oš jedan tmuran decembarski dan u Srbiji. Očekuje se oblačno i hladno vreme, ponegde uz slabu kišu ili rosulu. Na planinama će provejavati slab sneg. Duvaće slab severni vetar.
24/07/2025
Autor:
Info Press
Izvor:
Foto:
Sudeći po intenziviranju radova, Moravski koridor i autoput Miloš Veliki , uskoro bi trebalo da budu spojiti nadvožnjakom. Izliveni su brojni stubovi I u toku je montaža betonskih nadzemnih nosećih konstrukcija. Moravski koridor je jedna od najmodernijih saobraćajnica u našoj zemlji, prvi digitalni autoput čija je izgradnja u toku. Na toj savremenoj saobraćajnic automobili će imati direktu vezu sa softverom, prema direktivama EU. Moravski koridor sastoji se iz tri deonice: prva od Pojata do Kruševca (Koševi) duga je 27,83 kilometra, druga od Kruševca (Koševi) do Adrana je 53,88 kilometara i treća od Adrana do Preljine 30,66 kilometara. Moravski koridor će povezati tri okruga – Rasinski, Raški i Moravički sa koridorima 10 i 11, odnosno sa auto-putem Beograd – Niš i auto-putem “Miloš Veliki”. Ta saobraćajnica povezaće sve veće gradove centralne Srbije gde živi više od pola miliona ljudi: Čačak, Kraljevo, Vrnjačku Banju, Trstenik, Kruševac, Stalać i Ćićevac. Takođe, Moravski koridor će trajno rešiti pitanje poplava, pošto će biti regulisani tokovi reka u ovom delu Srbije, a pre svega Južne i Zapadne Morave. Najsavremeniji auto-put biće izgrađen “na tri Morave” i u okviru projekta biće regulisana rečna korita u dužini od 68 kilometara. Do sada je završeno i pušteno u saobraćaj 58 kilometara, a preostalih 54 kilometra biće završena, ukoliko se ovim tempom nastavi – do kraja godine. Završetkom Mravskg koridora Čačak će imati vezu sa svim autoputevima u zemlji, a u njegovoj neposrednj bizini, na samo nekoliko kilometara od centra grada, prolaze deonice dva autoputa Miloš Veliki I Moravski koridor. Narednih godina trebalo bi da bude završena I brza saobraćajnica od Kragujevca do Mrčajevaca čime će se obezbediti brži I bezbedni saobraćaj I povezanst Čačka sa Šumadijom kao I direktna veza sa autoputem Beograd – NIš. Gradnja Moravskog koridora počela je u decembru 2019. godine. Radove izvodi konzorcijum američke kompanije Behtel i turske Enka. Auto-put se gradi za maksimalnu dozvoljenu brzinu od 130 kilometara na čas, a imaće 11 petlji, 71 most, 23 nadvožnjaka, pet podvožnjaka i 31 propust.
Napišite komentar za ovaj članak
spisak dosadašnjih komentara za ovaj članak
Najnoviji oglasi
oš jedan tmuran decembarski dan u Srbiji. Očekuje se oblačno i hladno vreme, ponegde uz slabu kišu ili rosulu. Na planinama će provejavati slab sneg. Duvaće slab severni vetar.
Izdajem radionicu za mehaničarske usluge sa 4 dizalice u užem centru grada. Izdajem radionicu za limarsko- farbarske usluge sa komorom u užem centru grada. Informacije možete dobiti na: 062/162 1111
Pridružite nam se na Festivalu “Vinomanija” na Zlatiboru 27. julai otkrite najnovi model Hyundai Tuscona iz 2024. godine
Izdajem stan stan u kvalitetnoj novogradnji kog hotela Morava u Čačku. Stan je kompletno namešten, površine 35 m2. Informacije možete dobiti na: 064/ 148 03 77 064 /510 78 33
Za sve naše klijente odobravamo posebne mesečne popuste i akcije kao i stalne popuste za penzionere, lica sa troje i više dece kao i za nezaposlena lica, popust 28%.
pročitaj još sličnih vesti
Radove izvodi konzorcijum američke kompanije Behtel i turske Enka. Auto-put se gradi za maksimalnu dozvoljenu brzinu od 130 kilometara na čas
Iz Poljoprivredno savetodavne i stručne službe Užice upozoravaju da je zbog dugog sušngo perioda došlo do velikog deficita zemljišne vlage, i to je glavni razlog zbog koga je stanje na mnogim parcelama užičkog… […]
Cilj je da se pruži podrka održivom turizmu, razvije turistička infrastruktura i podstakne domaći turizam.
Za Srbiju će od 1. avgusta važiti carina u visini od 35 odsto za izvoz robe u SAD I smanjena je za dva odsto u odosu na provibitnu najavu u aprilu ove godine.… […]
I na ovoj smotri ocenjuju se klasični parametri: boja, bistrina, tipičnost, miris i ukus. Nagrade su uručene na Institutu za voćarstvo u Čačku.
pretraži sajt
Broj pregleda
Pregleda do sada
Hvala što pratite naš portal.
najnovije vesti
Podelite objavu
Kliknite na znak plus
Podelite vest na društvenim mrežama.
Zapratite nas na fejsbuku
redakcija@infopress.rs
Marketing@infopress.rs
Impresum • Marketing • Kontakt informacije • Uslovi korišćenja • Politika privatnosti • Deklaracija o kolačićima • Pristup podacima
Sudeći po intenziviranju radova, Moravski koridor i autoput Miloš Veliki , uskoro bi trebalo da budu spojiti nadvožnjakom. Izliveni su brojni stubovi I u toku je montaža betonskih nadzemnih nosećih konstrukcija. Moravski koridor je jedna od najmodernijih saobraćajnica u našoj zemlji, prvi digitalni autoput čija je izgradnja u toku. Na toj savremenoj saobraćajnic automobili će imati direktu vezu sa softverom, prema direktivama EU. Moravski koridor sastoji se iz tri deonice: prva od Pojata do Kruševca (Koševi) duga je 27,83 kilometra, druga od Kruševca (Koševi) do Adrana je 53,88 kilometara i treća od Adrana do Preljine 30,66 kilometara. Moravski koridor će povezati tri okruga – Rasinski, Raški i Moravički sa koridorima 10 i 11, odnosno sa auto-putem Beograd – Niš i auto-putem “Miloš Veliki”. Ta saobraćajnica povezaće sve veće gradove centralne Srbije gde živi više od pola miliona ljudi: Čačak, Kraljevo, Vrnjačku Banju, Trstenik, Kruševac, Stalać i Ćićevac. Takođe, Moravski koridor će trajno rešiti pitanje poplava, pošto će biti regulisani tokovi reka u ovom delu Srbije, a pre svega Južne i Zapadne Morave. Najsavremeniji auto-put biće izgrađen “na tri Morave” i u okviru projekta biće regulisana rečna korita u dužini od 68 kilometara. Do sada je završeno i pušteno u saobraćaj 58 kilometara, a preostalih 54 kilometra biće završena, ukoliko se ovim tempom nastavi – do kraja godine. Završetkom Mravskg koridora Čačak će imati vezu sa svim autoputevima u zemlji, a u njegovoj neposrednj bizini, na samo nekoliko kilometara od centra grada, prolaze deonice dva autoputa Miloš Veliki I Moravski koridor. Narednih godina trebalo bi da bude završena I brza saobraćajnica od Kragujevca do Mrčajevaca čime će se obezbediti brži I bezbedni saobraćaj I povezanst Čačka sa Šumadijom kao I direktna veza sa autoputem Beograd – NIš. Gradnja Moravskog koridora počela je u decembru 2019. godine. Radove izvodi konzorcijum američke kompanije Behtel i turske Enka. Auto-put se gradi za maksimalnu dozvoljenu brzinu od 130 kilometara na čas, a imaće 11 petlji, 71 most, 23 nadvožnjaka, pet podvožnjaka i 31 propust.
Napiši komentar
komentari
Najnoviji oglasi
oš jedan tmuran decembarski dan u Srbiji. Očekuje se oblačno i hladno vreme, ponegde uz slabu kišu ili rosulu. Na planinama će provejavati slab sneg. Duvaće slab severni vetar.
Izdajem radionicu za mehaničarske usluge sa 4 dizalice u užem centru grada. Izdajem radionicu za limarsko- farbarske usluge sa komorom u užem centru grada. Informacije možete dobiti na: 062/162 1111
Pridružite nam se na Festivalu “Vinomanija” na Zlatiboru 27. julai otkrite najnovi model Hyundai Tuscona iz 2024. godine
Pročitaj slične vesti
Radove izvodi konzorcijum američke kompanije Behtel i turske Enka. Auto-put se gradi za maksimalnu dozvoljenu brzinu od 130 kilometara na čas
Iz Poljoprivredno savetodavne i stručne službe Užice upozoravaju da je zbog dugog sušngo perioda došlo do velikog deficita zemljišne vlage, i to je glavni razlog zbog koga je stanje na mnogim parcelama užičkog… […]
Cilj je da se pruži podrka održivom turizmu, razvije turistička infrastruktura i podstakne domaći turizam.
pretraži sajt
Zapratite nas na fejsbuku
redakcija@infopress.rs
Marketing@infopress.rs