Konstantin Karapetrović talentovani užički košarkaš je sa nepunih 15 godina otišao u Italiju, kako bi unapredio svoj košarkaški razvoj. Trenutno je na odmoru u svom rodnom gradu i razmišlja gde će nastaviti karijeru.… […]
30/05/2020
Autor:
Info Press
Izvor: RTS
Foto: Pixabay
Promotivna kampanja Turističke organizacije Srbije, pod nazivom “Vidi Srbiju” podsetila je na poznate centre i otkrila manje poznata mesta za odmor u našoj zemlji. Srbija nudi raznovrsne mogućnosti, češće posete, kraći ili duži boravak a cene su prilagođene za svačiji džep. Zapadna Srbija turističkom ponudom privlači veliki broj domaćih i stranih turista. Pored poznatih odmarališta i centara, poslednjih godina oživljavaju i seoska domaćinstva koja su bila prepuštena propadanju. Prirodne lepote upotpunjene su specifičnom gastronomskom ponudom. “Naše domaće pite savijuše, specijaliteti od mangulice slaninu, čvarke, kiselo mleko i ono što se može ponuditi na selu i u selu”, kaže Milorad Smiljanić iz Požege. Može se, takođe, i na zabavan način upecati obrok. Međutim, svaki kraj ima kulturne i istorijske sadržaje koji su mnogima nepoznati ili neistraženi. Mnogi Srbiju upoznaju uz subvenciju države, korišćenjem vaučera za letovanje kojih će ove godine biti četiristo hiljada više. “Zato što na taj način, ne samo da se pomaže našim građanima da delimično država učestvuje u trošku njihovog putovanja, kroz vaučer, već i smeštajnim kapacitetima, koji te vaučere primaju, zato što na taj način mogu da se pozicioniraju jasnije i brže našim građanima, tako što će se prijaviti za prihvat vaučera”, navodi Marija Labović iz Turističke organizaciej Srbije. Alternativu za more mnogi su pronašli u rekama i jezerima kojima je Srbija bogata. Ariljski kraj je zbog toga, još od srednjeg veka, bio važan u razvoju tadašnje kraljevine, a u 21. veku Rzavske plaže postale su privlačne ne samo za kupače već i za organizovanje koncerata i brojne kulturne i zabavne sadržaje. “Predivno mesto u prirodi, gde možete jako fino da se opustite, možete da uživate. Mi smo hedonisti i mi smo ovde svaki kutak napravili posvećeni želji da našim gostima i nama bude lepo i udobno. I eto to je ono što možete da dobijete kod nas”, ističe Ivana Brkić iz udruženja “Bosa noga” iz Arilja. Gostoprimstvo je adut koji, uz prirodne lepote i gastronomiju, zaokružuje specifičnost Srbije. A upravo toplina domaćina je među glavnim utiscima turista koji su obišli ceo svet, ali su samo u našoj zemlji otkrili takvu specifičnost.
Napišite komentar za ovaj članak
spisak dosadašnjih komentara za ovaj članak
Najnoviji oglasi
Konstantin Karapetrović talentovani užički košarkaš je sa nepunih 15 godina otišao u Italiju, kako bi unapredio svoj košarkaški razvoj. Trenutno je na odmoru u svom rodnom gradu i razmišlja gde će nastaviti karijeru.… […]
oš jedan tmuran decembarski dan u Srbiji. Očekuje se oblačno i hladno vreme, ponegde uz slabu kišu ili rosulu. Na planinama će provejavati slab sneg. Duvaće slab severni vetar.
Izdajem radionicu za mehaničarske usluge sa 4 dizalice u užem centru grada. Izdajem radionicu za limarsko- farbarske usluge sa komorom u užem centru grada. Informacije možete dobiti na: 062/162 1111
Pridružite nam se na Festivalu “Vinomanija” na Zlatiboru 27. julai otkrite najnovi model Hyundai Tuscona iz 2024. godine
Izdajem stan stan u kvalitetnoj novogradnji kog hotela Morava u Čačku. Stan je kompletno namešten, površine 35 m2. Informacije možete dobiti na: 064/ 148 03 77 064 /510 78 33
pročitaj još sličnih vesti
Spoljnotrgovinska razmena privrede sa područja Regionalne privredne komore MO i RO povećana je u prvih 6 meseci ove godine u odnosu na isti period prethodne godine, i iznosila je 978 miliona evra. Republički… […]
U okviru Ulice starih zanata izloženi su i domaći med, propolis, kao i rukotvorine rađene na tradicionalnim razbojima.
Cilj prvog nacionalnog sasatanka o krompiru nakon ovogodišnjeg formiranja Udruženja za krompir Srbije je razgovor o problemima koji prate ovu proizvodnju u cilju njihovog usporavanja koliko je to moguće.
Valjaonica bakra Sevojno započela je četvorogodišnji investicioni ciklus vredan oko 50 miliona evra, usmeren na modernizaciju proizvodnje, povećanje kapaciteta i usklađivanje sa ekološkim standardima Evropske unije. Investicije obuhvataju obnovu livnice, valjaonice i presaonice,… […]
Socijalna ekonomija je ekonomija čiji je prevashodni cilj ostvarenje koristi za širu društvenu zajenicu I društveno setljive grupe, a ne sticanje dobiti
pretraži sajt
Broj pregleda
Pregleda do sada
Hvala što pratite naš portal.
najnovije vesti
Podelite objavu
Kliknite na znak plus
Podelite vest na društvenim mrežama.
Zapratite nas na fejsbuku
redakcija@infopress.rs
Marketing@infopress.rs
Impresum • Marketing • Kontakt informacije • Uslovi korišćenja • Politika privatnosti • Deklaracija o kolačićima • Pristup podacima
Promotivna kampanja Turističke organizacije Srbije, pod nazivom “Vidi Srbiju” podsetila je na poznate centre i otkrila manje poznata mesta za odmor u našoj zemlji. Srbija nudi raznovrsne mogućnosti, češće posete, kraći ili duži boravak a cene su prilagođene za svačiji džep. Zapadna Srbija turističkom ponudom privlači veliki broj domaćih i stranih turista. Pored poznatih odmarališta i centara, poslednjih godina oživljavaju i seoska domaćinstva koja su bila prepuštena propadanju. Prirodne lepote upotpunjene su specifičnom gastronomskom ponudom. “Naše domaće pite savijuše, specijaliteti od mangulice slaninu, čvarke, kiselo mleko i ono što se može ponuditi na selu i u selu”, kaže Milorad Smiljanić iz Požege. Može se, takođe, i na zabavan način upecati obrok. Međutim, svaki kraj ima kulturne i istorijske sadržaje koji su mnogima nepoznati ili neistraženi. Mnogi Srbiju upoznaju uz subvenciju države, korišćenjem vaučera za letovanje kojih će ove godine biti četiristo hiljada više. “Zato što na taj način, ne samo da se pomaže našim građanima da delimično država učestvuje u trošku njihovog putovanja, kroz vaučer, već i smeštajnim kapacitetima, koji te vaučere primaju, zato što na taj način mogu da se pozicioniraju jasnije i brže našim građanima, tako što će se prijaviti za prihvat vaučera”, navodi Marija Labović iz Turističke organizaciej Srbije. Alternativu za more mnogi su pronašli u rekama i jezerima kojima je Srbija bogata. Ariljski kraj je zbog toga, još od srednjeg veka, bio važan u razvoju tadašnje kraljevine, a u 21. veku Rzavske plaže postale su privlačne ne samo za kupače već i za organizovanje koncerata i brojne kulturne i zabavne sadržaje. “Predivno mesto u prirodi, gde možete jako fino da se opustite, možete da uživate. Mi smo hedonisti i mi smo ovde svaki kutak napravili posvećeni želji da našim gostima i nama bude lepo i udobno. I eto to je ono što možete da dobijete kod nas”, ističe Ivana Brkić iz udruženja “Bosa noga” iz Arilja. Gostoprimstvo je adut koji, uz prirodne lepote i gastronomiju, zaokružuje specifičnost Srbije. A upravo toplina domaćina je među glavnim utiscima turista koji su obišli ceo svet, ali su samo u našoj zemlji otkrili takvu specifičnost.
Napiši komentar
komentari
Najnoviji oglasi
Konstantin Karapetrović talentovani užički košarkaš je sa nepunih 15 godina otišao u Italiju, kako bi unapredio svoj košarkaški razvoj. Trenutno je na odmoru u svom rodnom gradu i razmišlja gde će nastaviti karijeru.… […]
oš jedan tmuran decembarski dan u Srbiji. Očekuje se oblačno i hladno vreme, ponegde uz slabu kišu ili rosulu. Na planinama će provejavati slab sneg. Duvaće slab severni vetar.
Izdajem radionicu za mehaničarske usluge sa 4 dizalice u užem centru grada. Izdajem radionicu za limarsko- farbarske usluge sa komorom u užem centru grada. Informacije možete dobiti na: 062/162 1111
Pročitaj slične vesti
Spoljnotrgovinska razmena privrede sa područja Regionalne privredne komore MO i RO povećana je u prvih 6 meseci ove godine u odnosu na isti period prethodne godine, i iznosila je 978 miliona evra. Republički… […]
U okviru Ulice starih zanata izloženi su i domaći med, propolis, kao i rukotvorine rađene na tradicionalnim razbojima.
Cilj prvog nacionalnog sasatanka o krompiru nakon ovogodišnjeg formiranja Udruženja za krompir Srbije je razgovor o problemima koji prate ovu proizvodnju u cilju njihovog usporavanja koliko je to moguće.
pretraži sajt
Zapratite nas na fejsbuku
redakcija@infopress.rs
Marketing@infopress.rs