ČUDNO POSLOVANJE “ĐENERALI OSIGURANJA”: Prave lutriju od novca klijenata!

ČUDNO POSLOVANJE “ĐENERALI OSIGURANJA”: Prave lutriju od novca klijenata!

22/02/2021

Autor: 

Info Press

Izvor: Republika

Foto: ST/A. NALBANTJAN

Osiguravajuća kuća “Đenerali” od novca koji joj uplaćuju klijenti za polise osiguranja organizuje nagradnu igru. U toj lutriji nagradama velike vrednosti poput automobila BMW, čija je cena 60.000 evra, pokušavaju da namame nove klijente.

Prema rečima sagovornika našeg lista iz krugova osiguranja, “Đenerali” ne samo da na ovaj način pravi nelojalnu konkurenciju drugim osiguravajućim kućama već, što je još gore, novac koji mu, preko polisa ili na druge načine poveravaju klijenti, ne koristi za isplatu odšteta.

– Da bi im se isplatilo organizovanje ovakve nagradne igre, oni te pare moraju da uštede, da tako kažem, na nekoj drugoj strani. A gde će to da učine nego tako što će klijentima kod kojih dođe do osiguranog slučaja i kojima treba isplatiti odštetu tu odštetu, na neki način, umanjiti ili čak potpuno odbiti njenu isplatu. To je poslovna logika kojom se ne vode ozbiljne osiguravajuće kuće u svetu. “Đenerali” na globalnom nivou to jeste, međutim, ovde očito posluje na drugačiji način – objašnjava naš sagovornik.

Pod sloganom “Osiguraj i odvezi” “Đenerali” onima koji kod njih uplate polisu do 11. maja nudi šansu da dobiju automobile, skutere, bicikle, laptopove, mobilne telefone… Spisak nagrada, uz isti komentar (lepe vesti iz naše kompanije), rukovodioci “Đeneralija” kače na društvenim mrežama i tako privlače nove klijente.

Naš sagovornik ovo naziva navlakušom.

– Ovo je, narodski rečeno, klasična navlakuša. Pod jedan, niko tu ništa ne poklanja, sve to oni debelo naplate, što se vidi i po pritužbama na njihov rad koje se mogu naći na raznim forumima, pa čak i na oficijelnom sajtu “Đeneralija”. Ovakvi postupci, takođe, nelojalni su prema konkurenciji – zaključuje naš sagovornik.

Na pitanja o ovakvoj vrsti reklamiranja i privlačenja novih klijenata iz Narodne banke Srbije (NBS), koja je zadužena za kontrolu poslovanja osiguravajućih kuća, stigao je sledeći odgovor:

– Društva za osiguranje obavljaju poslove osiguranja u skladu sa dobijenom dozvolom Narodne banke. Priređivanje igara na sreću, uslovi tog priređivanja, kao i prava i obaveze priređivača igara na sreću uređeni su Zakonom o igrama na sreću. Po pitanju vrednosti nagrada, ukazujemo da ukoliko društvo za osiguranje raspolaže slobodnim sredstvima za nabavku robe i usluga koji su predmet nagrađivanja, a to ne ugrožava njegovu solventnost i likvidnost, ono može da pruža pogodnosti svojim osiguranicima u vidu određenih davanja. Naravno, društvo za osiguranje, prilikom svog poslovanja, treba da obezbedi zaštitu korisnika usluge osiguranja, ali i da sredstva osiguranja koristi u skladu sa odredbama Zakona o osiguranju da bi obezbedilo stabilno poslovanje.

Na pitanja koja smo poslali osiguravajućoj kući “Đenerali” nismo u petak dobili odgovore.

,

Napišite komentar za ovaj članak

spisak dosadašnjih komentara za ovaj članak

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena * zvezdicom.
Info Press zadržava pravo izbora komentara koji će biti objavljeni, kao i pravo skraćivanja komentara.
Komentare koji sadrže govor mržnje, uvrede i psovke, kao i komentare koji se ne odnose na vest, ne objavljujemo.

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Spisak dosadašnjih komentara za članak "ČUDNO POSLOVANJE “ĐENERALI OSIGURANJA”: Prave lutriju od novca klijenata!". 
Podelite vaše mišljenje sa nama. Pošaljite komentar klikom na dugme - napišite komentar.

pročitaj još sličnih vesti

Od ,,tihog” štrajka do stečaja u FRA

Većina   zaposlenih   u   FRA  iznenađena   je   prošlonedeljnom   informacijom   da će  FRA  otići  u   stečaj .  Sa druge strane   u   Industrijskom sindikatu   tvrde da su  postigli  konkretan  dogovor sa resornim  ministarstvom o  obavezama  koje… […]

Kako napreduje gradnja Moravskog koridora – Intenzivirani radovi na pet mostova na deonici Pojate-Kruševac

Na deonici od Pojata do Kruševca trenutno se intenzivno izvode radovi na temeljima i stubovima na 5 mostova, dok su na preostalih 5 u toku pripremni radovi, izjavio je direktor Koridaora Srbije Aleksandar… […]

Proizvodnja krompira poništava svaku logiku – uložiš 13, dobiješ 10 dinara

Prethodne godine proizvođači krompira bili su zadovoljni cenom, a ove godine mnogi neće uspeti da pokriju ni troškove proizvodnje. Neke nevladine organizacije pokrenule su akciju koja bi podstakla prodaju, ali će se u… […]

Pored 60 evra, stižu i DODATNE PARE OD DRŽAVE! Spisak samo što nije napravljen, a ono što je sigurno jeste da će biti PODUGAČAK

Pored 60 evra, koliko će od države dobiti svi punoletni građani koji se prijave, nezaposleni u Srbiji mogu računati i na dodatnu pomoć. Izvesno je da bi više stotina hiljada ljudi, u okviru… […]

Cveće iz rasadnika Petrović spremno za 8. Mart

Slobodan Petrović  iz  Stančića  kod  Čačka   već  20  godina bavi se proizvodnjom  cveća. U  bogatom  asortimanu  je  više od 50  vrsta  ukrasnih  uglavnom,   baštenskih i  balkonskih  biljaka. Rasad  cveća proizvodi  u  plasteniku  površine … […]

Kliknite ovde za sve vesti iz privrede

pretraži sajt

Broj pregleda

Brojač
63

Pregleda do sada

Hvala što pratite naš portal.

najnovije vesti

Podelite objavu

Kliknite na znak plus

Podelite vest na društvenim mrežama.

Zapratite nas na fejsbuku

VRATITE SE NA POČETAK STRANE

Impresum  •  Marketing  •  Kontakt informacije  •  Uslovi korišćenja  •  Politika privatnosti  •  Deklaracija o kolačićima  •  Pristup podacima 

2021 © Info Press - Sva prava zadržana. Web design by Real Media Factory

ČUDNO POSLOVANJE “ĐENERALI OSIGURANJA”: Prave lutriju od novca klijenata!

22/02/2021
Autor:
Info Press
Izvor: Republika
Foto: ST/A. NALBANTJAN

Osiguravajuća kuća “Đenerali” od novca koji joj uplaćuju klijenti za polise osiguranja organizuje nagradnu igru. U toj lutriji nagradama velike vrednosti poput automobila BMW, čija je cena 60.000 evra, pokušavaju da namame nove klijente.

Prema rečima sagovornika našeg lista iz krugova osiguranja, “Đenerali” ne samo da na ovaj način pravi nelojalnu konkurenciju drugim osiguravajućim kućama već, što je još gore, novac koji mu, preko polisa ili na druge načine poveravaju klijenti, ne koristi za isplatu odšteta.

– Da bi im se isplatilo organizovanje ovakve nagradne igre, oni te pare moraju da uštede, da tako kažem, na nekoj drugoj strani. A gde će to da učine nego tako što će klijentima kod kojih dođe do osiguranog slučaja i kojima treba isplatiti odštetu tu odštetu, na neki način, umanjiti ili čak potpuno odbiti njenu isplatu. To je poslovna logika kojom se ne vode ozbiljne osiguravajuće kuće u svetu. “Đenerali” na globalnom nivou to jeste, međutim, ovde očito posluje na drugačiji način – objašnjava naš sagovornik.

Pod sloganom “Osiguraj i odvezi” “Đenerali” onima koji kod njih uplate polisu do 11. maja nudi šansu da dobiju automobile, skutere, bicikle, laptopove, mobilne telefone… Spisak nagrada, uz isti komentar (lepe vesti iz naše kompanije), rukovodioci “Đeneralija” kače na društvenim mrežama i tako privlače nove klijente.

Naš sagovornik ovo naziva navlakušom.

– Ovo je, narodski rečeno, klasična navlakuša. Pod jedan, niko tu ništa ne poklanja, sve to oni debelo naplate, što se vidi i po pritužbama na njihov rad koje se mogu naći na raznim forumima, pa čak i na oficijelnom sajtu “Đeneralija”. Ovakvi postupci, takođe, nelojalni su prema konkurenciji – zaključuje naš sagovornik.

Na pitanja o ovakvoj vrsti reklamiranja i privlačenja novih klijenata iz Narodne banke Srbije (NBS), koja je zadužena za kontrolu poslovanja osiguravajućih kuća, stigao je sledeći odgovor:

– Društva za osiguranje obavljaju poslove osiguranja u skladu sa dobijenom dozvolom Narodne banke. Priređivanje igara na sreću, uslovi tog priređivanja, kao i prava i obaveze priređivača igara na sreću uređeni su Zakonom o igrama na sreću. Po pitanju vrednosti nagrada, ukazujemo da ukoliko društvo za osiguranje raspolaže slobodnim sredstvima za nabavku robe i usluga koji su predmet nagrađivanja, a to ne ugrožava njegovu solventnost i likvidnost, ono može da pruža pogodnosti svojim osiguranicima u vidu određenih davanja. Naravno, društvo za osiguranje, prilikom svog poslovanja, treba da obezbedi zaštitu korisnika usluge osiguranja, ali i da sredstva osiguranja koristi u skladu sa odredbama Zakona o osiguranju da bi obezbedilo stabilno poslovanje.

Na pitanja koja smo poslali osiguravajućoj kući “Đenerali” nismo u petak dobili odgovore.

Napiši komentar

komentari

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena * zvezdicom. Info Press zadržava pravo izbora komentara koji će biti objavljeni, kao i pravo skraćivanja komentara. Komentare koji sadrže govor mržnje, uvrede i psovke, kao i komentare koji se ne odnose na vest, ne objavljujemo.

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Spisak dosadašnjih komentara za članak "ČUDNO POSLOVANJE “ĐENERALI OSIGURANJA”: Prave lutriju od novca klijenata!". Podelite vaše mišljenje sa nama. Pošaljite komentar klikom na dugme - napišite komentar.

Pročitaj slične vesti

Od ,,tihog” štrajka do stečaja u FRA

Većina   zaposlenih   u   FRA  iznenađena   je   prošlonedeljnom   informacijom   da će  FRA  otići  u   stečaj .  Sa druge strane   u   Industrijskom sindikatu   tvrde da su  postigli  konkretan  dogovor sa resornim  ministarstvom o  obavezama  koje… […]

Kako napreduje gradnja Moravskog koridora – Intenzivirani radovi na pet mostova na deonici Pojate-Kruševac

Na deonici od Pojata do Kruševca trenutno se intenzivno izvode radovi na temeljima i stubovima na 5 mostova, dok su na preostalih 5 u toku pripremni radovi, izjavio je direktor Koridaora Srbije Aleksandar… […]

Proizvodnja krompira poništava svaku logiku – uložiš 13, dobiješ 10 dinara

Prethodne godine proizvođači krompira bili su zadovoljni cenom, a ove godine mnogi neće uspeti da pokriju ni troškove proizvodnje. Neke nevladine organizacije pokrenule su akciju koja bi podstakla prodaju, ali će se u… […]

Pogledaj sve vesti

pretraži sajt

Zapratite nas na fejsbuku

redakcija@infopress.rs

Marketing@infopress.rs

VRATITE SE NA POČETAK STRANE
angle-double-up