ČUDNO POSLOVANJE “ĐENERALI OSIGURANJA”: Prave lutriju od novca klijenata!

ČUDNO POSLOVANJE “ĐENERALI OSIGURANJA”: Prave lutriju od novca klijenata!

22/02/2021

Autor: 

Info Press

Izvor: Republika

Foto: ST/A. NALBANTJAN

Osiguravajuća kuća “Đenerali” od novca koji joj uplaćuju klijenti za polise osiguranja organizuje nagradnu igru. U toj lutriji nagradama velike vrednosti poput automobila BMW, čija je cena 60.000 evra, pokušavaju da namame nove klijente.

Prema rečima sagovornika našeg lista iz krugova osiguranja, “Đenerali” ne samo da na ovaj način pravi nelojalnu konkurenciju drugim osiguravajućim kućama već, što je još gore, novac koji mu, preko polisa ili na druge načine poveravaju klijenti, ne koristi za isplatu odšteta.

– Da bi im se isplatilo organizovanje ovakve nagradne igre, oni te pare moraju da uštede, da tako kažem, na nekoj drugoj strani. A gde će to da učine nego tako što će klijentima kod kojih dođe do osiguranog slučaja i kojima treba isplatiti odštetu tu odštetu, na neki način, umanjiti ili čak potpuno odbiti njenu isplatu. To je poslovna logika kojom se ne vode ozbiljne osiguravajuće kuće u svetu. “Đenerali” na globalnom nivou to jeste, međutim, ovde očito posluje na drugačiji način – objašnjava naš sagovornik.

Pod sloganom “Osiguraj i odvezi” “Đenerali” onima koji kod njih uplate polisu do 11. maja nudi šansu da dobiju automobile, skutere, bicikle, laptopove, mobilne telefone… Spisak nagrada, uz isti komentar (lepe vesti iz naše kompanije), rukovodioci “Đeneralija” kače na društvenim mrežama i tako privlače nove klijente.

Naš sagovornik ovo naziva navlakušom.

– Ovo je, narodski rečeno, klasična navlakuša. Pod jedan, niko tu ništa ne poklanja, sve to oni debelo naplate, što se vidi i po pritužbama na njihov rad koje se mogu naći na raznim forumima, pa čak i na oficijelnom sajtu “Đeneralija”. Ovakvi postupci, takođe, nelojalni su prema konkurenciji – zaključuje naš sagovornik.

Na pitanja o ovakvoj vrsti reklamiranja i privlačenja novih klijenata iz Narodne banke Srbije (NBS), koja je zadužena za kontrolu poslovanja osiguravajućih kuća, stigao je sledeći odgovor:

– Društva za osiguranje obavljaju poslove osiguranja u skladu sa dobijenom dozvolom Narodne banke. Priređivanje igara na sreću, uslovi tog priređivanja, kao i prava i obaveze priređivača igara na sreću uređeni su Zakonom o igrama na sreću. Po pitanju vrednosti nagrada, ukazujemo da ukoliko društvo za osiguranje raspolaže slobodnim sredstvima za nabavku robe i usluga koji su predmet nagrađivanja, a to ne ugrožava njegovu solventnost i likvidnost, ono može da pruža pogodnosti svojim osiguranicima u vidu određenih davanja. Naravno, društvo za osiguranje, prilikom svog poslovanja, treba da obezbedi zaštitu korisnika usluge osiguranja, ali i da sredstva osiguranja koristi u skladu sa odredbama Zakona o osiguranju da bi obezbedilo stabilno poslovanje.

Na pitanja koja smo poslali osiguravajućoj kući “Đenerali” nismo u petak dobili odgovore.

,

Napišite komentar za ovaj članak

spisak dosadašnjih komentara za ovaj članak

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena * zvezdicom.
Info Press zadržava pravo izbora komentara koji će biti objavljeni, kao i pravo skraćivanja komentara.
Komentare koji sadrže govor mržnje, uvrede i psovke, kao i komentare koji se ne odnose na vest, ne objavljujemo.
Spisak dosadašnjih komentara za članak "ČUDNO POSLOVANJE “ĐENERALI OSIGURANJA”: Prave lutriju od novca klijenata!". 
Podelite vaše mišljenje sa nama. Pošaljite komentar klikom na dugme - napišite komentar.

Najnoviji oglasi

Tehnički pregledi Bavaria Team, Bavaria Centar i CVS misle i na svoje najvernije i najstarije klijente

Za sve naše drage penzione poklanjamo popust na tehnički pregled u iznosu od 30%. Pored toga, ukoliko niste u mogućnosti da dođete, stojimo na raspolaganju i mi dolazimo po Vaše vozilo i vraćamo… […]

Oglas Bavaria team

Da nam ne zameri muški deo populacije, nismo ih zaboravili, spremili smo akciju i za njih U susret lepom vremenu, rešili smo da obradujemo sve ljubitelje motora sa popustom od 10% na tehnički… […]

Oglas Bavaria team

Povodom Dana žena rešili smo da obradujemo sve dame koje dođu da registruju svoje vozilo u periodu od 7. do 31. marta sa popustom od 20 % na tehnički pregled uz kompletnu registraciju… […]

Popust u AMSS auto školi do kraja meseca

Povodom Dana žena rešili smo da obradujemo sve dame akcijom do kraja meseca. Za sve dame koje se do 31.marta jave i upišu obuku za vozače B kategorije u našoj školi dajemo popust… […]

Prodajni savetnik

BM polovna vozila Opis posla:– Prodaja vozila svih brendova iz uvoza i programa staro za novo– Briga o stanju i spremnosti vozila na placu– Procena vrednosti polovnih vozila pri otkupu vozila po principu… […]

Kliknite ovde za sve oglase

pročitaj još sličnih vesti

Prepolovljen rod  kajsija u Miokovcima

Ovogodišnji   rod  kajsije  na  području  Miokovaca biće  manji  za  oko   60  posto,   čak   je  na  nekim  terenima  šteta  pričinjena  i  na  oko  70  posto  zasada,    kažu  poljoprivredni  stručnjaci . Vremenske  prilike  i  dalje … […]

Postignut dogovor između malih hladnjačara i   Vlade Srbije 

Država će  pomoći  malim  hladnjačarima  da  isplate  prošlogodišnji  rod  maline.  Ovo  je  rezultat  jučerašnjeg  sastanka  između  predstavnika   Vlade  Srbije  i   udruženja  malih  hladnjačara.  Za  ovu  namenu  iz  republičkog   budžeta   biće  izdvojeno   dve milijarde … […]

Pred novu sezonu berbe malina bez optimizma I proizvođači I hladnjačari 

Ovogodišnja  sezona  berbe  maline  je  na  samom  pragu  ,  a  niti  su  rešeni  nasleđeni  problemi   iz  prethodnog   perioda  niti  se pouzdano   zna otkupna    cena  .  Predstavnici   malih  hladnjačara  očekuju  sutra  sastanak  sa  Vladom … […]

Zlatna medalja na sajmu poljoprivrede za rakiju ,,Sokolova suza”

Na ovogodišnjem  90.  Sajmu  poljoprivrede  u  Novom  Sadu  poznati  proizvožač  rakije  iz  Prislonice  Mile  Tica  dobio  je   Zlatnu  medalju   i  visoko  priznanje  za  kvalitet  ,,Ajkula“   za  rakiju   ,,Sokolova  suza“  od  šljive  proizvedenu  1991. … […]

Pojava žute rđe na pšenici

Prvi  put  posle  2014.  godine   na parcelama  pšenice   na području  Moravičkog  okruga  ponovo  je   došlo    do  pojave  žute  rđe,  gljivične  bolesti,  koja  smanjuje  prinos  za  30  do  50  posto.  Zato  poljoprivredni  stručnjaci  preporučuju… […]

Kliknite ovde za sve vesti iz privrede

pretraži sajt

Broj pregleda

Brojač
89

Pregleda do sada

Hvala što pratite naš portal.

najnovije vesti

Podelite objavu

Kliknite na znak plus

Podelite vest na društvenim mrežama.

Zapratite nas na fejsbuku

VRATITE SE NA POČETAK STRANE

Impresum  •  Marketing  •  Kontakt informacije  •  Uslovi korišćenja  •  Politika privatnosti  •  Deklaracija o kolačićima  •  Pristup podacima 

2023 © Info Press - Sva prava zadržana. Web design by Real Media Factory

ČUDNO POSLOVANJE “ĐENERALI OSIGURANJA”: Prave lutriju od novca klijenata!

22/02/2021
Autor:
Info Press
Izvor: Republika
Foto: ST/A. NALBANTJAN

Osiguravajuća kuća “Đenerali” od novca koji joj uplaćuju klijenti za polise osiguranja organizuje nagradnu igru. U toj lutriji nagradama velike vrednosti poput automobila BMW, čija je cena 60.000 evra, pokušavaju da namame nove klijente.

Prema rečima sagovornika našeg lista iz krugova osiguranja, “Đenerali” ne samo da na ovaj način pravi nelojalnu konkurenciju drugim osiguravajućim kućama već, što je još gore, novac koji mu, preko polisa ili na druge načine poveravaju klijenti, ne koristi za isplatu odšteta.

– Da bi im se isplatilo organizovanje ovakve nagradne igre, oni te pare moraju da uštede, da tako kažem, na nekoj drugoj strani. A gde će to da učine nego tako što će klijentima kod kojih dođe do osiguranog slučaja i kojima treba isplatiti odštetu tu odštetu, na neki način, umanjiti ili čak potpuno odbiti njenu isplatu. To je poslovna logika kojom se ne vode ozbiljne osiguravajuće kuće u svetu. “Đenerali” na globalnom nivou to jeste, međutim, ovde očito posluje na drugačiji način – objašnjava naš sagovornik.

Pod sloganom “Osiguraj i odvezi” “Đenerali” onima koji kod njih uplate polisu do 11. maja nudi šansu da dobiju automobile, skutere, bicikle, laptopove, mobilne telefone… Spisak nagrada, uz isti komentar (lepe vesti iz naše kompanije), rukovodioci “Đeneralija” kače na društvenim mrežama i tako privlače nove klijente.

Naš sagovornik ovo naziva navlakušom.

– Ovo je, narodski rečeno, klasična navlakuša. Pod jedan, niko tu ništa ne poklanja, sve to oni debelo naplate, što se vidi i po pritužbama na njihov rad koje se mogu naći na raznim forumima, pa čak i na oficijelnom sajtu “Đeneralija”. Ovakvi postupci, takođe, nelojalni su prema konkurenciji – zaključuje naš sagovornik.

Na pitanja o ovakvoj vrsti reklamiranja i privlačenja novih klijenata iz Narodne banke Srbije (NBS), koja je zadužena za kontrolu poslovanja osiguravajućih kuća, stigao je sledeći odgovor:

– Društva za osiguranje obavljaju poslove osiguranja u skladu sa dobijenom dozvolom Narodne banke. Priređivanje igara na sreću, uslovi tog priređivanja, kao i prava i obaveze priređivača igara na sreću uređeni su Zakonom o igrama na sreću. Po pitanju vrednosti nagrada, ukazujemo da ukoliko društvo za osiguranje raspolaže slobodnim sredstvima za nabavku robe i usluga koji su predmet nagrađivanja, a to ne ugrožava njegovu solventnost i likvidnost, ono može da pruža pogodnosti svojim osiguranicima u vidu određenih davanja. Naravno, društvo za osiguranje, prilikom svog poslovanja, treba da obezbedi zaštitu korisnika usluge osiguranja, ali i da sredstva osiguranja koristi u skladu sa odredbama Zakona o osiguranju da bi obezbedilo stabilno poslovanje.

Na pitanja koja smo poslali osiguravajućoj kući “Đenerali” nismo u petak dobili odgovore.

Napiši komentar

komentari

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena * zvezdicom. Info Press zadržava pravo izbora komentara koji će biti objavljeni, kao i pravo skraćivanja komentara. Komentare koji sadrže govor mržnje, uvrede i psovke, kao i komentare koji se ne odnose na vest, ne objavljujemo.
Spisak dosadašnjih komentara za članak "ČUDNO POSLOVANJE “ĐENERALI OSIGURANJA”: Prave lutriju od novca klijenata!". Podelite vaše mišljenje sa nama. Pošaljite komentar klikom na dugme - napišite komentar.

Najnoviji oglasi

Tehnički pregledi Bavaria Team, Bavaria Centar i CVS misle i na svoje najvernije i najstarije klijente

Za sve naše drage penzione poklanjamo popust na tehnički pregled u iznosu od 30%. Pored toga, ukoliko niste u mogućnosti da dođete, stojimo na raspolaganju i mi dolazimo po Vaše vozilo i vraćamo… […]

Oglas Bavaria team

Da nam ne zameri muški deo populacije, nismo ih zaboravili, spremili smo akciju i za njih U susret lepom vremenu, rešili smo da obradujemo sve ljubitelje motora sa popustom od 10% na tehnički… […]

Oglas Bavaria team

Povodom Dana žena rešili smo da obradujemo sve dame koje dođu da registruju svoje vozilo u periodu od 7. do 31. marta sa popustom od 20 % na tehnički pregled uz kompletnu registraciju… […]

Pogledaj sve oglase

Pročitaj slične vesti

Prepolovljen rod  kajsija u Miokovcima

Ovogodišnji   rod  kajsije  na  području  Miokovaca biće  manji  za  oko   60  posto,   čak   je  na  nekim  terenima  šteta  pričinjena  i  na  oko  70  posto  zasada,    kažu  poljoprivredni  stručnjaci . Vremenske  prilike  i  dalje … […]

Postignut dogovor između malih hladnjačara i   Vlade Srbije 

Država će  pomoći  malim  hladnjačarima  da  isplate  prošlogodišnji  rod  maline.  Ovo  je  rezultat  jučerašnjeg  sastanka  između  predstavnika   Vlade  Srbije  i   udruženja  malih  hladnjačara.  Za  ovu  namenu  iz  republičkog   budžeta   biće  izdvojeno   dve milijarde … […]

Pred novu sezonu berbe malina bez optimizma I proizvođači I hladnjačari 

Ovogodišnja  sezona  berbe  maline  je  na  samom  pragu  ,  a  niti  su  rešeni  nasleđeni  problemi   iz  prethodnog   perioda  niti  se pouzdano   zna otkupna    cena  .  Predstavnici   malih  hladnjačara  očekuju  sutra  sastanak  sa  Vladom … […]

Pogledaj sve vesti

pretraži sajt

Zapratite nas na fejsbuku

redakcija@infopress.rs

Marketing@infopress.rs

VRATITE SE NA POČETAK STRANE
angle-double-up