme”, Magazine “La Provence” , “Magazine “Proces Alimentaire”, Magazine “Prestige”” et Sante”, Magazine “Infosvin” .
Promocijom Zlatibora, Beograda, Topole i Aranđelovca kao najpoželjnijih destinacija Srbije francuskom turističkom tržištu, turističku ponudu Srbije ćemo na najefikasniji način (pisanjem o srpskim turističkim destinacijama u najčitanijim štampanim medijima), promovisati na tržištu Francuske.
Ovaj cilj je direktno povezan sa ciljevima Strategije razvoja turizma Srbije 2016-2025 koji se odnose na povećanje broja dolazaka i noćenja stranih turista i povećanje deviznog priliva od turizma.
Poseta francuskog predsednika, Emanuela Makrona Republici Srbiji je prethodila projektu ”Promocije turističkih destinacija Srbije francuskom tržištu”, što je od izuzetnog značaja za uspešnost projekta, a projekat se realizuje uz podršku Ministarstva turizma Republike Srbije.

Napiši komentar

komentari

Najnoviji oglasi
Mladi košarkaš Konstantin Karapetrović pred novim izazovima
Konstantin Karapetrović talentovani užički košarkaš je sa nepunih 15 godina otišao u Italiju, kako bi unapredio svoj košarkaški razvoj. Trenutno je na odmoru u svom rodnom gradu i razmišlja gde će nastaviti karijeru.… […]
Oblačno i hladno vreme, mestimično slaba kiša
oš jedan tmuran decembarski dan u Srbiji. Očekuje se oblačno i hladno vreme, ponegde uz slabu kišu ili rosulu. Na planinama će provejavati slab sneg. Duvaće slab severni vetar.
Izdajem radionicu za mehaničarske usluge sa 4 dizalice u užem centru grada. Izdajem radionicu za limarsko- farbarske usluge sa komorom u užem centru grada. Informacije možete dobiti na: 062/162 1111

Pročitaj slične vesti
Direktor NSZ razgovarao sa čačanskim privrednicima o unapredjenju saradnje
Privredna komora Srbije, Nacionalna služba zapošljavanja i predstavnici lokalne samouprave organizovali su u Sali Gradskog veća sastanak sa predstavnicima privatnih preduzeća u cilju unapređenja saradnje sa poslodavcima iz Čačka. Direktor Nacionalne službe za zapošljavanje… […]
Privreda MO beleži rast izvoza u prvih 9 meseci godine
Ukupan izvoz Moravičkog okruga u periodu januar –spetembar 2025. iznosi 554 miliona evra, dok je uvoz u tom periodu bio vredan 666 miliona evra pri čemu je pokrivenost uvoza izvozom iznosila 83,2 odsto.… […]
GAZDINSTVO KOMADINIĆ SVAKE GODINE POVEĆAVA BROJ GRLA STOKE NA FARMI
Na farmi imaju trenutno 32 grla , a primarna delatnost je mlečno govedarstvo.

pretraži sajt

Zapratite nas na fejsbuku

redakcija@infopress.rs

Marketing@infopress.rs