Povodom izjave koleginice Jovane Bakule, zamenice marketing menadžera naše kompanije, na dodeli nagrade “Top 50 najbolje online stvari” moramo istaći da ništa od navedenog u pomenutoj izjavi nije istina. Naša kompanija, koja ove godine proslavlja 25 godina dugog i porodičnog poslovanja ponosna je na činjenicu da od ukupnog broj zasposlenih, čak 87% čine žene koje i jesu nosioci našeg brenda. Upravo zahvaljujući predanom radu svih naših zaposlenih uspeli smo da krizu uzrokovanu virusom COVID 19 prebrodimo zajedno i srećni smo što smo sačuvali približno isti broj radnih mesta, bez obzira na vanredne i teške okolnosti koje su zadesile celokupnu privredu, posebno tekstilni sektor. Uprkos ovim okolnostima P.S. Fashion u svojim kompanijama i dalje direktno zapošljava 525 ljudi i još nekoliko stotina spoljnih saradnika koji rade samo za P.S. (u okviru franšiza,kooperanata..). Smatramo da ključ stabilnog poslovanja upravo leži u zadovoljstvu zaposlenih i da samo srećan i zadovoljan radnik može pružiti svoj maksimum. Upravo iz tih razloga, menadžment naše kompanije godinama unazad obezbeđuje finansijsku pomoć svim zaposlenima i njihovim porodicama u trenucima kada im je podrška potrebna. Posebnu pažnju posvećujemo našim koleginicama koje postaju majke i obezbeđujemo im bespovratnu finansijsku pomoć za svako novorođeno dete u visini od 600 evra. Naša kompanija je bila jedan od inicijatora donošenja zakona po kom poslodavci mogu na ovaj način da finansijski da pomognu porodiljama. Društvenu odgovornost prošle godine kompanija je pokazala učešćem u raznim akcijama i donacijama u visini od oko 11 miliona dinara uplaćenih u humanitarne svrhe. Kompanija će takođe u 2021. godiini učestvovati sopstvenim sredstvima u iznosu od 5 miliona dinara u pošumljavanju Srbije. U vreme velike krize koja je obeležila prethodnu godinu a čiji uticaj ćemo videti i u ovoj, potrudili smo se da pored redovnih primanja u veoma kratkom roku obezbedimo smo sve mere zaštite protiv suzbijanja pandemije. Iz svih navedenih razloga osećamo se poraženo zbog reči koje nam je uputila Jovana, reči koje su nam nanele ogromnu štetu. Konkretno kada je reč o sektoru marketinga naše kompanije, u toku 2020. godine u ovom sektoru bilo je devet zaposlenih od čega su tri koleginice dobile premeštaj na slične ili više pozicije. Nakon interne kontrole i analize učinka, menadžment kompanije je odlučio da dva zaposlena fotografa, zbog neefikasnog rada proglasi tehnološkim viškom nakon čega su pomenuta lica uz pripadajuće otpremnine napustili kompaniju. Početkom ove godine, jedna od koleginica iz sektora marketinga je iz svojih ličnih i profesionalnih razloga tražila prekid radnog odnosa. Društvene mreže pružaju mogućnost da se učinak marketinških kampanja oceni sasvim nepristrasno i objektivno i da su svi podaci pokazali da u odnosu na broj zaposlenih i utrošena sredstva rezultati koje je postizao naš sektor marketinga nisu bili adekvatni.
Rezimirajući ovu situaciju, od pomenutih devet kolega iz sektora marketinga, sada je u ovom timu ostalo troje zaposlenih, drugo troje su prebačeni na slične ili više pozicije u kompaniji, dve osobe su proglašene tehnološkim viškom i jedna je raskinula radni odnos na lični zahtev. Ovo sve se može dokazati u svakom trenutku i jasno implicia da je naša koleginica u svom izlaganju iznela niz neistina. Kao kompanija izražavamo veliko žaljenje što se naš brend danas, posle 25 godina rada bez ijedne mrlje, bez razloga našao na tapetu uticajnih medija i influensera. Tema mobinga u kompanijama u našoj zemlji je vrlo aktuelna i prisutna i mi pozivamo javnost da se o ovoj temi javno razgovara, ali takođe ih pozivamo da ispitaju činjenice pre nego što nekoga osude.