Konstantin Karapetrović talentovani užički košarkaš je sa nepunih 15 godina otišao u Italiju, kako bi unapredio svoj košarkaški razvoj. Trenutno je na odmoru u svom rodnom gradu i razmišlja gde će nastaviti karijeru.… […]
01/01/2021
Autor:
Info Press
Izvor: Nova S
Foto: Tanjug/Dragan Kujundžić
Ova godina neće biti laka za ugostiteljsko-turistički sektor, ali država je spremna da pomogne na sve načine da se on održi, rekla je Tanjugu ministarka trgovine, turizma i telekomunikacija Tatjana Matić najavljujući da će ta pomoć stići već u prvom kvartalu 2021. “Karakteristično je da je to i najfleksibilniji sektor koji se najbrže oporavlja. Mi smo u avgustu i septembru to imali priliku da vidimo. Čim je došlo do malog zatišja pandemije, imali smo odmah porast broja turista, u avgustu za 25 odsto, a u septembru za devet odsto”, navela je ministarka. Dodala je da će država pomoći turističko-ugostiteljskoj privredi da prevaziđe probleme u prva tri meseca 2021. godine. “I onda zaista očekujemo da se krene sa stabilizacijom tržišta da bismo krajem godine mogli da kažemo kako imamo mnogo bolju situaciju i možda po prvi put značajaniji rast”, ocenila je Matić. Da bismo se vratili na period 2019. godine, koja je bila rekordna, moraćemo da sačekamo 2024. godinu, očekuje ministarka trgovine, turizma i telekomunikacija. Smatra da sledeće godine treba više poraditi na izgradnji turističke infrastrukture. “Jako važna lekcija koja je naučena tokom pandemije je da domaćeg turištu i domaći turizam ne treba potcenjivati, da je moć tog domaćeg turiste ogromna, da je naša turističko-ugostiteljska privreda preživela ovu najtežu godinu u poselratnoj istoriji naše zemlje zahvaljujući domaćem turisti, i u tom smislu moramo se više fokusirati na razvoj domaće turističke privrede, na razvoj naše turističke infrastrukture”, kaže Matić. Podsetila je da je za te potrebe u budžetu za 2021. planirano 600 miliona dinara, kao i sredstva za 100.000 vaučera. “Radićemo i na rebrendiranju Srbije, i moramo da razmišljamo o postkovid periodu kada treba da se vratimo na tržište Evrope i na svetsko tržište. Ne smemo da mukom stečeno mesto izgubimo, a neće biti lako u postkovid periodu, zato što će konkurencija biti nemilosrda” Dodaje da tu, pre svega, misli na velike turističke destinacije kao što su Francuska i Italija. Matić očekuje da će u 2021. i tokom naredne dve godine biti u prvom planu domaći i regionalni turizam odnosno mesta koje ljudi mogu da posete automobilom.
Napišite komentar za ovaj članak
spisak dosadašnjih komentara za ovaj članak
Najnoviji oglasi
Konstantin Karapetrović talentovani užički košarkaš je sa nepunih 15 godina otišao u Italiju, kako bi unapredio svoj košarkaški razvoj. Trenutno je na odmoru u svom rodnom gradu i razmišlja gde će nastaviti karijeru.… […]
oš jedan tmuran decembarski dan u Srbiji. Očekuje se oblačno i hladno vreme, ponegde uz slabu kišu ili rosulu. Na planinama će provejavati slab sneg. Duvaće slab severni vetar.
Izdajem radionicu za mehaničarske usluge sa 4 dizalice u užem centru grada. Izdajem radionicu za limarsko- farbarske usluge sa komorom u užem centru grada. Informacije možete dobiti na: 062/162 1111
Pridružite nam se na Festivalu “Vinomanija” na Zlatiboru 27. julai otkrite najnovi model Hyundai Tuscona iz 2024. godine
Izdajem stan stan u kvalitetnoj novogradnji kog hotela Morava u Čačku. Stan je kompletno namešten, površine 35 m2. Informacije možete dobiti na: 064/ 148 03 77 064 /510 78 33
pročitaj još sličnih vesti
Spoljnotrgovinska razmena privrede sa područja Regionalne privredne komore MO i RO povećana je u prvih 6 meseci ove godine u odnosu na isti period prethodne godine, i iznosila je 978 miliona evra. Republički… […]
U okviru Ulice starih zanata izloženi su i domaći med, propolis, kao i rukotvorine rađene na tradicionalnim razbojima.
Cilj prvog nacionalnog sasatanka o krompiru nakon ovogodišnjeg formiranja Udruženja za krompir Srbije je razgovor o problemima koji prate ovu proizvodnju u cilju njihovog usporavanja koliko je to moguće.
Valjaonica bakra Sevojno započela je četvorogodišnji investicioni ciklus vredan oko 50 miliona evra, usmeren na modernizaciju proizvodnje, povećanje kapaciteta i usklađivanje sa ekološkim standardima Evropske unije. Investicije obuhvataju obnovu livnice, valjaonice i presaonice,… […]
Socijalna ekonomija je ekonomija čiji je prevashodni cilj ostvarenje koristi za širu društvenu zajenicu I društveno setljive grupe, a ne sticanje dobiti
pretraži sajt
Broj pregleda
Pregleda do sada
Hvala što pratite naš portal.
najnovije vesti
Podelite objavu
Kliknite na znak plus
Podelite vest na društvenim mrežama.
Zapratite nas na fejsbuku
redakcija@infopress.rs
Marketing@infopress.rs
Impresum • Marketing • Kontakt informacije • Uslovi korišćenja • Politika privatnosti • Deklaracija o kolačićima • Pristup podacima
Ova godina neće biti laka za ugostiteljsko-turistički sektor, ali država je spremna da pomogne na sve načine da se on održi, rekla je Tanjugu ministarka trgovine, turizma i telekomunikacija Tatjana Matić najavljujući da će ta pomoć stići već u prvom kvartalu 2021. “Karakteristično je da je to i najfleksibilniji sektor koji se najbrže oporavlja. Mi smo u avgustu i septembru to imali priliku da vidimo. Čim je došlo do malog zatišja pandemije, imali smo odmah porast broja turista, u avgustu za 25 odsto, a u septembru za devet odsto”, navela je ministarka. Dodala je da će država pomoći turističko-ugostiteljskoj privredi da prevaziđe probleme u prva tri meseca 2021. godine. “I onda zaista očekujemo da se krene sa stabilizacijom tržišta da bismo krajem godine mogli da kažemo kako imamo mnogo bolju situaciju i možda po prvi put značajaniji rast”, ocenila je Matić. Da bismo se vratili na period 2019. godine, koja je bila rekordna, moraćemo da sačekamo 2024. godinu, očekuje ministarka trgovine, turizma i telekomunikacija. Smatra da sledeće godine treba više poraditi na izgradnji turističke infrastrukture. “Jako važna lekcija koja je naučena tokom pandemije je da domaćeg turištu i domaći turizam ne treba potcenjivati, da je moć tog domaćeg turiste ogromna, da je naša turističko-ugostiteljska privreda preživela ovu najtežu godinu u poselratnoj istoriji naše zemlje zahvaljujući domaćem turisti, i u tom smislu moramo se više fokusirati na razvoj domaće turističke privrede, na razvoj naše turističke infrastrukture”, kaže Matić. Podsetila je da je za te potrebe u budžetu za 2021. planirano 600 miliona dinara, kao i sredstva za 100.000 vaučera. “Radićemo i na rebrendiranju Srbije, i moramo da razmišljamo o postkovid periodu kada treba da se vratimo na tržište Evrope i na svetsko tržište. Ne smemo da mukom stečeno mesto izgubimo, a neće biti lako u postkovid periodu, zato što će konkurencija biti nemilosrda” Dodaje da tu, pre svega, misli na velike turističke destinacije kao što su Francuska i Italija. Matić očekuje da će u 2021. i tokom naredne dve godine biti u prvom planu domaći i regionalni turizam odnosno mesta koje ljudi mogu da posete automobilom.
Napiši komentar
komentari
Najnoviji oglasi
Konstantin Karapetrović talentovani užički košarkaš je sa nepunih 15 godina otišao u Italiju, kako bi unapredio svoj košarkaški razvoj. Trenutno je na odmoru u svom rodnom gradu i razmišlja gde će nastaviti karijeru.… […]
oš jedan tmuran decembarski dan u Srbiji. Očekuje se oblačno i hladno vreme, ponegde uz slabu kišu ili rosulu. Na planinama će provejavati slab sneg. Duvaće slab severni vetar.
Izdajem radionicu za mehaničarske usluge sa 4 dizalice u užem centru grada. Izdajem radionicu za limarsko- farbarske usluge sa komorom u užem centru grada. Informacije možete dobiti na: 062/162 1111
Pročitaj slične vesti
Spoljnotrgovinska razmena privrede sa područja Regionalne privredne komore MO i RO povećana je u prvih 6 meseci ove godine u odnosu na isti period prethodne godine, i iznosila je 978 miliona evra. Republički… […]
U okviru Ulice starih zanata izloženi su i domaći med, propolis, kao i rukotvorine rađene na tradicionalnim razbojima.
Cilj prvog nacionalnog sasatanka o krompiru nakon ovogodišnjeg formiranja Udruženja za krompir Srbije je razgovor o problemima koji prate ovu proizvodnju u cilju njihovog usporavanja koliko je to moguće.
pretraži sajt
Zapratite nas na fejsbuku
redakcija@infopress.rs
Marketing@infopress.rs