Konstantin Karapetrović talentovani užički košarkaš je sa nepunih 15 godina otišao u Italiju, kako bi unapredio svoj košarkaški razvoj. Trenutno je na odmoru u svom rodnom gradu i razmišlja gde će nastaviti karijeru.… […]
10/09/2019
Autor:
Info Press
Izvor: Ekapija/Branislava Petrović
Foto: Ekapija/Maxima Lučani
Kada je 1990. godine porodica Janković osnovala kompaniju Maxima, na umu su imali trgovački biznis. Međutim, u periodu sankcija na srpskom tržištu nije bilo kvalitetnih materijala kojima bi trgovali i tako je 1994. u Lučanima započeta proizvodnja boja. Maxima je počela proizvodnju u iznajmljenom prostoru poljoprivredne zadruge, sa početnim kapitalom od 800 nemačkih maraka i samo dva zaposlena, kaže za eKapiju Srđan Janković, direktor marketinga kompanije. “Naš prvi proizvod bio je MAXIPOL, boja za unutrašnje zidove, koji je našu kompaniju i učinio prepoznatljivom. Bilo je planirano je da se proizvodi prevashodno za potrebe sopstvene maloprodaje, međutim, u odsustvu kvalitetnih materijala, tržište je dobro prihvatilo MAXIPOL pa je fokus polako prebacivan sa trgovine na proizvodnju boja”, navodi Janković. On ističe da Maxima sa početnih 5 tona gotovog proizvoda na dan, danas, sa 215 radnika, može da proizvede i isporuči 1.000 tona dnevno, što je, dodaje, svrstava među lidere u proizvodnji materijala za završne radove u građevinastvu u regionu.
A ono što Maxima boje, maltere, lepkove, lakove i glet i fug mase izdvaja od drugih u ovom sektoru, u kojem je konkurencija velika, prema rečima našeg sagovornika jeste odnos cene i kvaliteta. “Razlog za to je što ostvarujemo veliki fizički obim proizvodnje sa relativno malim brojem zaposlenih i većom produktivnošću manje opterećujemo cenu proizvoda učešćem rada. Budući da smo porodična firma, možemo da priuštimo sebi da radimo sa onom profitnom stopom koja nam omogućava da se razvijamo kao kompanija, a da pri tome tržištu nudimo proizvode odličnog kvaliteta, ne optrećujuci proizvod zaradama akcionara, jer se praktično celokupni profit ponovo ulaže u poslovanje. Osim toga, kao domaća firma, koja nije deo velike multinacionalne kompanije, lišeni smo svih onih “birokratskih” troškova, koji su neizostavni deo ogromnih kompanija – ističe Janković dodajući da se dati troškovi moraju naplatiti kroz cenu proizvoda, a da pritom ne doprinose njihovom kvalitetu niti boljoj usluzi. “U toku 2018. ostvarilili smo promet od 35 mil EUR. Oko dve trećine tog prometa je realizovano na domaćem tržištu, preko speijalizovanih trgovina, a jedna trećina plasirana je na izvozna tržišta, pre svega u zemlje bivše Jugoslavije, ali i u Slovačku, na Maltu, pa i u Italiju, koja je kolevka kvalitetnih boja”, navodi sagovornik portala E kapija. Kompanija stalno investira u širenje kapaciteta, a trenutno radi na proširenju skladišnih kapaciteta. “U okviru postojeceg proizvodnog pogona, u fazi smo završetka radova na centralnom magacinu gotovih proizvoda na prostoru od 3.000 m2, sa 7.700 paletnih mesta, a plan je da se magacin stavi u funkciju do kraja novembra 2019. godine. Ovu investiciju, vrednu 90 miliona dinara, delom realizujemo uz pomoć kreidta Fonda za razvoj što nam predstavlja značajnu pomoć i drago nam je da su domaći privrednici prepoznati kao jedni od ključnih pogona za razvoj privrede Srbije”, kaže Janković. Prema njegovim rečima, novi distributivni centar omogućiće kompaniji da višestruko poveća proizvodni asortiman, brže i kvalitetnije snabdevanje tržišta, kao i bolju produktivnost proizvodnje i tokom zimskih meseci za lager, kada nije sezona građevinskih radova. Janković otkriva da Maxima sledeće godine planira još jednu veliku investiciju – gradnju pogona za proizvodnju cementnih proizvoda, čije puštanje u rad se očekuje tokom 2021. godine. “Pre mesec dana na tržište smo izbacili pokrivne premaza na bazi dugouljnih alkida za drvo i metal, a plan je da se i dalje radi na razvoju premaza na bazi dearomatizovanih rastvarača. Takođe, intenzivno radimo na formiranju distributivnih kanala na drugim tržištima u okruženju, ali i u zapadnoj Evropi”, zaključio je sagovornik eKapije. Maxima akademija – pomoć investitorima i izvođačima radova Janković ističe da Maxima dosta pažnje posvećuje investitorima i izvođačima radova, jer su oni ti koji izdvajaju novac za kupovinu njihovih proizvoda i od njihovog zadovoljstva zavisi i uspeh kompanije. Iz tog razloga pokrenuta je Maxima akademija, besplatna obuka za profesionalce koji žele da nauče sve o pravilnoj i efikasnoj primeni Maximinix proizvoda.
Na kraju 2018. godine Maxima je proizvela i plasirala 145.000 tona gotovog proizvoda, na tržište Srbije, ali i inotržište”.
U planu je i dalji razvoj proizvoda, ali i osvajanje novih tržišta.
Napišite komentar za ovaj članak
spisak dosadašnjih komentara za ovaj članak
Najnoviji oglasi
Konstantin Karapetrović talentovani užički košarkaš je sa nepunih 15 godina otišao u Italiju, kako bi unapredio svoj košarkaški razvoj. Trenutno je na odmoru u svom rodnom gradu i razmišlja gde će nastaviti karijeru.… […]
oš jedan tmuran decembarski dan u Srbiji. Očekuje se oblačno i hladno vreme, ponegde uz slabu kišu ili rosulu. Na planinama će provejavati slab sneg. Duvaće slab severni vetar.
Izdajem radionicu za mehaničarske usluge sa 4 dizalice u užem centru grada. Izdajem radionicu za limarsko- farbarske usluge sa komorom u užem centru grada. Informacije možete dobiti na: 062/162 1111
Pridružite nam se na Festivalu “Vinomanija” na Zlatiboru 27. julai otkrite najnovi model Hyundai Tuscona iz 2024. godine
Izdajem stan stan u kvalitetnoj novogradnji kog hotela Morava u Čačku. Stan je kompletno namešten, površine 35 m2. Informacije možete dobiti na: 064/ 148 03 77 064 /510 78 33
pročitaj još sličnih vesti
Spoljnotrgovinska razmena privrede sa područja Regionalne privredne komore MO i RO povećana je u prvih 6 meseci ove godine u odnosu na isti period prethodne godine, i iznosila je 978 miliona evra. Republički… […]
U okviru Ulice starih zanata izloženi su i domaći med, propolis, kao i rukotvorine rađene na tradicionalnim razbojima.
Cilj prvog nacionalnog sasatanka o krompiru nakon ovogodišnjeg formiranja Udruženja za krompir Srbije je razgovor o problemima koji prate ovu proizvodnju u cilju njihovog usporavanja koliko je to moguće.
Valjaonica bakra Sevojno započela je četvorogodišnji investicioni ciklus vredan oko 50 miliona evra, usmeren na modernizaciju proizvodnje, povećanje kapaciteta i usklađivanje sa ekološkim standardima Evropske unije. Investicije obuhvataju obnovu livnice, valjaonice i presaonice,… […]
Socijalna ekonomija je ekonomija čiji je prevashodni cilj ostvarenje koristi za širu društvenu zajenicu I društveno setljive grupe, a ne sticanje dobiti
pretraži sajt
Broj pregleda
Pregleda do sada
Hvala što pratite naš portal.
najnovije vesti
Podelite objavu
Kliknite na znak plus
Podelite vest na društvenim mrežama.
Zapratite nas na fejsbuku
redakcija@infopress.rs
Marketing@infopress.rs
Impresum • Marketing • Kontakt informacije • Uslovi korišćenja • Politika privatnosti • Deklaracija o kolačićima • Pristup podacima
Kada je 1990. godine porodica Janković osnovala kompaniju Maxima, na umu su imali trgovački biznis. Međutim, u periodu sankcija na srpskom tržištu nije bilo kvalitetnih materijala kojima bi trgovali i tako je 1994. u Lučanima započeta proizvodnja boja. Maxima je počela proizvodnju u iznajmljenom prostoru poljoprivredne zadruge, sa početnim kapitalom od 800 nemačkih maraka i samo dva zaposlena, kaže za eKapiju Srđan Janković, direktor marketinga kompanije. “Naš prvi proizvod bio je MAXIPOL, boja za unutrašnje zidove, koji je našu kompaniju i učinio prepoznatljivom. Bilo je planirano je da se proizvodi prevashodno za potrebe sopstvene maloprodaje, međutim, u odsustvu kvalitetnih materijala, tržište je dobro prihvatilo MAXIPOL pa je fokus polako prebacivan sa trgovine na proizvodnju boja”, navodi Janković. On ističe da Maxima sa početnih 5 tona gotovog proizvoda na dan, danas, sa 215 radnika, može da proizvede i isporuči 1.000 tona dnevno, što je, dodaje, svrstava među lidere u proizvodnji materijala za završne radove u građevinastvu u regionu.
A ono što Maxima boje, maltere, lepkove, lakove i glet i fug mase izdvaja od drugih u ovom sektoru, u kojem je konkurencija velika, prema rečima našeg sagovornika jeste odnos cene i kvaliteta. “Razlog za to je što ostvarujemo veliki fizički obim proizvodnje sa relativno malim brojem zaposlenih i većom produktivnošću manje opterećujemo cenu proizvoda učešćem rada. Budući da smo porodična firma, možemo da priuštimo sebi da radimo sa onom profitnom stopom koja nam omogućava da se razvijamo kao kompanija, a da pri tome tržištu nudimo proizvode odličnog kvaliteta, ne optrećujuci proizvod zaradama akcionara, jer se praktično celokupni profit ponovo ulaže u poslovanje. Osim toga, kao domaća firma, koja nije deo velike multinacionalne kompanije, lišeni smo svih onih “birokratskih” troškova, koji su neizostavni deo ogromnih kompanija – ističe Janković dodajući da se dati troškovi moraju naplatiti kroz cenu proizvoda, a da pritom ne doprinose njihovom kvalitetu niti boljoj usluzi. “U toku 2018. ostvarilili smo promet od 35 mil EUR. Oko dve trećine tog prometa je realizovano na domaćem tržištu, preko speijalizovanih trgovina, a jedna trećina plasirana je na izvozna tržišta, pre svega u zemlje bivše Jugoslavije, ali i u Slovačku, na Maltu, pa i u Italiju, koja je kolevka kvalitetnih boja”, navodi sagovornik portala E kapija. Kompanija stalno investira u širenje kapaciteta, a trenutno radi na proširenju skladišnih kapaciteta. “U okviru postojeceg proizvodnog pogona, u fazi smo završetka radova na centralnom magacinu gotovih proizvoda na prostoru od 3.000 m2, sa 7.700 paletnih mesta, a plan je da se magacin stavi u funkciju do kraja novembra 2019. godine. Ovu investiciju, vrednu 90 miliona dinara, delom realizujemo uz pomoć kreidta Fonda za razvoj što nam predstavlja značajnu pomoć i drago nam je da su domaći privrednici prepoznati kao jedni od ključnih pogona za razvoj privrede Srbije”, kaže Janković. Prema njegovim rečima, novi distributivni centar omogućiće kompaniji da višestruko poveća proizvodni asortiman, brže i kvalitetnije snabdevanje tržišta, kao i bolju produktivnost proizvodnje i tokom zimskih meseci za lager, kada nije sezona građevinskih radova. Janković otkriva da Maxima sledeće godine planira još jednu veliku investiciju – gradnju pogona za proizvodnju cementnih proizvoda, čije puštanje u rad se očekuje tokom 2021. godine. “Pre mesec dana na tržište smo izbacili pokrivne premaza na bazi dugouljnih alkida za drvo i metal, a plan je da se i dalje radi na razvoju premaza na bazi dearomatizovanih rastvarača. Takođe, intenzivno radimo na formiranju distributivnih kanala na drugim tržištima u okruženju, ali i u zapadnoj Evropi”, zaključio je sagovornik eKapije. Maxima akademija – pomoć investitorima i izvođačima radova Janković ističe da Maxima dosta pažnje posvećuje investitorima i izvođačima radova, jer su oni ti koji izdvajaju novac za kupovinu njihovih proizvoda i od njihovog zadovoljstva zavisi i uspeh kompanije. Iz tog razloga pokrenuta je Maxima akademija, besplatna obuka za profesionalce koji žele da nauče sve o pravilnoj i efikasnoj primeni Maximinix proizvoda.
Na kraju 2018. godine Maxima je proizvela i plasirala 145.000 tona gotovog proizvoda, na tržište Srbije, ali i inotržište”.
U planu je i dalji razvoj proizvoda, ali i osvajanje novih tržišta.
Napiši komentar
komentari
Najnoviji oglasi
Konstantin Karapetrović talentovani užički košarkaš je sa nepunih 15 godina otišao u Italiju, kako bi unapredio svoj košarkaški razvoj. Trenutno je na odmoru u svom rodnom gradu i razmišlja gde će nastaviti karijeru.… […]
oš jedan tmuran decembarski dan u Srbiji. Očekuje se oblačno i hladno vreme, ponegde uz slabu kišu ili rosulu. Na planinama će provejavati slab sneg. Duvaće slab severni vetar.
Izdajem radionicu za mehaničarske usluge sa 4 dizalice u užem centru grada. Izdajem radionicu za limarsko- farbarske usluge sa komorom u užem centru grada. Informacije možete dobiti na: 062/162 1111
Pročitaj slične vesti
Spoljnotrgovinska razmena privrede sa područja Regionalne privredne komore MO i RO povećana je u prvih 6 meseci ove godine u odnosu na isti period prethodne godine, i iznosila je 978 miliona evra. Republički… […]
U okviru Ulice starih zanata izloženi su i domaći med, propolis, kao i rukotvorine rađene na tradicionalnim razbojima.
Cilj prvog nacionalnog sasatanka o krompiru nakon ovogodišnjeg formiranja Udruženja za krompir Srbije je razgovor o problemima koji prate ovu proizvodnju u cilju njihovog usporavanja koliko je to moguće.
pretraži sajt
Zapratite nas na fejsbuku
redakcija@infopress.rs
Marketing@infopress.rs