Konstantin Karapetrović talentovani užički košarkaš je sa nepunih 15 godina otišao u Italiju, kako bi unapredio svoj košarkaški razvoj. Trenutno je na odmoru u svom rodnom gradu i razmišlja gde će nastaviti karijeru.… […]
23/10/2019
Autor:
Info Press
Izvor: eKapija
Foto: Reflektor
Vrnjačka Banja je destinacija koja se intezivno razvija i koja je jedan od najznačajnijih nosilaca ne samo banjskog, već i ukupnog turizma u Srbiji. Samo tokom 2018. godine, kada je obeleženo i 150 godina aktivnog bavljenja turizmom, ostvareno je više od milion noćenja. U prvih devet meseci 2019. Vrnjačka Banja je imala 700.000 noćenja i nalazi se odmah iza Beograda. – I to nije naš najveći domet. Tokom 80-tih godina 20. veka dostizane su cifre i do dva miliona noćenja, a Vrnjačka Banja je imala veći broj noćenja od Beograda, Dubrovnika i Bleda zajedno. Dešavanja u bivšoj Jugoslaviji ostavila su traga, međutim, u poslednjih nekoliko godina Vrnjačkoj Banji vraća se stari sjaj – rekao je predsednik opštine Vrnjačka Banja Boban Đurović, koji je bio i jedan od učesnika Regionalnog foruma zdravstvenog, velnes i spa turizma u Beogradu. Kako je istakao, samo tokom poslednje dve godine u Vrnjačkoj Banji je izgrađeno osam hotela sa ozbiljnim velnes i spa programima. Samo u proteklih sedam godina realizovane su brojne investicije, pa je u hotele uloženo više od 100 mil EUR, a u kapitalne projekte preko 70 mil EUR. – Naredne godine očekujemo otvaranje još tri hotela. Pre svega, tu su Vrnjačke terme sa kompleksom zatvorenih bazena. Tu je i hotel kompanije Zepter. Reč je o zdanju koje će imati tržni centar u prizemlju, medicinski blok i hotelske sobe i apartmane na šest spratova. Još jedna važna investicija je i hotel Park koji završava kompanija Alco Grupa. Biće smešten u centru grada, imaće pet zvezdica i njegovo otvaranje očekujemo u prvoj polovini 2020. godine – rekao je za eKapiju Đurović. Kada je reč o investicijama, predsednik opštine Vrnjačka Banja ističe i značaj propratnih sadržaja koji su važni za svako turističko mesto. Prednost Vrnjačke Banje kao turističke destinacije Đurović vidi u prirodnim bogatstvima, a to su, pre svega, termomineralni izvori. U ovoj banji ima ih sedam i svi su stavljeni u funkciju turizma i investicija. Pozicija između Zapadne Morave sa jedne, ali i planine Goč sa druge strane, rezultirala je i interesovanjem opštine da se izgradi gondola koja bi povezivala banju sa planinom Goč. – Reč je o panoramskoj gondoli koja bi radila 365 dana godišnje. Projekat je već urađen, trenutno razgovaramo sa kineskim kompanijama, ali i Vladom Srbije. Investicija jeste velika, ali će i projekat biti isplativ. Već imamo zainteresovane investitore, ali i dalje je sve u fazi pregovora. Kada sve to završimo biće raspisan i javni poziv – istakao je Đurović. Još jedna novina kada je reč o Vrnjačkoj Banji jeste i samostalan izlazak na tržište Azije, pre svega Kine i Indije. Od velikog značaja za razvoj turizma u Vrnjačkoj Banji su i brojni infrastrukturni projekti. Jedan od njih je i izgradnja Moravskog koridora, koji će transfer od Beograda do Vrnjačke Banje skratiti na nešto više od sat vremena.
– Svojim gostima, osim velnes, zdravstvenog i spa turizma, želimo da ponudimo i druge sadržaje, kako bi što duže ostali kod nas. Zato smo otvorili nekoliko atrakcija kao što su vodopad, nova šetačka zona, parkovi, japanski vrt, veliki akva park koji se završava i zahvaljujući kome ćemo jedini moći da pariramo termama u Mađarskoj i Sloveniji. Takođe, tu su i brojne atrakcije na planini Goč, sa skijalištem koje je uključeno u celu priču i koje će znatno upotpuniti sadržaje koje nudi naša opština. Ovim aktivnostima želimo da animiramo goste da svoj prosečan boravak u Vrnjačkoj Banji sa sadašnjih tri, produže na pet, šest ili sedam dana. Sve ovo će uticati na rast broja noćenja, veću potrošnju gostiju, a samim tim i na prihode koje ostvaruje lokalna samouprava – ističe Boban Đurović.
– To je rezultiralo velikim brojem turista iz te dve zemlje, ali i jednom velikom investicijom. Reč je o prvom indijskom hotelu koji će biti izgrađen pod brendom Mariott. Investicija je pokrenuta projektno, papirološki, ali i građevinski. Reč je o kompaniji koja se bavi obrazovanjem i koja u Indiji ima više od 600.000 studenata. Oni su bili deo studentskog programa u Vrnjačkoj Banji, gde su tokom 14 dana različite grupe održavale svoje aktivnosti. Jedan deo hotela biće izgrađen za tu namenu, a drugi za ostale goste i roditelje učenika koji bi takođe boravili u Vrnjačkoj Banji – rekao je predsednik opštine Vrnjačka Banja.
– Takođe, hteo bih da ukažem i na značaj otvaranja aerodroma Morava u Kraljevu, koji je na 15-20 minuta od Vrnjačke Banje. Već su urađene i prve konekcije sa Bečom i Solunom, a očekujemo još nekoliko evropskih gradova. To će značajno uticati na broj poseta u Vrnjačkoj Banji, ali i Kopaoniku – istakao je Boban Đurović.
Napišite komentar za ovaj članak
spisak dosadašnjih komentara za ovaj članak
Najnoviji oglasi
Konstantin Karapetrović talentovani užički košarkaš je sa nepunih 15 godina otišao u Italiju, kako bi unapredio svoj košarkaški razvoj. Trenutno je na odmoru u svom rodnom gradu i razmišlja gde će nastaviti karijeru.… […]
oš jedan tmuran decembarski dan u Srbiji. Očekuje se oblačno i hladno vreme, ponegde uz slabu kišu ili rosulu. Na planinama će provejavati slab sneg. Duvaće slab severni vetar.
Izdajem radionicu za mehaničarske usluge sa 4 dizalice u užem centru grada. Izdajem radionicu za limarsko- farbarske usluge sa komorom u užem centru grada. Informacije možete dobiti na: 062/162 1111
Pridružite nam se na Festivalu “Vinomanija” na Zlatiboru 27. julai otkrite najnovi model Hyundai Tuscona iz 2024. godine
Izdajem stan stan u kvalitetnoj novogradnji kog hotela Morava u Čačku. Stan je kompletno namešten, površine 35 m2. Informacije možete dobiti na: 064/ 148 03 77 064 /510 78 33
pročitaj još sličnih vesti
Iako grejna sezona zvanično počinje 15.oktobra, zbog niskih temparatura radijatori su već nekoliko dana u Čačku topli. Prema rečima nadležnih toplotni izvori rade bez problema, a otklonjeni su kvarovi u pojedinim zgradama.
Najniža temperatura od 5 do 10, a najviša od 16 do 20 stepeni.
Posetioci su imali priliku da se informišu o dostupnim uslugama, ali i da direktno komuniciraju sa pružaocima usluga.
Kao simbol prijateljstva u dvorištu vrtića zasađeno je “Drvo prijateljstva” .
Cilj je da deca steknu dobre navike u upravljanju opasnim vrstama električnog i elektronskog otpada
pretraži sajt
Broj pregleda
Pregleda do sada
Hvala što pratite naš portal.
najnovije vesti
Podelite objavu
Kliknite na znak plus
Podelite vest na društvenim mrežama.
Zapratite nas na fejsbuku
redakcija@infopress.rs
Marketing@infopress.rs
Impresum • Marketing • Kontakt informacije • Uslovi korišćenja • Politika privatnosti • Deklaracija o kolačićima • Pristup podacima
Vrnjačka Banja je destinacija koja se intezivno razvija i koja je jedan od najznačajnijih nosilaca ne samo banjskog, već i ukupnog turizma u Srbiji. Samo tokom 2018. godine, kada je obeleženo i 150 godina aktivnog bavljenja turizmom, ostvareno je više od milion noćenja. U prvih devet meseci 2019. Vrnjačka Banja je imala 700.000 noćenja i nalazi se odmah iza Beograda. – I to nije naš najveći domet. Tokom 80-tih godina 20. veka dostizane su cifre i do dva miliona noćenja, a Vrnjačka Banja je imala veći broj noćenja od Beograda, Dubrovnika i Bleda zajedno. Dešavanja u bivšoj Jugoslaviji ostavila su traga, međutim, u poslednjih nekoliko godina Vrnjačkoj Banji vraća se stari sjaj – rekao je predsednik opštine Vrnjačka Banja Boban Đurović, koji je bio i jedan od učesnika Regionalnog foruma zdravstvenog, velnes i spa turizma u Beogradu. Kako je istakao, samo tokom poslednje dve godine u Vrnjačkoj Banji je izgrađeno osam hotela sa ozbiljnim velnes i spa programima. Samo u proteklih sedam godina realizovane su brojne investicije, pa je u hotele uloženo više od 100 mil EUR, a u kapitalne projekte preko 70 mil EUR. – Naredne godine očekujemo otvaranje još tri hotela. Pre svega, tu su Vrnjačke terme sa kompleksom zatvorenih bazena. Tu je i hotel kompanije Zepter. Reč je o zdanju koje će imati tržni centar u prizemlju, medicinski blok i hotelske sobe i apartmane na šest spratova. Još jedna važna investicija je i hotel Park koji završava kompanija Alco Grupa. Biće smešten u centru grada, imaće pet zvezdica i njegovo otvaranje očekujemo u prvoj polovini 2020. godine – rekao je za eKapiju Đurović. Kada je reč o investicijama, predsednik opštine Vrnjačka Banja ističe i značaj propratnih sadržaja koji su važni za svako turističko mesto. Prednost Vrnjačke Banje kao turističke destinacije Đurović vidi u prirodnim bogatstvima, a to su, pre svega, termomineralni izvori. U ovoj banji ima ih sedam i svi su stavljeni u funkciju turizma i investicija. Pozicija između Zapadne Morave sa jedne, ali i planine Goč sa druge strane, rezultirala je i interesovanjem opštine da se izgradi gondola koja bi povezivala banju sa planinom Goč. – Reč je o panoramskoj gondoli koja bi radila 365 dana godišnje. Projekat je već urađen, trenutno razgovaramo sa kineskim kompanijama, ali i Vladom Srbije. Investicija jeste velika, ali će i projekat biti isplativ. Već imamo zainteresovane investitore, ali i dalje je sve u fazi pregovora. Kada sve to završimo biće raspisan i javni poziv – istakao je Đurović. Još jedna novina kada je reč o Vrnjačkoj Banji jeste i samostalan izlazak na tržište Azije, pre svega Kine i Indije. Od velikog značaja za razvoj turizma u Vrnjačkoj Banji su i brojni infrastrukturni projekti. Jedan od njih je i izgradnja Moravskog koridora, koji će transfer od Beograda do Vrnjačke Banje skratiti na nešto više od sat vremena.
– Svojim gostima, osim velnes, zdravstvenog i spa turizma, želimo da ponudimo i druge sadržaje, kako bi što duže ostali kod nas. Zato smo otvorili nekoliko atrakcija kao što su vodopad, nova šetačka zona, parkovi, japanski vrt, veliki akva park koji se završava i zahvaljujući kome ćemo jedini moći da pariramo termama u Mađarskoj i Sloveniji. Takođe, tu su i brojne atrakcije na planini Goč, sa skijalištem koje je uključeno u celu priču i koje će znatno upotpuniti sadržaje koje nudi naša opština. Ovim aktivnostima želimo da animiramo goste da svoj prosečan boravak u Vrnjačkoj Banji sa sadašnjih tri, produže na pet, šest ili sedam dana. Sve ovo će uticati na rast broja noćenja, veću potrošnju gostiju, a samim tim i na prihode koje ostvaruje lokalna samouprava – ističe Boban Đurović.
– To je rezultiralo velikim brojem turista iz te dve zemlje, ali i jednom velikom investicijom. Reč je o prvom indijskom hotelu koji će biti izgrađen pod brendom Mariott. Investicija je pokrenuta projektno, papirološki, ali i građevinski. Reč je o kompaniji koja se bavi obrazovanjem i koja u Indiji ima više od 600.000 studenata. Oni su bili deo studentskog programa u Vrnjačkoj Banji, gde su tokom 14 dana različite grupe održavale svoje aktivnosti. Jedan deo hotela biće izgrađen za tu namenu, a drugi za ostale goste i roditelje učenika koji bi takođe boravili u Vrnjačkoj Banji – rekao je predsednik opštine Vrnjačka Banja.
– Takođe, hteo bih da ukažem i na značaj otvaranja aerodroma Morava u Kraljevu, koji je na 15-20 minuta od Vrnjačke Banje. Već su urađene i prve konekcije sa Bečom i Solunom, a očekujemo još nekoliko evropskih gradova. To će značajno uticati na broj poseta u Vrnjačkoj Banji, ali i Kopaoniku – istakao je Boban Đurović.
Napiši komentar
komentari
Najnoviji oglasi
Konstantin Karapetrović talentovani užički košarkaš je sa nepunih 15 godina otišao u Italiju, kako bi unapredio svoj košarkaški razvoj. Trenutno je na odmoru u svom rodnom gradu i razmišlja gde će nastaviti karijeru.… […]
oš jedan tmuran decembarski dan u Srbiji. Očekuje se oblačno i hladno vreme, ponegde uz slabu kišu ili rosulu. Na planinama će provejavati slab sneg. Duvaće slab severni vetar.
Izdajem radionicu za mehaničarske usluge sa 4 dizalice u užem centru grada. Izdajem radionicu za limarsko- farbarske usluge sa komorom u užem centru grada. Informacije možete dobiti na: 062/162 1111
Pročitaj slične vesti
Iako grejna sezona zvanično počinje 15.oktobra, zbog niskih temparatura radijatori su već nekoliko dana u Čačku topli. Prema rečima nadležnih toplotni izvori rade bez problema, a otklonjeni su kvarovi u pojedinim zgradama.
Posetioci su imali priliku da se informišu o dostupnim uslugama, ali i da direktno komuniciraju sa pružaocima usluga.
pretraži sajt
Zapratite nas na fejsbuku
redakcija@infopress.rs
Marketing@infopress.rs