Konstantin Karapetrović talentovani užički košarkaš je sa nepunih 15 godina otišao u Italiju, kako bi unapredio svoj košarkaški razvoj. Trenutno je na odmoru u svom rodnom gradu i razmišlja gde će nastaviti karijeru.… […]
29/12/2023
Autor:
Info Press
Izvor: Lidl Srbija
Foto: Lidl Srbija
U okviru svoje tradicionalne akcije „Mala dela su velika stvar“, kompanija Lidl Srbija je uz pomoć svojih potrošača, korisnicima Crvenog krsta Srbije obezbedila tri velike donacije u ukupnom iznosu od više od 6,5 miliona dinara. Kupovinom preporučenih proizvoda i njihovim odlaganjem na predviđeno mesto iza kasa Lidl prodavnica, potrošači su donirali više od 23 tone proizvoda u trajanju akcije. Zatim, kompanija je lansirala limitiranu seriju plišanih igračaka Rakuna Raše, za čiju kupovinu je donirala namirnice za pripremu 10.000 obroka, a dodatno je obezbedila i 1.800.000 dinara u opremi za potrebe Programa narodnih kuhinja Crvenog krsta Srbije. „Zahvaljujemo se svim potrošačima što su se i ove godine odazvali našem pozivu da zajedničkim snagama obezbedimo namirnice i proizvode za kućnu i ličnu higijenu korisnika Crvenog krsta Srbije. Ponosna sam na to što je naša zajednica pokazala jedan duh solidarnosti i što čemo ovogodišnjem izdanju akcije po proceni pomoći više od 2.500 domaćinstava, i na taj način im olakšati novogodišnje praznike“, izjavila je Aleksandra Mirić ispred CSR odeljenja u kompaniji Lidl Srbija. U pretprazničnom periodu, vremenu kada je važno prisetiti se da su dobročinstvo i empatija vrednosti koje treba negovati, potrošači su od 23. novembra do 17. decembra, u 40 gradova, imali priliku da pri kupovini u Lidlu odvoje određene proizvode i namene ih za naše najugroženije sugrađane. Kupovinom preporučenih namirnica i njihovim odlaganjem na posebno naznačena mesta iza kasa, potrošači su donirali više od 35 hiljada proizvoda za korisnike Crvenog krsta Srbije. Najviše je donirano u Novom Sadu, Subotici, Beogradu i Senti, a među namirnicama najviše je osnovnih životnih namirnica, poput brašna i šećera. „Zahvaljujemo se kompaniji Lidl Srbija na inicijativi i prilici da još jednom zajednički organizujemo ovu značajnu akciju solidarnosti. Posebnu zahvalnost dugujemo građanima koji su se uključili u akciju kupovinom nekog od preporučenih proizvoda. Na ovaj način svi zajedno dajemo doprinos da se olakšaju životi onih kojima je neophodna pomoć drugih ljudi. Verujemo i nadamo se da će ovaj primer društveno odgovorne kompanije podstaći i druge da na svoj način osmisle slične akcije i time daju doprinos našoj zajednici“, izjavio je Ljubomir Miladinović, Generalni sekretar Crvenog krsta Srbije. Lansiranjem limitirane serije plišanih igračaka rakuna Raše iz novogodišnje kampanje, Lidl Srbija je akcentovao važnost solidarnosti i srdačnih odnosa u prazničnom periodu, kada život zastane na trenutak, i svi u duhu zajedništva sa članovima porodice uživaju u toplini svoga doma. Kupovinom rakuna Raše, potrošači su direktno podržali akciju u kojoj je Lidl za svakog kupljenog rakuna donirao namirnice za pripremu jednog obroka za korisnike Programa narodnih kuhinja Crvenog krsta Srbije. Čak 10.000 rakuna uspelo je da pronađe svoje mesto u domovima porodica u Srbiji i na taj način donese namirnice za pripremu 10.000 obroka tako da i oni najugroženiji u našoj zemlji imaju nešto prijatnije praznike. O Lidlu Kompanija Lidl, kao deo nemačke Švarc grupe (Schwarz Gruppe), predstavlja jednog od vodećih prehrambenih trgovinskih lanaca u Nemačkoj i Evropi. Posluje u 32 zemlje širom sveta, sa oko 12.200 prodavnica, kao i više od 220 logističkih centara i skladišta u 31 zemlji sveta. Lidl je u Srbiji svoje prve prodavnice otvorio u oktobru 2018. godine i trenutno ima 70 prodavnica u 40 gradova širom zemlje. Imamo dugoročne planove sa ciljem da potrošačima širom Srbije ponudimo jedinstveno iskustvo kupovine i najbolji odnos cene i kvaliteta, po čemu smo prepoznati u svetu. Na osnovu sertifikovanja od strane Top Employers Institute za najboljeg poslodavca, Lidl je nosilac sertifikata „Top Employer Serbia“ i „Top Employer Europe” već treću godinu zaredom.
Napišite komentar za ovaj članak
spisak dosadašnjih komentara za ovaj članak
Najnoviji oglasi
Konstantin Karapetrović talentovani užički košarkaš je sa nepunih 15 godina otišao u Italiju, kako bi unapredio svoj košarkaški razvoj. Trenutno je na odmoru u svom rodnom gradu i razmišlja gde će nastaviti karijeru.… […]
oš jedan tmuran decembarski dan u Srbiji. Očekuje se oblačno i hladno vreme, ponegde uz slabu kišu ili rosulu. Na planinama će provejavati slab sneg. Duvaće slab severni vetar.
Izdajem radionicu za mehaničarske usluge sa 4 dizalice u užem centru grada. Izdajem radionicu za limarsko- farbarske usluge sa komorom u užem centru grada. Informacije možete dobiti na: 062/162 1111
Pridružite nam se na Festivalu “Vinomanija” na Zlatiboru 27. julai otkrite najnovi model Hyundai Tuscona iz 2024. godine
Izdajem stan stan u kvalitetnoj novogradnji kog hotela Morava u Čačku. Stan je kompletno namešten, površine 35 m2. Informacije možete dobiti na: 064/ 148 03 77 064 /510 78 33
pročitaj još sličnih vesti
Gradonačelnica Užica Jelena Raković Radivojević, saopštila je da je danas počela isplata novca za nabavku udžbenika po odluci Gradskog veća o besplatnim udžbenicima za sve učenike od prvog do četvrtog razreda osnovne škole… […]
Od utorka, 26. avgusta, počeli su radovi na rekonstrukciji ulice Damnjana Orlovića, od raskrsnice sa Ratarskom ulicom. Izvođač radova je JKP „Niskogradnja“. Za vreme izvođenja radova, radnim danima u periodu od 7 do… […]
Gradska lokalna samouprava Užica nagradila je 18 najboljih učenika- đaka generacije, putovanjem u Pariz. Od 26. do 31. avgusta učenici će boraviti u francuskoj prestonici, gde će imati priliku da posete najznačajnije znamenitosti,… […]
Nakon zatvaranje letnje sezone, Gold gondola radi u drugom režimu.Prva vožnja sa početne stanice je u 10 časova, dok je poslednja vožnja u 16 , a sa Tornika u 17 časova.
Pre deset godina Ana Obradović i njen suprug su gradski život u Užicu zamenili za mir i prirodu sela Trnava. Zakupili su imanje od rođaka sa idejom da se bave pčelarstvom, a njihova… […]
pretraži sajt
Broj pregleda
Pregleda do sada
Hvala što pratite naš portal.
najnovije vesti
Podelite objavu
Kliknite na znak plus
Podelite vest na društvenim mrežama.
Zapratite nas na fejsbuku
redakcija@infopress.rs
Marketing@infopress.rs
Impresum • Marketing • Kontakt informacije • Uslovi korišćenja • Politika privatnosti • Deklaracija o kolačićima • Pristup podacima
U okviru svoje tradicionalne akcije „Mala dela su velika stvar“, kompanija Lidl Srbija je uz pomoć svojih potrošača, korisnicima Crvenog krsta Srbije obezbedila tri velike donacije u ukupnom iznosu od više od 6,5 miliona dinara. Kupovinom preporučenih proizvoda i njihovim odlaganjem na predviđeno mesto iza kasa Lidl prodavnica, potrošači su donirali više od 23 tone proizvoda u trajanju akcije. Zatim, kompanija je lansirala limitiranu seriju plišanih igračaka Rakuna Raše, za čiju kupovinu je donirala namirnice za pripremu 10.000 obroka, a dodatno je obezbedila i 1.800.000 dinara u opremi za potrebe Programa narodnih kuhinja Crvenog krsta Srbije. „Zahvaljujemo se svim potrošačima što su se i ove godine odazvali našem pozivu da zajedničkim snagama obezbedimo namirnice i proizvode za kućnu i ličnu higijenu korisnika Crvenog krsta Srbije. Ponosna sam na to što je naša zajednica pokazala jedan duh solidarnosti i što čemo ovogodišnjem izdanju akcije po proceni pomoći više od 2.500 domaćinstava, i na taj način im olakšati novogodišnje praznike“, izjavila je Aleksandra Mirić ispred CSR odeljenja u kompaniji Lidl Srbija. U pretprazničnom periodu, vremenu kada je važno prisetiti se da su dobročinstvo i empatija vrednosti koje treba negovati, potrošači su od 23. novembra do 17. decembra, u 40 gradova, imali priliku da pri kupovini u Lidlu odvoje određene proizvode i namene ih za naše najugroženije sugrađane. Kupovinom preporučenih namirnica i njihovim odlaganjem na posebno naznačena mesta iza kasa, potrošači su donirali više od 35 hiljada proizvoda za korisnike Crvenog krsta Srbije. Najviše je donirano u Novom Sadu, Subotici, Beogradu i Senti, a među namirnicama najviše je osnovnih životnih namirnica, poput brašna i šećera. „Zahvaljujemo se kompaniji Lidl Srbija na inicijativi i prilici da još jednom zajednički organizujemo ovu značajnu akciju solidarnosti. Posebnu zahvalnost dugujemo građanima koji su se uključili u akciju kupovinom nekog od preporučenih proizvoda. Na ovaj način svi zajedno dajemo doprinos da se olakšaju životi onih kojima je neophodna pomoć drugih ljudi. Verujemo i nadamo se da će ovaj primer društveno odgovorne kompanije podstaći i druge da na svoj način osmisle slične akcije i time daju doprinos našoj zajednici“, izjavio je Ljubomir Miladinović, Generalni sekretar Crvenog krsta Srbije. Lansiranjem limitirane serije plišanih igračaka rakuna Raše iz novogodišnje kampanje, Lidl Srbija je akcentovao važnost solidarnosti i srdačnih odnosa u prazničnom periodu, kada život zastane na trenutak, i svi u duhu zajedništva sa članovima porodice uživaju u toplini svoga doma. Kupovinom rakuna Raše, potrošači su direktno podržali akciju u kojoj je Lidl za svakog kupljenog rakuna donirao namirnice za pripremu jednog obroka za korisnike Programa narodnih kuhinja Crvenog krsta Srbije. Čak 10.000 rakuna uspelo je da pronađe svoje mesto u domovima porodica u Srbiji i na taj način donese namirnice za pripremu 10.000 obroka tako da i oni najugroženiji u našoj zemlji imaju nešto prijatnije praznike. O Lidlu Kompanija Lidl, kao deo nemačke Švarc grupe (Schwarz Gruppe), predstavlja jednog od vodećih prehrambenih trgovinskih lanaca u Nemačkoj i Evropi. Posluje u 32 zemlje širom sveta, sa oko 12.200 prodavnica, kao i više od 220 logističkih centara i skladišta u 31 zemlji sveta. Lidl je u Srbiji svoje prve prodavnice otvorio u oktobru 2018. godine i trenutno ima 70 prodavnica u 40 gradova širom zemlje. Imamo dugoročne planove sa ciljem da potrošačima širom Srbije ponudimo jedinstveno iskustvo kupovine i najbolji odnos cene i kvaliteta, po čemu smo prepoznati u svetu. Na osnovu sertifikovanja od strane Top Employers Institute za najboljeg poslodavca, Lidl je nosilac sertifikata „Top Employer Serbia“ i „Top Employer Europe” već treću godinu zaredom.
Napiši komentar
komentari
Najnoviji oglasi
Konstantin Karapetrović talentovani užički košarkaš je sa nepunih 15 godina otišao u Italiju, kako bi unapredio svoj košarkaški razvoj. Trenutno je na odmoru u svom rodnom gradu i razmišlja gde će nastaviti karijeru.… […]
oš jedan tmuran decembarski dan u Srbiji. Očekuje se oblačno i hladno vreme, ponegde uz slabu kišu ili rosulu. Na planinama će provejavati slab sneg. Duvaće slab severni vetar.
Izdajem radionicu za mehaničarske usluge sa 4 dizalice u užem centru grada. Izdajem radionicu za limarsko- farbarske usluge sa komorom u užem centru grada. Informacije možete dobiti na: 062/162 1111
Pročitaj slične vesti
Gradonačelnica Užica Jelena Raković Radivojević, saopštila je da je danas počela isplata novca za nabavku udžbenika po odluci Gradskog veća o besplatnim udžbenicima za sve učenike od prvog do četvrtog razreda osnovne škole… […]
Od utorka, 26. avgusta, počeli su radovi na rekonstrukciji ulice Damnjana Orlovića, od raskrsnice sa Ratarskom ulicom. Izvođač radova je JKP „Niskogradnja“. Za vreme izvođenja radova, radnim danima u periodu od 7 do… […]
Gradska lokalna samouprava Užica nagradila je 18 najboljih učenika- đaka generacije, putovanjem u Pariz. Od 26. do 31. avgusta učenici će boraviti u francuskoj prestonici, gde će imati priliku da posete najznačajnije znamenitosti,… […]
pretraži sajt
Zapratite nas na fejsbuku
redakcija@infopress.rs
Marketing@infopress.rs