Konstantin Karapetrović talentovani užički košarkaš je sa nepunih 15 godina otišao u Italiju, kako bi unapredio svoj košarkaški razvoj. Trenutno je na odmoru u svom rodnom gradu i razmišlja gde će nastaviti karijeru.… […]
18/02/2021
Autor:
Info Press
Izvor: Saopštenje
Foto: Info Press
Više od 100 gradova i opština u Srbiji imenovalo je administratore i šalterske službenike koji će građanima pomagati u otvaranju naloga na Portalu eUprava i omogućiti da iz svoje fotelje zakažu termin za izdavanje ličnih dokumenata, plate porez na imovinu, dobiju rešenje iz katastra u svoje eSanduče, upišu dete u vrtić ili školu ili obave neku od preostalih 500 usluga koje nudi Portal. NALED u saradnji sa Kancelarijom za IT i eUpravu, uz finansijsku podršku Evropske banke za obnovu i razvoj, sprovodi projekat unapređenja elektronske dostave dokumenata građanima i privredi od strane organa javne uprave. Deo projekta čini i inicijativa, koju je podržalo Ministarstvo državne uprave i lokalne samouprave, da se otvaranjem naloga na Portalu eUprava omogući što većem delu stanovništva da postanu eGrađani i administrativne poslove obavljaju elektronski. – Otkako je 30. decembra upućena inicijativa lokalnim samoupravama da imenuju administratore i šalterske službenike, do sada je to učinilo 106 gradova i opština. Zajedno s NALED-om sada radimo na osnaživanju kapaciteta lokalnih samouprava kako bi postale elektronski servis građana i kako bi unapredile rad u digitalnom okruženju. Posebnu pažnju posvećujemo upoznavanju građana sa uslugama elektronske uprave i njihovom ohrabrivanju da te usluge više koriste kao što to čini već milion registrovanih građana na Portalu eUprava – kaže direktor Kancelarije za IT i eUpravu, dr Mihailo Jovanović. – Uz ličnu kartu, građani će na šalteru dobiti korisničko ime i lozinku, kao i instalaciju aplikacije na mobilnom telefonu i službenici će im objasniti osnovne funkcionalnosti i način rada portala. Korišćenje elektronskih usluga štedi vreme i novac za prolazak kroz administrativne procedure vezane za najvažnije životne događaje i posebno je važno u vreme pandemije kada je ključno da izbegavamo gužve i duga čekanja u redovima pred šalterima – ističe Jelena Bojović, direktorka za regulatornu reformu u NALED-u. Pored otvaranja naloga, građani će dobiti i odštampane podatke (parametre) za svaki sledeći ulazak na Portal. Za pristup Portalu koristiće tzv. dvofaktorsku autentikaciju, odnosno nakon unosa korisničkog imena i lozinke na mobilni telefon ili tablet stići će im zahtev da jednim klikom potvrde da su zaista oni pokušali da pristupe svom nalogu što osigurava dodatni nivo bezbednosti ličnih podataka.
Napišite komentar za ovaj članak
spisak dosadašnjih komentara za ovaj članak
Najnoviji oglasi
Konstantin Karapetrović talentovani užički košarkaš je sa nepunih 15 godina otišao u Italiju, kako bi unapredio svoj košarkaški razvoj. Trenutno je na odmoru u svom rodnom gradu i razmišlja gde će nastaviti karijeru.… […]
oš jedan tmuran decembarski dan u Srbiji. Očekuje se oblačno i hladno vreme, ponegde uz slabu kišu ili rosulu. Na planinama će provejavati slab sneg. Duvaće slab severni vetar.
Izdajem radionicu za mehaničarske usluge sa 4 dizalice u užem centru grada. Izdajem radionicu za limarsko- farbarske usluge sa komorom u užem centru grada. Informacije možete dobiti na: 062/162 1111
Pridružite nam se na Festivalu “Vinomanija” na Zlatiboru 27. julai otkrite najnovi model Hyundai Tuscona iz 2024. godine
Izdajem stan stan u kvalitetnoj novogradnji kog hotela Morava u Čačku. Stan je kompletno namešten, površine 35 m2. Informacije možete dobiti na: 064/ 148 03 77 064 /510 78 33
pročitaj još sličnih vesti
Udruženje Roditelj organizovalo je predavanje o uticaju ekrana na rani razvoj dece.
Kao i u čitavoj zemlji i u 32 škole na području Moravičkoj okruga stigla je dojava o postavljenim ekslozivnim naparavama u jutarnjim satima
Obaveštavamo vas da će grad Užice 9. oktobra obeležiti Dan grada, što je dan posvećen prvom pisanom pomenu Užica u dokumentu iz 1329. godine
Temperatura ispod proseka za ovo doba godine – najniža od 3 do 9, a najviša od 6 na jugu do 13 stepeni na severu.
Dom za stare ima 80 korisnika i svi kapaciteti su od osnivanja popunjeni, pa se nadaju proširenju, kako bi starost bila i lakša i lepša mnogim Užičanima.
pretraži sajt
Broj pregleda
Pregleda do sada
Hvala što pratite naš portal.
najnovije vesti
Podelite objavu
Kliknite na znak plus
Podelite vest na društvenim mrežama.
Zapratite nas na fejsbuku
redakcija@infopress.rs
Marketing@infopress.rs
Impresum • Marketing • Kontakt informacije • Uslovi korišćenja • Politika privatnosti • Deklaracija o kolačićima • Pristup podacima
Više od 100 gradova i opština u Srbiji imenovalo je administratore i šalterske službenike koji će građanima pomagati u otvaranju naloga na Portalu eUprava i omogućiti da iz svoje fotelje zakažu termin za izdavanje ličnih dokumenata, plate porez na imovinu, dobiju rešenje iz katastra u svoje eSanduče, upišu dete u vrtić ili školu ili obave neku od preostalih 500 usluga koje nudi Portal. NALED u saradnji sa Kancelarijom za IT i eUpravu, uz finansijsku podršku Evropske banke za obnovu i razvoj, sprovodi projekat unapređenja elektronske dostave dokumenata građanima i privredi od strane organa javne uprave. Deo projekta čini i inicijativa, koju je podržalo Ministarstvo državne uprave i lokalne samouprave, da se otvaranjem naloga na Portalu eUprava omogući što većem delu stanovništva da postanu eGrađani i administrativne poslove obavljaju elektronski. – Otkako je 30. decembra upućena inicijativa lokalnim samoupravama da imenuju administratore i šalterske službenike, do sada je to učinilo 106 gradova i opština. Zajedno s NALED-om sada radimo na osnaživanju kapaciteta lokalnih samouprava kako bi postale elektronski servis građana i kako bi unapredile rad u digitalnom okruženju. Posebnu pažnju posvećujemo upoznavanju građana sa uslugama elektronske uprave i njihovom ohrabrivanju da te usluge više koriste kao što to čini već milion registrovanih građana na Portalu eUprava – kaže direktor Kancelarije za IT i eUpravu, dr Mihailo Jovanović. – Uz ličnu kartu, građani će na šalteru dobiti korisničko ime i lozinku, kao i instalaciju aplikacije na mobilnom telefonu i službenici će im objasniti osnovne funkcionalnosti i način rada portala. Korišćenje elektronskih usluga štedi vreme i novac za prolazak kroz administrativne procedure vezane za najvažnije životne događaje i posebno je važno u vreme pandemije kada je ključno da izbegavamo gužve i duga čekanja u redovima pred šalterima – ističe Jelena Bojović, direktorka za regulatornu reformu u NALED-u. Pored otvaranja naloga, građani će dobiti i odštampane podatke (parametre) za svaki sledeći ulazak na Portal. Za pristup Portalu koristiće tzv. dvofaktorsku autentikaciju, odnosno nakon unosa korisničkog imena i lozinke na mobilni telefon ili tablet stići će im zahtev da jednim klikom potvrde da su zaista oni pokušali da pristupe svom nalogu što osigurava dodatni nivo bezbednosti ličnih podataka.
Napiši komentar
komentari
Najnoviji oglasi
Konstantin Karapetrović talentovani užički košarkaš je sa nepunih 15 godina otišao u Italiju, kako bi unapredio svoj košarkaški razvoj. Trenutno je na odmoru u svom rodnom gradu i razmišlja gde će nastaviti karijeru.… […]
oš jedan tmuran decembarski dan u Srbiji. Očekuje se oblačno i hladno vreme, ponegde uz slabu kišu ili rosulu. Na planinama će provejavati slab sneg. Duvaće slab severni vetar.
Izdajem radionicu za mehaničarske usluge sa 4 dizalice u užem centru grada. Izdajem radionicu za limarsko- farbarske usluge sa komorom u užem centru grada. Informacije možete dobiti na: 062/162 1111
Pročitaj slične vesti
Udruženje Roditelj organizovalo je predavanje o uticaju ekrana na rani razvoj dece.
Kao i u čitavoj zemlji i u 32 škole na području Moravičkoj okruga stigla je dojava o postavljenim ekslozivnim naparavama u jutarnjim satima
Obaveštavamo vas da će grad Užice 9. oktobra obeležiti Dan grada, što je dan posvećen prvom pisanom pomenu Užica u dokumentu iz 1329. godine
pretraži sajt
Zapratite nas na fejsbuku
redakcija@infopress.rs
Marketing@infopress.rs