Konstantin Karapetrović talentovani užički košarkaš je sa nepunih 15 godina otišao u Italiju, kako bi unapredio svoj košarkaški razvoj. Trenutno je na odmoru u svom rodnom gradu i razmišlja gde će nastaviti karijeru.… […]
28/03/2020
Autor:
Info Press
Izvor: RTS/ALEKSA BOLJANOVIĆ
Foto: Pixabay
Kriza izazvana pandemijom koronavirusa promenila je svet za veoma kratko vreme. Niko sa sigurnošću ne zna koliko će sve trajati, ali se već procenjuju kolike bi mogle da budu posledice, od zdravstvenih do ekonomskih. Vazdušni saobraćaj je pogođen među prvima. Kompanije ističu da bez velike pomoći država neće moći da prežive. Svi koji prate letove preko sajta Flajt Radar primećuju da je nebo mnogo “čistije”. Naravno, i na Tviter profilu sajta često ističu kako je broj letova neuporedivo manji nego prošle godine, svakog dana izbacujući nove podatke. Kriza izazvana pandemijom koronavirusa promenila je svet za veoma kratko vreme. Niko sa sigurnošću ne zna koliko će sve trajati, ali se već procenjuju kolike bi mogle da budu posledice, od zdravstvenih do ekonomskih. Vazdušni saobraćaj je pogođen među prvima. Kompanije ističu da bez velike pomoći država neće moći da prežive. Svi koji prate letove preko sajta Flajt Radar primećuju da je nebo mnogo “čistije”. Naravno, i na Tviter profilu sajta često ističu kako je broj letova neuporedivo manji nego prošle godine, svakog dana izbacujući nove podatke. Situacija je postala najozbiljnija kada su SAD uvele tridesetodnevnu zabranu putovanja za zemlje Šengena, a kasnije i za Veliku Britaniju i Irsku. Talas zabrana je pokrenut i čini se da neće skoro da stane. Mnogima preti bankrot Zbog toga je ekonomski uticaj na industriju ogroman. Mnoge kompanije suočavaju se s pretnjom bankrota u budućim mesecima. Američke kompanije zahtevale su od Vlade pomoć od 60 milijardi dolara kroz zajmove i direktnu pomoć, objavio je Svetski ekonomski forum. Čini se da je zaista teško u ovom trenutku proceniti kolike će biti razmere štete. Međunarodna asocijacija za vazdušni prevoz (IATA) prvi put se oglasila u februaru navodeći da će ukupni globalni gubitak biti 30 milijardi dolara. Sledeća procena došla je 5. marta i govorila je da će industrija izgubiti između 63 i 113 milijardi. Pokazalo se da su i te brojke optimistične, kada je IATA 17. marta objavila da će kompanijama biti potrebna pomoć od 200 milijardi dolara da bi preživele. A najnoviji podaci objavljeni su 24. marta kada je saopšteno da će ukupni globalni gubitak biti 252 milijarde dolara, odnosno 44 odsto u odnosu na prošlu godinu. Nažalost, razvoj situacije pokazuje da ni to verovatno neće biti poslednja procena koja se tiče gubitaka i da bi i ta suma mogla da bude veća. U moru problema, retka stvar koja kompanijama ide naruku jeste cena goriva koja je opala za četvrtinu, ali to je daleko od dovoljnog da pokrije gubitke. Restrikcije širom sveta Zabrinuti su najveći prevoznici širom sveta i zaposleni u tim kompanijama. Pomenimo samo neke. “Er Kanada” je najavila privremeno otpuštanje 5.100 radnika i ukinula je većinu međunarodnih letova. Direktor “Er Fransa” zaposlenima je poručio da je situacija teška a francuska vlada traži način da pomogne kompaniji. “Er Nju Zeland” je suspendovao većinu dalekih letova a domaći letovi redukovani su za 30 odsto. Nisu retke ni kompanije koje suspendovale sve putničke letove kao što je to “Emirejts” učinio 25. marta. Ako je to učinila jedan od najvećih svetskih preovznika, čemu da se nadaju drugi? Direktor “Britiš ervejza” Aleks Kruz rekao je zaposlenima da se kompanija suočava sa krizom gorom nego u vreme sarsa (izazvanog virusom SARS-CoV-1) ili posle napada 11. septembra. Dodao je da će biti otpuštanja, “možda na kratko a možda i dugoročno”. Pokazalo se da su i te brojke optimistične, kada je IATA 17. marta objavila da će kompanijama biti potrebna pomoć od 200 milijardi dolara da bi preživele. A najnoviji podaci objavljeni su 24. marta kada je saopšteno da će ukupni globalni gubitak biti 252 milijarde dolara, odnosno 44 odsto u odnosu na prošlu godinu. Nažalost, razvoj situacije pokazuje da ni to verovatno neće biti poslednja procena koja se tiče gubitaka i da bi i ta suma mogla da bude veća. U moru problema, retka stvar koja kompanijama ide naruku jeste cena goriva koja je opala za četvrtinu, ali to je daleko od dovoljnog da pokrije gubitke. Restrikcije širom sveta Zabrinuti su najveći prevoznici širom sveta i zaposleni u tim kompanijama. Pomenimo samo neke. “Er Kanada” je najavila privremeno otpuštanje 5.100 radnika i ukinula je većinu međunarodnih letova. Direktor “Er Fransa” zaposlenima je poručio da je situacija teška a francuska vlada traži način da pomogne kompaniji. “Er Nju Zeland” je suspendovao većinu dalekih letova a domaći letovi redukovani su za 30 odsto. Nisu retke ni kompanije koje suspendovale sve putničke letove kao što je to “Emirejts” učinio 25. marta. Ako je to učinila jedan od najvećih svetskih preovznika, čemu da se nadaju drugi? Direktor “Britiš ervejza” Aleks Kruz rekao je zaposlenima da se kompanija suočava sa krizom gorom nego u vreme sarsa (izazvanog virusom SARS-CoV-1) ili posle napada 11. septembra. Dodao je da će biti otpuštanja, “možda na kratko a možda i dugoročno”.
Napišite komentar za ovaj članak
spisak dosadašnjih komentara za ovaj članak
Najnoviji oglasi
Konstantin Karapetrović talentovani užički košarkaš je sa nepunih 15 godina otišao u Italiju, kako bi unapredio svoj košarkaški razvoj. Trenutno je na odmoru u svom rodnom gradu i razmišlja gde će nastaviti karijeru.… […]
oš jedan tmuran decembarski dan u Srbiji. Očekuje se oblačno i hladno vreme, ponegde uz slabu kišu ili rosulu. Na planinama će provejavati slab sneg. Duvaće slab severni vetar.
Izdajem radionicu za mehaničarske usluge sa 4 dizalice u užem centru grada. Izdajem radionicu za limarsko- farbarske usluge sa komorom u užem centru grada. Informacije možete dobiti na: 062/162 1111
Pridružite nam se na Festivalu “Vinomanija” na Zlatiboru 27. julai otkrite najnovi model Hyundai Tuscona iz 2024. godine
Izdajem stan stan u kvalitetnoj novogradnji kog hotela Morava u Čačku. Stan je kompletno namešten, površine 35 m2. Informacije možete dobiti na: 064/ 148 03 77 064 /510 78 33
pročitaj još sličnih vesti
Prvi put na teritoriji cele Srbije istovremeno će biti organizovan skrining karcinoma dojke. Plan Ministarstva zdravlja je da se u naredne dve godine uradi taj skrining, kod milion žena od 50 do 60… […]
U Srbiji će tokom dana biti pretežno sunčano i malo toplije, posle podne u Bačkoj i Sremu uz umerenu oblačnost. Duvaće slab i umeren vetar na istoku Srbije, kao i ponegde u planinskim… […]
Javno preduzeće “Nacionalni park Tara“ ove godine obeležava tri velika jubileja: 150 godina od otkrića Pančićeve omorike, 130 godina šumarstva i 120 godina organizovanog turizma. Tim povodom u hotelu Omorika, održana je svečana… […]
U užičkoj gradskoj opštini Sevojno započeta je rekonstrukcija vodovoda u Hercegovačkoj ulici. Novac za ovu investiciju obezbeđen je udruživanjem sredstava građana I grada Užica. Nakon završetka radova bolje snabdevanje vodom imaće 21… […]
U ministarstvu za javna ulaganja danas je potpisan ugovor o izvodjenju radova na rekonstukciji I izgradnji vodovodne mreže u Užicu vredan blizu 326 miliona dinara. Realizacijom projekta obezbediće se bolje snadevanje vodom gotovo… […]
pretraži sajt
Broj pregleda
Pregleda do sada
Hvala što pratite naš portal.
najnovije vesti
Podelite objavu
Kliknite na znak plus
Podelite vest na društvenim mrežama.
Zapratite nas na fejsbuku
redakcija@infopress.rs
Marketing@infopress.rs
Impresum • Marketing • Kontakt informacije • Uslovi korišćenja • Politika privatnosti • Deklaracija o kolačićima • Pristup podacima
Kriza izazvana pandemijom koronavirusa promenila je svet za veoma kratko vreme. Niko sa sigurnošću ne zna koliko će sve trajati, ali se već procenjuju kolike bi mogle da budu posledice, od zdravstvenih do ekonomskih. Vazdušni saobraćaj je pogođen među prvima. Kompanije ističu da bez velike pomoći država neće moći da prežive. Svi koji prate letove preko sajta Flajt Radar primećuju da je nebo mnogo “čistije”. Naravno, i na Tviter profilu sajta često ističu kako je broj letova neuporedivo manji nego prošle godine, svakog dana izbacujući nove podatke. Kriza izazvana pandemijom koronavirusa promenila je svet za veoma kratko vreme. Niko sa sigurnošću ne zna koliko će sve trajati, ali se već procenjuju kolike bi mogle da budu posledice, od zdravstvenih do ekonomskih. Vazdušni saobraćaj je pogođen među prvima. Kompanije ističu da bez velike pomoći država neće moći da prežive. Svi koji prate letove preko sajta Flajt Radar primećuju da je nebo mnogo “čistije”. Naravno, i na Tviter profilu sajta često ističu kako je broj letova neuporedivo manji nego prošle godine, svakog dana izbacujući nove podatke. Situacija je postala najozbiljnija kada su SAD uvele tridesetodnevnu zabranu putovanja za zemlje Šengena, a kasnije i za Veliku Britaniju i Irsku. Talas zabrana je pokrenut i čini se da neće skoro da stane. Mnogima preti bankrot Zbog toga je ekonomski uticaj na industriju ogroman. Mnoge kompanije suočavaju se s pretnjom bankrota u budućim mesecima. Američke kompanije zahtevale su od Vlade pomoć od 60 milijardi dolara kroz zajmove i direktnu pomoć, objavio je Svetski ekonomski forum. Čini se da je zaista teško u ovom trenutku proceniti kolike će biti razmere štete. Međunarodna asocijacija za vazdušni prevoz (IATA) prvi put se oglasila u februaru navodeći da će ukupni globalni gubitak biti 30 milijardi dolara. Sledeća procena došla je 5. marta i govorila je da će industrija izgubiti između 63 i 113 milijardi. Pokazalo se da su i te brojke optimistične, kada je IATA 17. marta objavila da će kompanijama biti potrebna pomoć od 200 milijardi dolara da bi preživele. A najnoviji podaci objavljeni su 24. marta kada je saopšteno da će ukupni globalni gubitak biti 252 milijarde dolara, odnosno 44 odsto u odnosu na prošlu godinu. Nažalost, razvoj situacije pokazuje da ni to verovatno neće biti poslednja procena koja se tiče gubitaka i da bi i ta suma mogla da bude veća. U moru problema, retka stvar koja kompanijama ide naruku jeste cena goriva koja je opala za četvrtinu, ali to je daleko od dovoljnog da pokrije gubitke. Restrikcije širom sveta Zabrinuti su najveći prevoznici širom sveta i zaposleni u tim kompanijama. Pomenimo samo neke. “Er Kanada” je najavila privremeno otpuštanje 5.100 radnika i ukinula je većinu međunarodnih letova. Direktor “Er Fransa” zaposlenima je poručio da je situacija teška a francuska vlada traži način da pomogne kompaniji. “Er Nju Zeland” je suspendovao većinu dalekih letova a domaći letovi redukovani su za 30 odsto. Nisu retke ni kompanije koje suspendovale sve putničke letove kao što je to “Emirejts” učinio 25. marta. Ako je to učinila jedan od najvećih svetskih preovznika, čemu da se nadaju drugi? Direktor “Britiš ervejza” Aleks Kruz rekao je zaposlenima da se kompanija suočava sa krizom gorom nego u vreme sarsa (izazvanog virusom SARS-CoV-1) ili posle napada 11. septembra. Dodao je da će biti otpuštanja, “možda na kratko a možda i dugoročno”. Pokazalo se da su i te brojke optimistične, kada je IATA 17. marta objavila da će kompanijama biti potrebna pomoć od 200 milijardi dolara da bi preživele. A najnoviji podaci objavljeni su 24. marta kada je saopšteno da će ukupni globalni gubitak biti 252 milijarde dolara, odnosno 44 odsto u odnosu na prošlu godinu. Nažalost, razvoj situacije pokazuje da ni to verovatno neće biti poslednja procena koja se tiče gubitaka i da bi i ta suma mogla da bude veća. U moru problema, retka stvar koja kompanijama ide naruku jeste cena goriva koja je opala za četvrtinu, ali to je daleko od dovoljnog da pokrije gubitke. Restrikcije širom sveta Zabrinuti su najveći prevoznici širom sveta i zaposleni u tim kompanijama. Pomenimo samo neke. “Er Kanada” je najavila privremeno otpuštanje 5.100 radnika i ukinula je većinu međunarodnih letova. Direktor “Er Fransa” zaposlenima je poručio da je situacija teška a francuska vlada traži način da pomogne kompaniji. “Er Nju Zeland” je suspendovao većinu dalekih letova a domaći letovi redukovani su za 30 odsto. Nisu retke ni kompanije koje suspendovale sve putničke letove kao što je to “Emirejts” učinio 25. marta. Ako je to učinila jedan od najvećih svetskih preovznika, čemu da se nadaju drugi? Direktor “Britiš ervejza” Aleks Kruz rekao je zaposlenima da se kompanija suočava sa krizom gorom nego u vreme sarsa (izazvanog virusom SARS-CoV-1) ili posle napada 11. septembra. Dodao je da će biti otpuštanja, “možda na kratko a možda i dugoročno”.
Napiši komentar
komentari
Najnoviji oglasi
Konstantin Karapetrović talentovani užički košarkaš je sa nepunih 15 godina otišao u Italiju, kako bi unapredio svoj košarkaški razvoj. Trenutno je na odmoru u svom rodnom gradu i razmišlja gde će nastaviti karijeru.… […]
oš jedan tmuran decembarski dan u Srbiji. Očekuje se oblačno i hladno vreme, ponegde uz slabu kišu ili rosulu. Na planinama će provejavati slab sneg. Duvaće slab severni vetar.
Izdajem radionicu za mehaničarske usluge sa 4 dizalice u užem centru grada. Izdajem radionicu za limarsko- farbarske usluge sa komorom u užem centru grada. Informacije možete dobiti na: 062/162 1111
Pročitaj slične vesti
Prvi put na teritoriji cele Srbije istovremeno će biti organizovan skrining karcinoma dojke. Plan Ministarstva zdravlja je da se u naredne dve godine uradi taj skrining, kod milion žena od 50 do 60… […]
U Srbiji će tokom dana biti pretežno sunčano i malo toplije, posle podne u Bačkoj i Sremu uz umerenu oblačnost. Duvaće slab i umeren vetar na istoku Srbije, kao i ponegde u planinskim… […]
Javno preduzeće “Nacionalni park Tara“ ove godine obeležava tri velika jubileja: 150 godina od otkrića Pančićeve omorike, 130 godina šumarstva i 120 godina organizovanog turizma. Tim povodom u hotelu Omorika, održana je svečana… […]
pretraži sajt
Zapratite nas na fejsbuku
redakcija@infopress.rs
Marketing@infopress.rs