Konstantin Karapetrović talentovani užički košarkaš je sa nepunih 15 godina otišao u Italiju, kako bi unapredio svoj košarkaški razvoj. Trenutno je na odmoru u svom rodnom gradu i razmišlja gde će nastaviti karijeru.… […]
10/01/2020
Autor:
Info Press
Izvor: Blic/ Nikolina Govoruša
Foto: Pixabay
 Jedna od nedostajućih karika koja će autoputu Miloš Veliki dati puni značaj uskoro bi trebalo da počne da se gradi, a plan je da bude završena sledeće godine. Naime, sredinom avgusta potpisan je komecijalni ugovor, a do kraja sledeće godine deonica autoputa Novi Beograd-Surčin mogla bi da napokon da postane neophodna spojnica sa Milošem Velikim. Pomenuti komercijalni ugovor sklopljen je 18. avgusta prošle godine između Vlade Srbije, Puteva Srbije i “Čajna komunikejšns konstrakšn kompani”, a vrednost ugovora koja je tada dogovorena je 70.500.000 američkih dolara. Dužina deonice je 7,9 kilometara, a počeće od raskrsnice ulica Vojvođanske i dr Ivana Ribara do petlje “Surčin”. Specifična deonica Ova deonica je specifična, između ostalog, po tome što za razliku od dosadašnjih projekata na izgradnji autoputeva ona prolazi kroz naseljeno, gradsko područje, pa tako i zahteva specifičnu tehnologiju izgradnje, kažu za “Blic” u Putevima Srbije. Kako nam objašnjavaju, to podrazumeva da će uz put ići i biciklistička i pešačka staza, što zahteva sa druge strane i širi profil čitavog autoputa, pa i veće radove. Tako, budući da je autoput širi, moraće i buduće konstrukcije za ukrštanje ove saobraćajnice sa lokalnim putevima (mostovi, nadvožnjaci i podvožnjaci) da budu veće nego što je uobičajeno, kažu u ovom preduzeću. Imajući u vidu da su planirane pešačke i biciklističke staze sa obe strane ove saobraćajnice širine dva i 2,20 metara, širina normalnog poprečnog profila ove deonice ide čak do 47,2 metra. 5 mostova, 5 raskrsnica i 1 nadvožnjak Projekat podrazumeva da će ukupno biti izgrađeno pet mostovskih konstrukcija, odnosno mostova, jedan nadvožnjak, a pored toga ukrštanje sa lokalnim saobraćajnicama biće ostvareno preko četiri površinske i jedne denivelisane raskrsnice (petlje), podaci su koje smo dobili od Puteva Srbije. Osim toga, dodaju, čitav projekat za razliku od drugih, zahteva ugradnju velike količine građevinskog materijala za izgradnju, naročito peska i kamenog agregata, zašto što je širi profil nego kod standardnog autoputa, a samim tim biće angažovano i više vozila i opreme. “S obzirom na to da radovi zalaze u zonu stanovanja, potrebno je da se odvijaju u strogo kontrolisanim uslovima kako autoput ne bi negativno uticao na ljude koji žive u blizini. Tako mora se eliminisati buka, ali i negativni uticaj na životnu sredinu”, saopšteno nam je iz Puteva Srbije. Takođe, budući da deonica prolazi zaštićenom zonom vodoizvorišta, odvodnjavanje saobraćajnica je planirano kroz sistem kišne kanalizacije gde se kišne vode preko preko retenzija skupljaju, na tim mestima prečišćavaju i takve, prečišćene vode ispuštaju u kanale. Radovi na ovoj deonici bi trebalo da budu gotovi do kraja 2021. godine. Surčin – saobraćajni pupak Srbije Ono što je zanimljivo, to je da opština Surčin tada postaje saobraćjani “pupak Srbije”. S obzirom na to da je u decembru završen autoput od Surčina do Obrenovca, a da sada sledi spajanje sa deonicom do Novog Beograda, u beogradskoj opštini Surčin, do prošle godine poznatoj po najvišim prosečnim platama u Srbiji, ukrstiće se tri autoputa – Koridor 10 (Subotica-Preševo), Koridor 11 (Surčin-Čačak) i autoput Beograd-Zagreb. To je, kako tvrde stručnjaci, jedan od razloga za očekivanje velikog razvoja najmlađe beogradske opštine. Moglo bi se reći da su razlozi za “slavlje” stanovnika Surčina mnogobrojni. U ovoj opštini već posluje veliki broj kako domaćih tako i međunarodnih firmi, a razvoj saobraćajnica, kako je “Blic Biznis” pisao ranije, veoma povoljno će uticati i na dolazak novih investitora i otvaranje većeg broja fabrika i novih radnihi mesta. Zatim, to će voditi povećanju cena zemljišta, kako industrijskog tako i za gradnju stambenih objekata. Ali će uticati i na skok cena nekretnina, koje su već i sada u vidljivom porastu. Vrednost zemljišta već skočila i to više od četiri puta! To se delom već i obistinilo. Naime, novoizgrađena deonica auto-puta od Surčina do Obrenovca duga 17,6 kilometara, povećala je vrednost ara zemljišta za više od četiri puta, pošto je cena sa nekadašnjih 600 do 800 evra po aru, sada i do 3.000 evra! Kada bude završeno preostalih 7,9 kilometara od Vojvođanske ulice do petlje “Surčin”, dobiće se još 80 hektara ekskluzivne privredne zone, za koju se investitori već sada raspituju.

Napišite komentar za ovaj članak

spisak dosadašnjih komentara za ovaj članak

Najnoviji oglasi
Konstantin Karapetrović talentovani užički košarkaš je sa nepunih 15 godina otišao u Italiju, kako bi unapredio svoj košarkaški razvoj. Trenutno je na odmoru u svom rodnom gradu i razmišlja gde će nastaviti karijeru.… […]
oš jedan tmuran decembarski dan u Srbiji. Očekuje se oblačno i hladno vreme, ponegde uz slabu kišu ili rosulu. Na planinama će provejavati slab sneg. Duvaće slab severni vetar.
Izdajem radionicu za mehaničarske usluge sa 4 dizalice u užem centru grada. Izdajem radionicu za limarsko- farbarske usluge sa komorom u užem centru grada. Informacije možete dobiti na: 062/162 1111
Pridružite nam se na Festivalu “Vinomanija” na Zlatiboru 27. julai otkrite najnovi model Hyundai Tuscona iz 2024. godine
Izdajem stan stan u kvalitetnoj novogradnji kog hotela Morava u Čačku. Stan je kompletno namešten, površine 35 m2. Informacije možete dobiti na: 064/ 148 03 77 064 /510 78 33

pročitaj još sličnih vesti
Zbog intenziviranja radova doći će do izmene režima soabraćaja i preusmeravanje motornih vozila na alternativne putne pravce.
Iako je od 1. novembra obavezna upotreba zimskih guma, lepo vreme prethodnih dana odložilo je njihovu zamenu kod mnogih vozača.
CENE NA PIJACI U UŽICU
Kulturni centar Zlatibor od svog osnivanja tadicionalno radi na očuvanju kulturne baštine i istorijskog nasleđa zlatiborskog kraja
Stevanic je napomenuo da će se na području grada i dalje raditi na unapređenju putne infrastrukture a sledece godine se očekuje zavrsetak brojnih investiccija.

pretraži sajt

Broj pregleda
Pregleda do sada
Hvala što pratite naš portal.

najnovije vesti

Podelite objavu
Kliknite na znak plus
Podelite vest na društvenim mrežama.

Zapratite nas na fejsbuku

redakcija@infopress.rs

Marketing@infopress.rs

Impresum  •  Marketing  •  Kontakt informacije  •  Uslovi korišćenja  •  Politika privatnosti  •  Deklaracija o kolačićima  •  Pristup podacima 
 Jedna od nedostajućih karika koja će autoputu Miloš Veliki dati puni značaj uskoro bi trebalo da počne da se gradi, a plan je da bude završena sledeće godine. Naime, sredinom avgusta potpisan je komecijalni ugovor, a do kraja sledeće godine deonica autoputa Novi Beograd-Surčin mogla bi da napokon da postane neophodna spojnica sa Milošem Velikim. Pomenuti komercijalni ugovor sklopljen je 18. avgusta prošle godine između Vlade Srbije, Puteva Srbije i “Čajna komunikejšns konstrakšn kompani”, a vrednost ugovora koja je tada dogovorena je 70.500.000 američkih dolara. Dužina deonice je 7,9 kilometara, a počeće od raskrsnice ulica Vojvođanske i dr Ivana Ribara do petlje “Surčin”. Specifična deonica Ova deonica je specifična, između ostalog, po tome što za razliku od dosadašnjih projekata na izgradnji autoputeva ona prolazi kroz naseljeno, gradsko područje, pa tako i zahteva specifičnu tehnologiju izgradnje, kažu za “Blic” u Putevima Srbije. Kako nam objašnjavaju, to podrazumeva da će uz put ići i biciklistička i pešačka staza, što zahteva sa druge strane i širi profil čitavog autoputa, pa i veće radove. Tako, budući da je autoput širi, moraće i buduće konstrukcije za ukrštanje ove saobraćajnice sa lokalnim putevima (mostovi, nadvožnjaci i podvožnjaci) da budu veće nego što je uobičajeno, kažu u ovom preduzeću. Imajući u vidu da su planirane pešačke i biciklističke staze sa obe strane ove saobraćajnice širine dva i 2,20 metara, širina normalnog poprečnog profila ove deonice ide čak do 47,2 metra. 5 mostova, 5 raskrsnica i 1 nadvožnjak Projekat podrazumeva da će ukupno biti izgrađeno pet mostovskih konstrukcija, odnosno mostova, jedan nadvožnjak, a pored toga ukrštanje sa lokalnim saobraćajnicama biće ostvareno preko četiri površinske i jedne denivelisane raskrsnice (petlje), podaci su koje smo dobili od Puteva Srbije. Osim toga, dodaju, čitav projekat za razliku od drugih, zahteva ugradnju velike količine građevinskog materijala za izgradnju, naročito peska i kamenog agregata, zašto što je širi profil nego kod standardnog autoputa, a samim tim biće angažovano i više vozila i opreme. “S obzirom na to da radovi zalaze u zonu stanovanja, potrebno je da se odvijaju u strogo kontrolisanim uslovima kako autoput ne bi negativno uticao na ljude koji žive u blizini. Tako mora se eliminisati buka, ali i negativni uticaj na životnu sredinu”, saopšteno nam je iz Puteva Srbije. Takođe, budući da deonica prolazi zaštićenom zonom vodoizvorišta, odvodnjavanje saobraćajnica je planirano kroz sistem kišne kanalizacije gde se kišne vode preko preko retenzija skupljaju, na tim mestima prečišćavaju i takve, prečišćene vode ispuštaju u kanale. Radovi na ovoj deonici bi trebalo da budu gotovi do kraja 2021. godine. Surčin – saobraćajni pupak Srbije Ono što je zanimljivo, to je da opština Surčin tada postaje saobraćjani “pupak Srbije”. S obzirom na to da je u decembru završen autoput od Surčina do Obrenovca, a da sada sledi spajanje sa deonicom do Novog Beograda, u beogradskoj opštini Surčin, do prošle godine poznatoj po najvišim prosečnim platama u Srbiji, ukrstiće se tri autoputa – Koridor 10 (Subotica-Preševo), Koridor 11 (Surčin-Čačak) i autoput Beograd-Zagreb. To je, kako tvrde stručnjaci, jedan od razloga za očekivanje velikog razvoja najmlađe beogradske opštine. Moglo bi se reći da su razlozi za “slavlje” stanovnika Surčina mnogobrojni. U ovoj opštini već posluje veliki broj kako domaćih tako i međunarodnih firmi, a razvoj saobraćajnica, kako je “Blic Biznis” pisao ranije, veoma povoljno će uticati i na dolazak novih investitora i otvaranje većeg broja fabrika i novih radnihi mesta. Zatim, to će voditi povećanju cena zemljišta, kako industrijskog tako i za gradnju stambenih objekata. Ali će uticati i na skok cena nekretnina, koje su već i sada u vidljivom porastu. Vrednost zemljišta već skočila i to više od četiri puta! To se delom već i obistinilo. Naime, novoizgrađena deonica auto-puta od Surčina do Obrenovca duga 17,6 kilometara, povećala je vrednost ara zemljišta za više od četiri puta, pošto je cena sa nekadašnjih 600 do 800 evra po aru, sada i do 3.000 evra! Kada bude završeno preostalih 7,9 kilometara od Vojvođanske ulice do petlje “Surčin”, dobiće se još 80 hektara ekskluzivne privredne zone, za koju se investitori već sada raspituju.

Napiši komentar

komentari

Najnoviji oglasi
	  Mladi košarkaš Konstantin Karapetrović pred novim izazovima
	Konstantin Karapetrović talentovani užički košarkaš je sa nepunih 15 godina otišao u Italiju, kako bi unapredio svoj košarkaški razvoj. Trenutno je na odmoru u svom rodnom gradu i razmišlja gde će nastaviti karijeru.… […]
	  Oblačno i hladno vreme, mestimično slaba kiša
	oš jedan tmuran decembarski dan u Srbiji. Očekuje se oblačno i hladno vreme, ponegde uz slabu kišu ili rosulu. Na planinama će provejavati slab sneg. Duvaće slab severni vetar.
Izdajem radionicu za mehaničarske usluge sa 4 dizalice u užem centru grada. Izdajem radionicu za limarsko- farbarske usluge sa komorom u užem centru grada. Informacije možete dobiti na: 062/162 1111

Pročitaj slične vesti
	  U sredu se zatvara naplatna rampa u Preljini
	Zbog intenziviranja radova doći će do izmene režima soabraćaja i preusmeravanje motornih vozila na alternativne putne pravce.
	  ZIMSKE GUME OBAVEZNE OD PRVOG NOVEMBRA 
	Iako je od 1. novembra obavezna upotreba zimskih guma, lepo vreme prethodnih dana odložilo je njihovu zamenu kod mnogih vozača.

pretraži sajt

Zapratite nas na fejsbuku

redakcija@infopress.rs

Marketing@infopress.rs