Konstantin Karapetrović talentovani užički košarkaš je sa nepunih 15 godina otišao u Italiju, kako bi unapredio svoj košarkaški razvoj. Trenutno je na odmoru u svom rodnom gradu i razmišlja gde će nastaviti karijeru.… […]
10/09/2019
Autor:
Info Press
Izvor: Ekapija/Branislava Petrović
Foto: Ekapija/Maxima Lučani
Kada je 1990. godine porodica Janković osnovala kompaniju Maxima, na umu su imali trgovački biznis. Međutim, u periodu sankcija na srpskom tržištu nije bilo kvalitetnih materijala kojima bi trgovali i tako je 1994. u Lučanima započeta proizvodnja boja. Maxima je počela proizvodnju u iznajmljenom prostoru poljoprivredne zadruge, sa početnim kapitalom od 800 nemačkih maraka i samo dva zaposlena, kaže za eKapiju Srđan Janković, direktor marketinga kompanije. “Naš prvi proizvod bio je MAXIPOL, boja za unutrašnje zidove, koji je našu kompaniju i učinio prepoznatljivom. Bilo je planirano je da se proizvodi prevashodno za potrebe sopstvene maloprodaje, međutim, u odsustvu kvalitetnih materijala, tržište je dobro prihvatilo MAXIPOL pa je fokus polako prebacivan sa trgovine na proizvodnju boja”, navodi Janković. On ističe da Maxima sa početnih 5 tona gotovog proizvoda na dan, danas, sa 215 radnika, može da proizvede i isporuči 1.000 tona dnevno, što je, dodaje, svrstava među lidere u proizvodnji materijala za završne radove u građevinastvu u regionu.
A ono što Maxima boje, maltere, lepkove, lakove i glet i fug mase izdvaja od drugih u ovom sektoru, u kojem je konkurencija velika, prema rečima našeg sagovornika jeste odnos cene i kvaliteta. “Razlog za to je što ostvarujemo veliki fizički obim proizvodnje sa relativno malim brojem zaposlenih i većom produktivnošću manje opterećujemo cenu proizvoda učešćem rada. Budući da smo porodična firma, možemo da priuštimo sebi da radimo sa onom profitnom stopom koja nam omogućava da se razvijamo kao kompanija, a da pri tome tržištu nudimo proizvode odličnog kvaliteta, ne optrećujuci proizvod zaradama akcionara, jer se praktično celokupni profit ponovo ulaže u poslovanje. Osim toga, kao domaća firma, koja nije deo velike multinacionalne kompanije, lišeni smo svih onih “birokratskih” troškova, koji su neizostavni deo ogromnih kompanija – ističe Janković dodajući da se dati troškovi moraju naplatiti kroz cenu proizvoda, a da pritom ne doprinose njihovom kvalitetu niti boljoj usluzi. “U toku 2018. ostvarilili smo promet od 35 mil EUR. Oko dve trećine tog prometa je realizovano na domaćem tržištu, preko speijalizovanih trgovina, a jedna trećina plasirana je na izvozna tržišta, pre svega u zemlje bivše Jugoslavije, ali i u Slovačku, na Maltu, pa i u Italiju, koja je kolevka kvalitetnih boja”, navodi sagovornik portala E kapija. Kompanija stalno investira u širenje kapaciteta, a trenutno radi na proširenju skladišnih kapaciteta. “U okviru postojeceg proizvodnog pogona, u fazi smo završetka radova na centralnom magacinu gotovih proizvoda na prostoru od 3.000 m2, sa 7.700 paletnih mesta, a plan je da se magacin stavi u funkciju do kraja novembra 2019. godine. Ovu investiciju, vrednu 90 miliona dinara, delom realizujemo uz pomoć kreidta Fonda za razvoj što nam predstavlja značajnu pomoć i drago nam je da su domaći privrednici prepoznati kao jedni od ključnih pogona za razvoj privrede Srbije”, kaže Janković. Prema njegovim rečima, novi distributivni centar omogućiće kompaniji da višestruko poveća proizvodni asortiman, brže i kvalitetnije snabdevanje tržišta, kao i bolju produktivnost proizvodnje i tokom zimskih meseci za lager, kada nije sezona građevinskih radova. Janković otkriva da Maxima sledeće godine planira još jednu veliku investiciju – gradnju pogona za proizvodnju cementnih proizvoda, čije puštanje u rad se očekuje tokom 2021. godine. “Pre mesec dana na tržište smo izbacili pokrivne premaza na bazi dugouljnih alkida za drvo i metal, a plan je da se i dalje radi na razvoju premaza na bazi dearomatizovanih rastvarača. Takođe, intenzivno radimo na formiranju distributivnih kanala na drugim tržištima u okruženju, ali i u zapadnoj Evropi”, zaključio je sagovornik eKapije. Maxima akademija – pomoć investitorima i izvođačima radova Janković ističe da Maxima dosta pažnje posvećuje investitorima i izvođačima radova, jer su oni ti koji izdvajaju novac za kupovinu njihovih proizvoda i od njihovog zadovoljstva zavisi i uspeh kompanije. Iz tog razloga pokrenuta je Maxima akademija, besplatna obuka za profesionalce koji žele da nauče sve o pravilnoj i efikasnoj primeni Maximinix proizvoda.
Na kraju 2018. godine Maxima je proizvela i plasirala 145.000 tona gotovog proizvoda, na tržište Srbije, ali i inotržište”.
U planu je i dalji razvoj proizvoda, ali i osvajanje novih tržišta.

Napišite komentar za ovaj članak

spisak dosadašnjih komentara za ovaj članak

Najnoviji oglasi
Konstantin Karapetrović talentovani užički košarkaš je sa nepunih 15 godina otišao u Italiju, kako bi unapredio svoj košarkaški razvoj. Trenutno je na odmoru u svom rodnom gradu i razmišlja gde će nastaviti karijeru.… […]
oš jedan tmuran decembarski dan u Srbiji. Očekuje se oblačno i hladno vreme, ponegde uz slabu kišu ili rosulu. Na planinama će provejavati slab sneg. Duvaće slab severni vetar.
Izdajem radionicu za mehaničarske usluge sa 4 dizalice u užem centru grada. Izdajem radionicu za limarsko- farbarske usluge sa komorom u užem centru grada. Informacije možete dobiti na: 062/162 1111
Pridružite nam se na Festivalu “Vinomanija” na Zlatiboru 27. julai otkrite najnovi model Hyundai Tuscona iz 2024. godine
Izdajem stan stan u kvalitetnoj novogradnji kog hotela Morava u Čačku. Stan je kompletno namešten, površine 35 m2. Informacije možete dobiti na: 064/ 148 03 77 064 /510 78 33

pročitaj još sličnih vesti
Povodom obeležavanja 75 godina postojanja i rada, Valjaonica bakra Sevojno organizovala je svečani susret i posetu fabrici za penzionere i bivše zaposlene. Obilazak je organizovan sa posebnim merama bezbednosti predviđenim za velike, grupne… […]
Iako je 2025.godina bila veoma izazovna za privredu, u čačanskom Uniprometu ostvaren je rast proizvodnje, otvorena je nova proizvodna linija i integrisane nove robotske jedinice što će omogućiti rast proizvodnih kapaciteta tog preduzeća… […]
Pre 15 godina požeška kompanija Inmold suočila se sa ozbiljnim nedostatkom kvalifikovanih majstora. Rešenje su pronašli u dualnom obrazovanju, spajajući školsku teoriju i praktičan rad u kompaniji. Ovaj model pokazao se kao izuzetno… […]
Nikola Bojović, operativni direktor u kompaniji Unipromet dobio je priznaje Mladi menadžer godine. Nagrada, koju dodeljuje Srpska asocijacija menadžera za ostvarene rezultate u profesionalnom radu mladim menadžerima starosti do 35 godina uručena je,… […]
Luksuzni hotelski brend Crowne Plaza, poznat širom sveta po visokim standardima smeštaja i usluge, gradiće novi hotel na Zlatiboru. Današnjim potpisivanjem ugovora između InterContinental Hotels Group (IHG) I kompanije „LUSS Leisure doo“, zvanično… […]

pretraži sajt

Broj pregleda
Pregleda do sada
Hvala što pratite naš portal.

najnovije vesti

Podelite objavu
Kliknite na znak plus
Podelite vest na društvenim mrežama.

Zapratite nas na fejsbuku

redakcija@infopress.rs

Marketing@infopress.rs

Impresum • Marketing • Kontakt informacije • Uslovi korišćenja • Politika privatnosti • Deklaracija o kolačićima • Pristup podacima
Kada je 1990. godine porodica Janković osnovala kompaniju Maxima, na umu su imali trgovački biznis. Međutim, u periodu sankcija na srpskom tržištu nije bilo kvalitetnih materijala kojima bi trgovali i tako je 1994. u Lučanima započeta proizvodnja boja. Maxima je počela proizvodnju u iznajmljenom prostoru poljoprivredne zadruge, sa početnim kapitalom od 800 nemačkih maraka i samo dva zaposlena, kaže za eKapiju Srđan Janković, direktor marketinga kompanije. “Naš prvi proizvod bio je MAXIPOL, boja za unutrašnje zidove, koji je našu kompaniju i učinio prepoznatljivom. Bilo je planirano je da se proizvodi prevashodno za potrebe sopstvene maloprodaje, međutim, u odsustvu kvalitetnih materijala, tržište je dobro prihvatilo MAXIPOL pa je fokus polako prebacivan sa trgovine na proizvodnju boja”, navodi Janković. On ističe da Maxima sa početnih 5 tona gotovog proizvoda na dan, danas, sa 215 radnika, može da proizvede i isporuči 1.000 tona dnevno, što je, dodaje, svrstava među lidere u proizvodnji materijala za završne radove u građevinastvu u regionu.
A ono što Maxima boje, maltere, lepkove, lakove i glet i fug mase izdvaja od drugih u ovom sektoru, u kojem je konkurencija velika, prema rečima našeg sagovornika jeste odnos cene i kvaliteta. “Razlog za to je što ostvarujemo veliki fizički obim proizvodnje sa relativno malim brojem zaposlenih i većom produktivnošću manje opterećujemo cenu proizvoda učešćem rada. Budući da smo porodična firma, možemo da priuštimo sebi da radimo sa onom profitnom stopom koja nam omogućava da se razvijamo kao kompanija, a da pri tome tržištu nudimo proizvode odličnog kvaliteta, ne optrećujuci proizvod zaradama akcionara, jer se praktično celokupni profit ponovo ulaže u poslovanje. Osim toga, kao domaća firma, koja nije deo velike multinacionalne kompanije, lišeni smo svih onih “birokratskih” troškova, koji su neizostavni deo ogromnih kompanija – ističe Janković dodajući da se dati troškovi moraju naplatiti kroz cenu proizvoda, a da pritom ne doprinose njihovom kvalitetu niti boljoj usluzi. “U toku 2018. ostvarilili smo promet od 35 mil EUR. Oko dve trećine tog prometa je realizovano na domaćem tržištu, preko speijalizovanih trgovina, a jedna trećina plasirana je na izvozna tržišta, pre svega u zemlje bivše Jugoslavije, ali i u Slovačku, na Maltu, pa i u Italiju, koja je kolevka kvalitetnih boja”, navodi sagovornik portala E kapija. Kompanija stalno investira u širenje kapaciteta, a trenutno radi na proširenju skladišnih kapaciteta. “U okviru postojeceg proizvodnog pogona, u fazi smo završetka radova na centralnom magacinu gotovih proizvoda na prostoru od 3.000 m2, sa 7.700 paletnih mesta, a plan je da se magacin stavi u funkciju do kraja novembra 2019. godine. Ovu investiciju, vrednu 90 miliona dinara, delom realizujemo uz pomoć kreidta Fonda za razvoj što nam predstavlja značajnu pomoć i drago nam je da su domaći privrednici prepoznati kao jedni od ključnih pogona za razvoj privrede Srbije”, kaže Janković. Prema njegovim rečima, novi distributivni centar omogućiće kompaniji da višestruko poveća proizvodni asortiman, brže i kvalitetnije snabdevanje tržišta, kao i bolju produktivnost proizvodnje i tokom zimskih meseci za lager, kada nije sezona građevinskih radova. Janković otkriva da Maxima sledeće godine planira još jednu veliku investiciju – gradnju pogona za proizvodnju cementnih proizvoda, čije puštanje u rad se očekuje tokom 2021. godine. “Pre mesec dana na tržište smo izbacili pokrivne premaza na bazi dugouljnih alkida za drvo i metal, a plan je da se i dalje radi na razvoju premaza na bazi dearomatizovanih rastvarača. Takođe, intenzivno radimo na formiranju distributivnih kanala na drugim tržištima u okruženju, ali i u zapadnoj Evropi”, zaključio je sagovornik eKapije. Maxima akademija – pomoć investitorima i izvođačima radova Janković ističe da Maxima dosta pažnje posvećuje investitorima i izvođačima radova, jer su oni ti koji izdvajaju novac za kupovinu njihovih proizvoda i od njihovog zadovoljstva zavisi i uspeh kompanije. Iz tog razloga pokrenuta je Maxima akademija, besplatna obuka za profesionalce koji žele da nauče sve o pravilnoj i efikasnoj primeni Maximinix proizvoda.
Na kraju 2018. godine Maxima je proizvela i plasirala 145.000 tona gotovog proizvoda, na tržište Srbije, ali i inotržište”.
U planu je i dalji razvoj proizvoda, ali i osvajanje novih tržišta.

Napiši komentar

komentari

Najnoviji oglasi
Mladi košarkaš Konstantin Karapetrović pred novim izazovima
Konstantin Karapetrović talentovani užički košarkaš je sa nepunih 15 godina otišao u Italiju, kako bi unapredio svoj košarkaški razvoj. Trenutno je na odmoru u svom rodnom gradu i razmišlja gde će nastaviti karijeru.… […]
Oblačno i hladno vreme, mestimično slaba kiša
oš jedan tmuran decembarski dan u Srbiji. Očekuje se oblačno i hladno vreme, ponegde uz slabu kišu ili rosulu. Na planinama će provejavati slab sneg. Duvaće slab severni vetar.
Izdajem radionicu za mehaničarske usluge sa 4 dizalice u užem centru grada. Izdajem radionicu za limarsko- farbarske usluge sa komorom u užem centru grada. Informacije možete dobiti na: 062/162 1111

Pročitaj slične vesti
Susret penzionera Valjaonice bakra Sevojno povodom 75 godina rada fabrike
Povodom obeležavanja 75 godina postojanja i rada, Valjaonica bakra Sevojno organizovala je svečani susret i posetu fabrici za penzionere i bivše zaposlene. Obilazak je organizovan sa posebnim merama bezbednosti predviđenim za velike, grupne… […]
Nagrada za poslovni uspeh 2025. i veliki planovi Uniprometa za 2026. godinu
Iako je 2025.godina bila veoma izazovna za privredu, u čačanskom Uniprometu ostvaren je rast proizvodnje, otvorena je nova proizvodna linija i integrisane nove robotske jedinice što će omogućiti rast proizvodnih kapaciteta tog preduzeća… […]
INMOLD rešava probleme radne snage kroz dualno obrazovanje
Pre 15 godina požeška kompanija Inmold suočila se sa ozbiljnim nedostatkom kvalifikovanih majstora. Rešenje su pronašli u dualnom obrazovanju, spajajući školsku teoriju i praktičan rad u kompaniji. Ovaj model pokazao se kao izuzetno… […]

pretraži sajt

Zapratite nas na fejsbuku

redakcija@infopress.rs

Marketing@infopress.rs