Konstantin Karapetrović talentovani užički košarkaš je sa nepunih 15 godina otišao u Italiju, kako bi unapredio svoj košarkaški razvoj. Trenutno je na odmoru u svom rodnom gradu i razmišlja gde će nastaviti karijeru.… […]
04/04/2021
Autor:
Info Press
Izvor: Tanjug
Foto: Pixabay
Generalni sekretar Udruženja banaka Srbije (UBS) Vladimir Vasić izjavio je da su pojedine banke napravile korekcije cena za pojedine bankarske usluge kako bi klijente što više preusmerile da te usluge umesto fizički koriste digitalno. – Ako uporedimo koliko nam je vremena i novca potrebno za odlazak u ekspozituru, oko 30 minuta da odemo do ekspoziture, neko vreme za plaćanje provedemo u ekspozituri, zatim povratak nazad, to naravno više košta nego digitalni način plaćanja – rekao je Vasić. Ističe da fizičko plaćanje po nalogu košta 50 dinara, a preko mobilnih aplikacija klijenti u paketu plaćanje više naloga imaju za 100, 200, 300 ili 400 dinara, ili je digitalno ta cena po nalogu 10 dinara. – To je očito ušteda. Želja banaka je da olakša klijentima – rekao je Vasić. Ukazao je da u Srbiji postoji 26 banaka i da nisu sve banke podigle cene svojih usluga, te poručio da svako ko je nezadovoljan svojom bankom može da je promeni. S druge strane, predsednik Udruženja bankarskih klijenata Efektiva Dejan Gavrilović za K1 kaže da takvo obrazloženje za povećanje cena pojedinih bankarskih usluga “ne pije vodu”, te dodaje da su i pojedine digitalne usluge poskupele. – Kada je počela promocija elektronskog bankarstva, argumenti banaka su bili upravo ti da se štedi vreme i novac, ali štede i bankari jer time imaju manji broj zaposlenih – rekao je Gavrilović. Gavrilović kaže da zbog toga imaju dosta žalbi građana, posebno na drastičan rast cena u jednoj banci i uvođenje novih tarifa. Ističe da se sada pojavila i naknada za održavanje deviznog računa, koja nikada nije postojala, ili naknada za izvršenje trajnog naloga.
Vasić je za K1 rekao da korišćenje digitalnih usluga štedi građanima i vreme i novac.
Istakao je da kreditna aktivnost banaka tokom pandemije nije stala i da su banke nastavile da kreditiraju građane i privredu.
Za povećanje cena pojedinih usluga kaže da ne postoji logično objašnjenje koje može da opravda takav postupak banaka.
Napišite komentar za ovaj članak
spisak dosadašnjih komentara za ovaj članak
Najnoviji oglasi
Konstantin Karapetrović talentovani užički košarkaš je sa nepunih 15 godina otišao u Italiju, kako bi unapredio svoj košarkaški razvoj. Trenutno je na odmoru u svom rodnom gradu i razmišlja gde će nastaviti karijeru.… […]
oš jedan tmuran decembarski dan u Srbiji. Očekuje se oblačno i hladno vreme, ponegde uz slabu kišu ili rosulu. Na planinama će provejavati slab sneg. Duvaće slab severni vetar.
Izdajem radionicu za mehaničarske usluge sa 4 dizalice u užem centru grada. Izdajem radionicu za limarsko- farbarske usluge sa komorom u užem centru grada. Informacije možete dobiti na: 062/162 1111
Pridružite nam se na Festivalu “Vinomanija” na Zlatiboru 27. julai otkrite najnovi model Hyundai Tuscona iz 2024. godine
Izdajem stan stan u kvalitetnoj novogradnji kog hotela Morava u Čačku. Stan je kompletno namešten, površine 35 m2. Informacije možete dobiti na: 064/ 148 03 77 064 /510 78 33
pročitaj još sličnih vesti
U Preljini kod Čačka danas je 250 poljoprivrednika potpisalo ugovore za podsticajna sredstva koja su dobili od grada Čačka . Za ovu namenu za ukupno 585 proizvođača , opredeljeno je 145 miliona dinara. … […]
Komapanija Ardu sport iz Užica ove godine slavi dve decenije uspešnog postojanja. Od male porodične firme, koju su 2005. godine pokrenuli otac i sin, izrasla je u lidera u proizvodnji sportske opreme u… […]
Uredba kojom se ograničavaju trgovačke marže stupila je na snagu. U narednih šest meseci, marže će biti ograničene na 20 odsto što bi trebalo da snizi cene u radnjama za 10 do 20… […]
Generalni direktor EPS-a Dušan Živković kaže da će dominantan prihod od poskupljenja struje ići “Elektromreži“ i “Elektrodistribuciji Srbije“. Komentarisao je navode da su hidroelektrane bez fizičkog obezbeđenja, bez vatrogasaca i da nije moguće… […]
I pored otežanih uslova poslovanja privreda Moravičkog okruga je u prvih 6 meseci ove godine ostvarila pozitivnu spoljnotrgovinsku razmenu kako na strani izvoza tako i na strani uvoza. U periodu januar -. jun… […]
pretraži sajt
Broj pregleda
Pregleda do sada
Hvala što pratite naš portal.
najnovije vesti
Podelite objavu
Kliknite na znak plus
Podelite vest na društvenim mrežama.
Zapratite nas na fejsbuku
redakcija@infopress.rs
Marketing@infopress.rs
Impresum • Marketing • Kontakt informacije • Uslovi korišćenja • Politika privatnosti • Deklaracija o kolačićima • Pristup podacima
Generalni sekretar Udruženja banaka Srbije (UBS) Vladimir Vasić izjavio je da su pojedine banke napravile korekcije cena za pojedine bankarske usluge kako bi klijente što više preusmerile da te usluge umesto fizički koriste digitalno. – Ako uporedimo koliko nam je vremena i novca potrebno za odlazak u ekspozituru, oko 30 minuta da odemo do ekspoziture, neko vreme za plaćanje provedemo u ekspozituri, zatim povratak nazad, to naravno više košta nego digitalni način plaćanja – rekao je Vasić. Ističe da fizičko plaćanje po nalogu košta 50 dinara, a preko mobilnih aplikacija klijenti u paketu plaćanje više naloga imaju za 100, 200, 300 ili 400 dinara, ili je digitalno ta cena po nalogu 10 dinara. – To je očito ušteda. Želja banaka je da olakša klijentima – rekao je Vasić. Ukazao je da u Srbiji postoji 26 banaka i da nisu sve banke podigle cene svojih usluga, te poručio da svako ko je nezadovoljan svojom bankom može da je promeni. S druge strane, predsednik Udruženja bankarskih klijenata Efektiva Dejan Gavrilović za K1 kaže da takvo obrazloženje za povećanje cena pojedinih bankarskih usluga “ne pije vodu”, te dodaje da su i pojedine digitalne usluge poskupele. – Kada je počela promocija elektronskog bankarstva, argumenti banaka su bili upravo ti da se štedi vreme i novac, ali štede i bankari jer time imaju manji broj zaposlenih – rekao je Gavrilović. Gavrilović kaže da zbog toga imaju dosta žalbi građana, posebno na drastičan rast cena u jednoj banci i uvođenje novih tarifa. Ističe da se sada pojavila i naknada za održavanje deviznog računa, koja nikada nije postojala, ili naknada za izvršenje trajnog naloga.
Vasić je za K1 rekao da korišćenje digitalnih usluga štedi građanima i vreme i novac.
Istakao je da kreditna aktivnost banaka tokom pandemije nije stala i da su banke nastavile da kreditiraju građane i privredu.
Za povećanje cena pojedinih usluga kaže da ne postoji logično objašnjenje koje može da opravda takav postupak banaka.
Napiši komentar
komentari
Najnoviji oglasi
Konstantin Karapetrović talentovani užički košarkaš je sa nepunih 15 godina otišao u Italiju, kako bi unapredio svoj košarkaški razvoj. Trenutno je na odmoru u svom rodnom gradu i razmišlja gde će nastaviti karijeru.… […]
oš jedan tmuran decembarski dan u Srbiji. Očekuje se oblačno i hladno vreme, ponegde uz slabu kišu ili rosulu. Na planinama će provejavati slab sneg. Duvaće slab severni vetar.
Izdajem radionicu za mehaničarske usluge sa 4 dizalice u užem centru grada. Izdajem radionicu za limarsko- farbarske usluge sa komorom u užem centru grada. Informacije možete dobiti na: 062/162 1111
Pročitaj slične vesti
U Preljini kod Čačka danas je 250 poljoprivrednika potpisalo ugovore za podsticajna sredstva koja su dobili od grada Čačka . Za ovu namenu za ukupno 585 proizvođača , opredeljeno je 145 miliona dinara. … […]
Komapanija Ardu sport iz Užica ove godine slavi dve decenije uspešnog postojanja. Od male porodične firme, koju su 2005. godine pokrenuli otac i sin, izrasla je u lidera u proizvodnji sportske opreme u… […]
Uredba kojom se ograničavaju trgovačke marže stupila je na snagu. U narednih šest meseci, marže će biti ograničene na 20 odsto što bi trebalo da snizi cene u radnjama za 10 do 20… […]
pretraži sajt
Zapratite nas na fejsbuku
redakcija@infopress.rs
Marketing@infopress.rs