Konstantin Karapetrović talentovani užički košarkaš je sa nepunih 15 godina otišao u Italiju, kako bi unapredio svoj košarkaški razvoj. Trenutno je na odmoru u svom rodnom gradu i razmišlja gde će nastaviti karijeru.… […]
18/12/2019
Autor:
Info Press
Izvor: SrbijaDanas/Saša Džambić
Foto: Pixabay/SD Ilustracija
Nova deonica Koridora 11 od Surčina do Obrenovca biće svečano puštena u saobraćaj 18. decembra, a portal Srbija Danas vam predstavlja najkraću rutu iz Beograda do nove deonice auto-puta “Miloš Veliki”. Deo Koridora 11 od Obrenovca do Preljine, poznatiji pod imenom auto-put “Miloš Veliki” je skratio put svima koji putuju ka Zapadnoj Srbiji, Crnoj Gori i Bosni i Hercegovini. Čak 120 kilometara novog auto-puta predstavlja ogromnu uštedu vremena. Do sada se saobraćaj na Koridoru 11 odvijao samo u dužini od 40 kilometara na potezu Ljig-Preljina, a od 18. avgusta 2019. godine saobraćajnica je produžena, i ide od Obrenovca umesto od Ljiga. Pored uštede vremena, otvaranje ove deonice je posebno značajno za bezbednost na putu u ovom regionu pošto će vozači konačno imati alternativu Ibarskoj magistrali, najvećoj saobraćajnoj crnoj tački u Srbiji. Ključni deo ove infrastrukturne slagalice je deonica Surčin-Obrenovac, čime će se “Miloš Veliki” povezati sa Koridorom 10 i auto-putem Beograd-Zagreb. Surčinska petlja će povezati Koridor 10 i 11, tačnije ceo sever zemlje sa zapadnom Srbijom. Ova saobraćajnica će biti otvorena za saobraćaj uoči Svetog Nikole, 18. decembra. Time putnici iz Beograda i Vojvodine praktično neće silaziti s auto-puta na putu do mora sve do Preljine, a vozači koji dolaze sa severa zemlje ubuduće neće imati potrebu da prolaze kroz centar Beograda. Kako se uključuje na novu deonicu auto-puta “Miloš Veliki” Portal Srbija Danas vam donosi detaljnu mapu i uputstvo kako da se uključite na autoput “Miloš Veliki”. Putnici iz Beograda će ići auto-putem Koridorom 10 ka zapadu, a 3 kilometra posle isključenja za aerodrom Nikola Tesla nailaze na Dobanovačku petlju, gde će se isključiti levo, ka Surčinu. Nakon 7.5 kilometara nalazi se uključenje na novu deonicu od Surčina ka Obrenovcu. Svi koji dolaze Koridorom 10 iz pravca Novog Sada putuju pravo preko Dobanovačke petlje, zatim se posle 7.5 kilometara preko Surčinske petlje uključuju na novu deonicu auto-puta. Za sve koji dolaze iz pravca Zagreba na Dobanovačkoj petlji skreću desno, i nastavljaju već pomenutim pravcem. Novi auto-put, ukupne dužine 17.6 kilometara, prolaziće pored Jakova, zatim premošćava Savu u blizini Bariča i kod Obrenovca se nadovezuje na već postojeću deonicu. Sa završetkom ovih radova, dužina autoputa “Miloš Veliki” (Beograd – Čačak) iznosiće čak 120 kilometara. Vrednost projekta deonice Surčin-Obrenovac je 208 miliona evra, a glavni izvođac je kineska kompanija CCCC (China Communications Construction Company). Ograničenje brzine na većem delu autoputa je 130 kilometara na sat, pa se put od Beograda do Ljiga uz poštovanje propisa mogu preći za svega 40 minuta.U radu deonica Preljina – Požega Sredinom maja počeli su radovi i na izgradnji deonice Preljina-Požega u dužini od 30,9 kilometara. Vrednost radova je 450 miliona evra. Izvođač je kineska kompanija CCCC, a rok za završetak izgradnje je tri godine. Kruna nove deonice most kod Bariča Sam most koji je spojio obale Save, dugačak je 1.581 metar, a glavni raspon nad plovnim putem ima 175 metara. Sastoji se od 27 stubova i 30 rasponskih konstrukcija koje su zahvaljujući sistemima pokretnih oplata građeni paralelno sa obe strane reke. Najskuplja deonica Do granice sa Crnom Gorom potrebno je da se izgradi i deonica od Požege do Boljara dužine 107 kilometara. Za ovu deonicu potpisan je Memorandum o razumevanju sa kineskom kompanijom CCCC u aprilu. Započet je rad na pripremi projektno-tehničke dokumentacije. Reč je o najskupljoj deonici Koridora 11 čija će vrednost izgradnje iznositi najmanje 1,5 milijardi evra. Njenim završetkom biće ispunjen istorijski san da se auto-putem spoje Srbija i Crna Gora, a sudeći prema brzini radova, taj san će vrlo brzo postati java.Srpski san – Auto-putem do Jadrana Ova deonica puta deo je velikog projekta povezivanja Beograda i Bara, pa će tako, zajedno sa auto-putem Beograd – Preljina koji se takođe intenzivno gradi na deonici Beograd – Ljig, značajno skratiti vreme putovanja do Podgorice i crnogorskog primorja. Ovaj projekat je pravo arhitektonsko čudo između Srbije i Crne Gore. Međutim, ono što tek treba da usledi jeste gradnja deonice od Preljine do granice sa Crnom Gorom i od Mateševa do Boljara. Tako će se srpski i crnogorski auto-put u budućnosti sresti u ovom mestu sjeničke opštine. Da bi se srpski san ostvario, potrebno je i da crnogorska strana završi svoj deo posla. Crnogorski auto-put, poznat kao Bar-Boljare uveliko se gradi, a sledeće godine najavljen je završetak radova na deonici Podgorica-Kolašin u dužini od 41 kilometra. To znači da će se sledeće godine do crnogorskog primorja stizati sat vremena brže, ali što je još važnije najopasnija deonica kroz kanjon Morače biće izbegnuta.
Napišite komentar za ovaj članak
spisak dosadašnjih komentara za ovaj članak
Najnoviji oglasi
Konstantin Karapetrović talentovani užički košarkaš je sa nepunih 15 godina otišao u Italiju, kako bi unapredio svoj košarkaški razvoj. Trenutno je na odmoru u svom rodnom gradu i razmišlja gde će nastaviti karijeru.… […]
oš jedan tmuran decembarski dan u Srbiji. Očekuje se oblačno i hladno vreme, ponegde uz slabu kišu ili rosulu. Na planinama će provejavati slab sneg. Duvaće slab severni vetar.
Izdajem radionicu za mehaničarske usluge sa 4 dizalice u užem centru grada. Izdajem radionicu za limarsko- farbarske usluge sa komorom u užem centru grada. Informacije možete dobiti na: 062/162 1111
Pridružite nam se na Festivalu “Vinomanija” na Zlatiboru 27. julai otkrite najnovi model Hyundai Tuscona iz 2024. godine
Izdajem stan stan u kvalitetnoj novogradnji kog hotela Morava u Čačku. Stan je kompletno namešten, površine 35 m2. Informacije možete dobiti na: 064/ 148 03 77 064 /510 78 33
pročitaj još sličnih vesti
Na svim manifestacijama koje su u Čačku organizovane od 15. aprila do polovine avgusta nije bilo odstupanja u pogledu elemenata predviđenih rešenjem o merama od buke, kaže načelnik Gradske uprave za inspekcijski nadzor… […]
Cena u novogradnji u Čačku kreće se od 1600 do 1700 evra po metru kvadratnom bez pdv-a. Konačna cena zavisi od tačne lokacije, da li je u pitanju centar, ili periferija. Gleda se… […]
Preduzetnice i vlasnice malih biznisa u Srbiji mogu da da konkurišu za grantove od po 10.000 funti, u okviru projekta „Snažne i važne” koji sprovodi NALED uz podršku Britanske ambasade u Beogradu. Prijave… […]
U Ivanjici su dodeljene odluke o odobravanju subvencija za samozapošljavanje nezaposlenih lica sa evidencije NSZ, filijale Čačak. Sredstva za osnivanje preduzeća i pokretanje sopstvenog biznisa dobila su 23 nezaposlena lica, a odluke su… […]
Zlatibor dobija svoj rok trenutak visoko iznad svakodnevice! Jedinstveni muzički događaj, koncert popularnog sevdah-rok benda „ROK KO FOL“ biće održan na međustanici Gold gondole, u nezaboravnom ambijentu pod otvorenim nebom.Očekujte pravi muzički spektakl… […]
pretraži sajt
Broj pregleda
Pregleda do sada
Hvala što pratite naš portal.
najnovije vesti
Podelite objavu
Kliknite na znak plus
Podelite vest na društvenim mrežama.
Zapratite nas na fejsbuku
redakcija@infopress.rs
Marketing@infopress.rs
Impresum • Marketing • Kontakt informacije • Uslovi korišćenja • Politika privatnosti • Deklaracija o kolačićima • Pristup podacima
Nova deonica Koridora 11 od Surčina do Obrenovca biće svečano puštena u saobraćaj 18. decembra, a portal Srbija Danas vam predstavlja najkraću rutu iz Beograda do nove deonice auto-puta “Miloš Veliki”. Deo Koridora 11 od Obrenovca do Preljine, poznatiji pod imenom auto-put “Miloš Veliki” je skratio put svima koji putuju ka Zapadnoj Srbiji, Crnoj Gori i Bosni i Hercegovini. Čak 120 kilometara novog auto-puta predstavlja ogromnu uštedu vremena. Do sada se saobraćaj na Koridoru 11 odvijao samo u dužini od 40 kilometara na potezu Ljig-Preljina, a od 18. avgusta 2019. godine saobraćajnica je produžena, i ide od Obrenovca umesto od Ljiga. Pored uštede vremena, otvaranje ove deonice je posebno značajno za bezbednost na putu u ovom regionu pošto će vozači konačno imati alternativu Ibarskoj magistrali, najvećoj saobraćajnoj crnoj tački u Srbiji. Ključni deo ove infrastrukturne slagalice je deonica Surčin-Obrenovac, čime će se “Miloš Veliki” povezati sa Koridorom 10 i auto-putem Beograd-Zagreb. Surčinska petlja će povezati Koridor 10 i 11, tačnije ceo sever zemlje sa zapadnom Srbijom. Ova saobraćajnica će biti otvorena za saobraćaj uoči Svetog Nikole, 18. decembra. Time putnici iz Beograda i Vojvodine praktično neće silaziti s auto-puta na putu do mora sve do Preljine, a vozači koji dolaze sa severa zemlje ubuduće neće imati potrebu da prolaze kroz centar Beograda. Kako se uključuje na novu deonicu auto-puta “Miloš Veliki” Portal Srbija Danas vam donosi detaljnu mapu i uputstvo kako da se uključite na autoput “Miloš Veliki”. Putnici iz Beograda će ići auto-putem Koridorom 10 ka zapadu, a 3 kilometra posle isključenja za aerodrom Nikola Tesla nailaze na Dobanovačku petlju, gde će se isključiti levo, ka Surčinu. Nakon 7.5 kilometara nalazi se uključenje na novu deonicu od Surčina ka Obrenovcu. Svi koji dolaze Koridorom 10 iz pravca Novog Sada putuju pravo preko Dobanovačke petlje, zatim se posle 7.5 kilometara preko Surčinske petlje uključuju na novu deonicu auto-puta. Za sve koji dolaze iz pravca Zagreba na Dobanovačkoj petlji skreću desno, i nastavljaju već pomenutim pravcem. Novi auto-put, ukupne dužine 17.6 kilometara, prolaziće pored Jakova, zatim premošćava Savu u blizini Bariča i kod Obrenovca se nadovezuje na već postojeću deonicu. Sa završetkom ovih radova, dužina autoputa “Miloš Veliki” (Beograd – Čačak) iznosiće čak 120 kilometara. Vrednost projekta deonice Surčin-Obrenovac je 208 miliona evra, a glavni izvođac je kineska kompanija CCCC (China Communications Construction Company). Ograničenje brzine na većem delu autoputa je 130 kilometara na sat, pa se put od Beograda do Ljiga uz poštovanje propisa mogu preći za svega 40 minuta.U radu deonica Preljina – Požega Sredinom maja počeli su radovi i na izgradnji deonice Preljina-Požega u dužini od 30,9 kilometara. Vrednost radova je 450 miliona evra. Izvođač je kineska kompanija CCCC, a rok za završetak izgradnje je tri godine. Kruna nove deonice most kod Bariča Sam most koji je spojio obale Save, dugačak je 1.581 metar, a glavni raspon nad plovnim putem ima 175 metara. Sastoji se od 27 stubova i 30 rasponskih konstrukcija koje su zahvaljujući sistemima pokretnih oplata građeni paralelno sa obe strane reke. Najskuplja deonica Do granice sa Crnom Gorom potrebno je da se izgradi i deonica od Požege do Boljara dužine 107 kilometara. Za ovu deonicu potpisan je Memorandum o razumevanju sa kineskom kompanijom CCCC u aprilu. Započet je rad na pripremi projektno-tehničke dokumentacije. Reč je o najskupljoj deonici Koridora 11 čija će vrednost izgradnje iznositi najmanje 1,5 milijardi evra. Njenim završetkom biće ispunjen istorijski san da se auto-putem spoje Srbija i Crna Gora, a sudeći prema brzini radova, taj san će vrlo brzo postati java.Srpski san – Auto-putem do Jadrana Ova deonica puta deo je velikog projekta povezivanja Beograda i Bara, pa će tako, zajedno sa auto-putem Beograd – Preljina koji se takođe intenzivno gradi na deonici Beograd – Ljig, značajno skratiti vreme putovanja do Podgorice i crnogorskog primorja. Ovaj projekat je pravo arhitektonsko čudo između Srbije i Crne Gore. Međutim, ono što tek treba da usledi jeste gradnja deonice od Preljine do granice sa Crnom Gorom i od Mateševa do Boljara. Tako će se srpski i crnogorski auto-put u budućnosti sresti u ovom mestu sjeničke opštine. Da bi se srpski san ostvario, potrebno je i da crnogorska strana završi svoj deo posla. Crnogorski auto-put, poznat kao Bar-Boljare uveliko se gradi, a sledeće godine najavljen je završetak radova na deonici Podgorica-Kolašin u dužini od 41 kilometra. To znači da će se sledeće godine do crnogorskog primorja stizati sat vremena brže, ali što je još važnije najopasnija deonica kroz kanjon Morače biće izbegnuta.
Napiši komentar
komentari
Najnoviji oglasi
Konstantin Karapetrović talentovani užički košarkaš je sa nepunih 15 godina otišao u Italiju, kako bi unapredio svoj košarkaški razvoj. Trenutno je na odmoru u svom rodnom gradu i razmišlja gde će nastaviti karijeru.… […]
oš jedan tmuran decembarski dan u Srbiji. Očekuje se oblačno i hladno vreme, ponegde uz slabu kišu ili rosulu. Na planinama će provejavati slab sneg. Duvaće slab severni vetar.
Izdajem radionicu za mehaničarske usluge sa 4 dizalice u užem centru grada. Izdajem radionicu za limarsko- farbarske usluge sa komorom u užem centru grada. Informacije možete dobiti na: 062/162 1111
Pročitaj slične vesti
Na svim manifestacijama koje su u Čačku organizovane od 15. aprila do polovine avgusta nije bilo odstupanja u pogledu elemenata predviđenih rešenjem o merama od buke, kaže načelnik Gradske uprave za inspekcijski nadzor… […]
Cena u novogradnji u Čačku kreće se od 1600 do 1700 evra po metru kvadratnom bez pdv-a. Konačna cena zavisi od tačne lokacije, da li je u pitanju centar, ili periferija. Gleda se… […]
Preduzetnice i vlasnice malih biznisa u Srbiji mogu da da konkurišu za grantove od po 10.000 funti, u okviru projekta „Snažne i važne” koji sprovodi NALED uz podršku Britanske ambasade u Beogradu. Prijave… […]
pretraži sajt
Zapratite nas na fejsbuku
redakcija@infopress.rs
Marketing@infopress.rs