Konstantin Karapetrović talentovani užički košarkaš je sa nepunih 15 godina otišao u Italiju, kako bi unapredio svoj košarkaški razvoj. Trenutno je na odmoru u svom rodnom gradu i razmišlja gde će nastaviti karijeru.… […]
17/07/2020
Autor:
Info Press
Izvor: RTS
Foto: Pixabay
Samo u toku prethodne godine, uvezeno je više od 170.000 polovnih vozila. Ipak, u Srbiju mogu da uđu i kasnije budu registrovana samo vozila koja su u skladu sa važećim propisima, što se proverava u laboratorijama za ispitivanje polovnih automobila. Direktor sektora za vozila Auto-moto saveza Srbije Mirko Gordić ističe da ne može baš sve da se uveze u Srbiju. “Može da se uveze samo ono što je u skladu sa ovde važećim propisima, a ne treba praviti paralelu sa propisima koji važe u Evropskoj uniji”, napominje Gordić. Kaže da je od 2014. godine pregledano preko 700.000 vozila, od kojih je 99 odsto uspešno završilo preglede, dok samo mali deo nije ispunio tražene uslove. “Bilo da ih kupuju sa placeva ili kreću u avanturu samostalnog uvoza, kupci pre kupovine polovnih vozila treba dobro da se raspitaju šta može, a šta ne može da uđe u Srbiju i šta može da se pusti u saobraćaj”, upozorava Gordić. Gordić kaže da je Centar za motorna vozila jedna od osam laboratorija koja se bavi ispitivanjem vozila po ovlašćenju Agencije za bezbednost saobraćaja. “Na sajtu Agencije za bezbednost saobraćaja postoje detaljna uputstva za podnošenje zahteva za ispitivanje vozila, kao i dokument koji objašnjava šta ljudi treba da znaju pre nego što se odluče za uvoz vozila, odnosno šta je to što ne može da prođe”, objašnjava Gordić. Da bi vozilo moglo da se uveze i posle registruje u Srbiji, mora biti homologovano, odnosno mora biti u skladu sa jednobraznim tehničkim uslovima, kako je definisano zakonom. Gordić objašnjava da vozilo mora ispuniti uslove Pravilnika o podeli motornih i priključnih vozila kao i Pravilniku o ispitivanju vozila. To je ono što se na ispitivanjima i proverava. “Ako je vozilo u fabričkom stanju, tu nema nikakvih problema. Ukoliko je vozilo u inostranstvu prepravljeno i prepravka može regularno da se ispita u skladu sa svim domaćim propisima, vozilo neće imati problem da se registruje”, kaže Gordić. Gordić navodi da najčešće problem imaju teretna vozila. “Ako je nešto dozvoljeno u Nemačkoj ili Švajcarskoj i ako se tamo registruje, to vozilo će moći da se registruje u bilo kojoj zemlji članici Evropske unije, ali neće moći kod nas. Kad budemo i mi u Evropskoj uniji, moći će i kod nas tako da se registruje”, objašnjaca Gordić. Ističe da od putničkih vozila najveći problem imaju vozila kojima je promenjena snaga motora – takozvana “čipovana” vozila. “To je negde dozvoljeno, negde nije. Ovde trenutno nije dozvoljeno jer se samom promenom snage vozila narušava homologacija vozila. Takvo vozilo ne može proći pregled”, naglašava Mirko Gordić.
Napišite komentar za ovaj članak
spisak dosadašnjih komentara za ovaj članak
Najnoviji oglasi
Konstantin Karapetrović talentovani užički košarkaš je sa nepunih 15 godina otišao u Italiju, kako bi unapredio svoj košarkaški razvoj. Trenutno je na odmoru u svom rodnom gradu i razmišlja gde će nastaviti karijeru.… […]
oš jedan tmuran decembarski dan u Srbiji. Očekuje se oblačno i hladno vreme, ponegde uz slabu kišu ili rosulu. Na planinama će provejavati slab sneg. Duvaće slab severni vetar.
Izdajem radionicu za mehaničarske usluge sa 4 dizalice u užem centru grada. Izdajem radionicu za limarsko- farbarske usluge sa komorom u užem centru grada. Informacije možete dobiti na: 062/162 1111
Pridružite nam se na Festivalu “Vinomanija” na Zlatiboru 27. julai otkrite najnovi model Hyundai Tuscona iz 2024. godine
Izdajem stan stan u kvalitetnoj novogradnji kog hotela Morava u Čačku. Stan je kompletno namešten, površine 35 m2. Informacije možete dobiti na: 064/ 148 03 77 064 /510 78 33
pročitaj još sličnih vesti
Valjaonica bakra Sevojno započela je četvorogodišnji investicioni ciklus vredan oko 50 miliona evra, usmeren na modernizaciju proizvodnje, povećanje kapaciteta i usklađivanje sa ekološkim standardima Evropske unije. Investicije obuhvataju obnovu livnice, valjaonice i presaonice,… […]
Socijalna ekonomija je ekonomija čiji je prevashodni cilj ostvarenje koristi za širu društvenu zajenicu I društveno setljive grupe, a ne sticanje dobiti
Radove izvodi konzorcijum američke kompanije Behtel i turske Enka. Auto-put se gradi za maksimalnu dozvoljenu brzinu od 130 kilometara na čas
Iz Poljoprivredno savetodavne i stručne službe Užice upozoravaju da je zbog dugog sušngo perioda došlo do velikog deficita zemljišne vlage, i to je glavni razlog zbog koga je stanje na mnogim parcelama užičkog… […]
Cilj je da se pruži podrka održivom turizmu, razvije turistička infrastruktura i podstakne domaći turizam.
pretraži sajt
Broj pregleda
Pregleda do sada
Hvala što pratite naš portal.
najnovije vesti
Podelite objavu
Kliknite na znak plus
Podelite vest na društvenim mrežama.
Zapratite nas na fejsbuku
redakcija@infopress.rs
Marketing@infopress.rs
Impresum • Marketing • Kontakt informacije • Uslovi korišćenja • Politika privatnosti • Deklaracija o kolačićima • Pristup podacima
Samo u toku prethodne godine, uvezeno je više od 170.000 polovnih vozila. Ipak, u Srbiju mogu da uđu i kasnije budu registrovana samo vozila koja su u skladu sa važećim propisima, što se proverava u laboratorijama za ispitivanje polovnih automobila. Direktor sektora za vozila Auto-moto saveza Srbije Mirko Gordić ističe da ne može baš sve da se uveze u Srbiju. “Može da se uveze samo ono što je u skladu sa ovde važećim propisima, a ne treba praviti paralelu sa propisima koji važe u Evropskoj uniji”, napominje Gordić. Kaže da je od 2014. godine pregledano preko 700.000 vozila, od kojih je 99 odsto uspešno završilo preglede, dok samo mali deo nije ispunio tražene uslove. “Bilo da ih kupuju sa placeva ili kreću u avanturu samostalnog uvoza, kupci pre kupovine polovnih vozila treba dobro da se raspitaju šta može, a šta ne može da uđe u Srbiju i šta može da se pusti u saobraćaj”, upozorava Gordić. Gordić kaže da je Centar za motorna vozila jedna od osam laboratorija koja se bavi ispitivanjem vozila po ovlašćenju Agencije za bezbednost saobraćaja. “Na sajtu Agencije za bezbednost saobraćaja postoje detaljna uputstva za podnošenje zahteva za ispitivanje vozila, kao i dokument koji objašnjava šta ljudi treba da znaju pre nego što se odluče za uvoz vozila, odnosno šta je to što ne može da prođe”, objašnjava Gordić. Da bi vozilo moglo da se uveze i posle registruje u Srbiji, mora biti homologovano, odnosno mora biti u skladu sa jednobraznim tehničkim uslovima, kako je definisano zakonom. Gordić objašnjava da vozilo mora ispuniti uslove Pravilnika o podeli motornih i priključnih vozila kao i Pravilniku o ispitivanju vozila. To je ono što se na ispitivanjima i proverava. “Ako je vozilo u fabričkom stanju, tu nema nikakvih problema. Ukoliko je vozilo u inostranstvu prepravljeno i prepravka može regularno da se ispita u skladu sa svim domaćim propisima, vozilo neće imati problem da se registruje”, kaže Gordić. Gordić navodi da najčešće problem imaju teretna vozila. “Ako je nešto dozvoljeno u Nemačkoj ili Švajcarskoj i ako se tamo registruje, to vozilo će moći da se registruje u bilo kojoj zemlji članici Evropske unije, ali neće moći kod nas. Kad budemo i mi u Evropskoj uniji, moći će i kod nas tako da se registruje”, objašnjaca Gordić. Ističe da od putničkih vozila najveći problem imaju vozila kojima je promenjena snaga motora – takozvana “čipovana” vozila. “To je negde dozvoljeno, negde nije. Ovde trenutno nije dozvoljeno jer se samom promenom snage vozila narušava homologacija vozila. Takvo vozilo ne može proći pregled”, naglašava Mirko Gordić.
Napiši komentar
komentari
Najnoviji oglasi
Konstantin Karapetrović talentovani užički košarkaš je sa nepunih 15 godina otišao u Italiju, kako bi unapredio svoj košarkaški razvoj. Trenutno je na odmoru u svom rodnom gradu i razmišlja gde će nastaviti karijeru.… […]
oš jedan tmuran decembarski dan u Srbiji. Očekuje se oblačno i hladno vreme, ponegde uz slabu kišu ili rosulu. Na planinama će provejavati slab sneg. Duvaće slab severni vetar.
Izdajem radionicu za mehaničarske usluge sa 4 dizalice u užem centru grada. Izdajem radionicu za limarsko- farbarske usluge sa komorom u užem centru grada. Informacije možete dobiti na: 062/162 1111
Pročitaj slične vesti
Valjaonica bakra Sevojno započela je četvorogodišnji investicioni ciklus vredan oko 50 miliona evra, usmeren na modernizaciju proizvodnje, povećanje kapaciteta i usklađivanje sa ekološkim standardima Evropske unije. Investicije obuhvataju obnovu livnice, valjaonice i presaonice,… […]
Socijalna ekonomija je ekonomija čiji je prevashodni cilj ostvarenje koristi za širu društvenu zajenicu I društveno setljive grupe, a ne sticanje dobiti
Radove izvodi konzorcijum američke kompanije Behtel i turske Enka. Auto-put se gradi za maksimalnu dozvoljenu brzinu od 130 kilometara na čas
pretraži sajt
Zapratite nas na fejsbuku
redakcija@infopress.rs
Marketing@infopress.rs