Konstantin Karapetrović talentovani užički košarkaš je sa nepunih 15 godina otišao u Italiju, kako bi unapredio svoj košarkaški razvoj. Trenutno je na odmoru u svom rodnom gradu i razmišlja gde će nastaviti karijeru.… […]
14/04/2019
Autor:
Info Press
Izvor: RTS
Foto: Pixabay
Izmene Zakona o bezbednosti saobraćaja podstakle su veliki broj ljudi bez dozvole da krenu na časove vožnje. Zbog toga mnoge auto-škole postaju pretesne za one koji žele da do 2. septembra dobiju vozačke dozvole i na taj način izbegnu nova pravila. Čak i da sada krenu na obuku i voze petom brzinom, za pet meseci teško će stići do vozačke dozvole. A kada dobiju probnu, umesto godinu dana važenja, mlađima od 18 godina dozvola će od septembra trajati četiri, a punoletnima dve godine. “Ranije sam krenuo da bih stigao pre novog zakona, da ne bi probna dozvola trajala duže od godinu dana”, izjavio je polaznik auto-škole Filip Drnadrević. Iz tog razloga je i juriš na auto-škole širom Srbije. Želje kandidata i roditelja su da se časovi što pre izvoze. “Niko ne pita može li, kako je ko naučio da vozi, samo da se položi, da se uzme dozvola po starom zakonu. Sada dolaze, upisuju se i pitaju — da li možemo završiti do 2. septembra?”, kaže direktorka auto-škole “Pane Požega” Milenija Panović. U Komori ispitivača vozačkih ispita navode da su kapaciteti za polaganje ograničeni, a da u Beogradu na ispit čeka oko 1.700 kandidata. Prema važećem zakonu, na polaganju moraju da budu dva ispitivača — jedan iz auto-škole, drugi iz MUP-a. I pored toga što ih u Srbiji ima više od 800, ispitivača iz MUP-a ipak nema dovoljno, što otežava situaciju. GDE NAĆI ISPITIVAČE Kako kaže predsednik Komore ispitivača Dragomir Stanković, sedmoro polaznika može da polaže ispit u jednom terminu, a da auto-škole uglavnom nude tri termina mesečno. Zbog stalnog povećanja broja ljudi koji čekaju na dozvolu, Stanković je izneo predlog za rešenje problema. “Da bi se odblokirao ovaj proces, rešenje do promene zakona je da se uzmu lica koja ne rade u MUP-u, pa povećaju broj ispitivača. Ali trajno, normalno rešenje za Srbiju je da svi ispitivači rade u nezavisnoj insituciji. Svugde u Evropi je samo jedan ispitivač”, rekao je Stanković. Da bi tako trebalo da bude i kod nas smatra Damir Okanović iz Komiteta za bezbednost saobraćaja i napominje da je važno konsultovati auto-škole oko promena vezanih za obuku. “Stiče se utisak da se sve više formalnosti ubacuje u obuku vozača, a da se manje pažnje posvećuje samoj suštini obuke vozača. To je da oni budu osposobljeni za bezbedno učestvovanje u saobraćaju”, istakao je Okanović. U proteklih deset godina Zakon o bezbednosti saobraćaja menjao se čak sedam puta, što je pratilo i donošenje 11 pravilnika.
Napišite komentar za ovaj članak
spisak dosadašnjih komentara za ovaj članak
Najnoviji oglasi
Konstantin Karapetrović talentovani užički košarkaš je sa nepunih 15 godina otišao u Italiju, kako bi unapredio svoj košarkaški razvoj. Trenutno je na odmoru u svom rodnom gradu i razmišlja gde će nastaviti karijeru.… […]
oš jedan tmuran decembarski dan u Srbiji. Očekuje se oblačno i hladno vreme, ponegde uz slabu kišu ili rosulu. Na planinama će provejavati slab sneg. Duvaće slab severni vetar.
Izdajem radionicu za mehaničarske usluge sa 4 dizalice u užem centru grada. Izdajem radionicu za limarsko- farbarske usluge sa komorom u užem centru grada. Informacije možete dobiti na: 062/162 1111
Pridružite nam se na Festivalu “Vinomanija” na Zlatiboru 27. julai otkrite najnovi model Hyundai Tuscona iz 2024. godine
Izdajem stan stan u kvalitetnoj novogradnji kog hotela Morava u Čačku. Stan je kompletno namešten, površine 35 m2. Informacije možete dobiti na: 064/ 148 03 77 064 /510 78 33
pročitaj još sličnih vesti
Rođena bez gornjih ekstremiteta Dejana je još kao devojčica sanjala da postane umetnica.
Direktor Studentskog centra Dragan Jovović ne očekuje da će cena smeštaja studenata u dom biti povećana.
Najniža temperatura od 15 do 22, a najviša od 29 do 33 stepena.
Najniža temperatura od 15 do 23, a najviša od 35 do 38 stepeni.
Bez obzira na veru i nacilju humanost povezuje ljude širom i sveta , a ne sme se zanemariti da jedino humanost nema cenu.
pretraži sajt
Broj pregleda
Pregleda do sada
Hvala što pratite naš portal.
najnovije vesti
Podelite objavu
Kliknite na znak plus
Podelite vest na društvenim mrežama.
Zapratite nas na fejsbuku
redakcija@infopress.rs
Marketing@infopress.rs
Impresum • Marketing • Kontakt informacije • Uslovi korišćenja • Politika privatnosti • Deklaracija o kolačićima • Pristup podacima
Izmene Zakona o bezbednosti saobraćaja podstakle su veliki broj ljudi bez dozvole da krenu na časove vožnje. Zbog toga mnoge auto-škole postaju pretesne za one koji žele da do 2. septembra dobiju vozačke dozvole i na taj način izbegnu nova pravila. Čak i da sada krenu na obuku i voze petom brzinom, za pet meseci teško će stići do vozačke dozvole. A kada dobiju probnu, umesto godinu dana važenja, mlađima od 18 godina dozvola će od septembra trajati četiri, a punoletnima dve godine. “Ranije sam krenuo da bih stigao pre novog zakona, da ne bi probna dozvola trajala duže od godinu dana”, izjavio je polaznik auto-škole Filip Drnadrević. Iz tog razloga je i juriš na auto-škole širom Srbije. Želje kandidata i roditelja su da se časovi što pre izvoze. “Niko ne pita može li, kako je ko naučio da vozi, samo da se položi, da se uzme dozvola po starom zakonu. Sada dolaze, upisuju se i pitaju — da li možemo završiti do 2. septembra?”, kaže direktorka auto-škole “Pane Požega” Milenija Panović. U Komori ispitivača vozačkih ispita navode da su kapaciteti za polaganje ograničeni, a da u Beogradu na ispit čeka oko 1.700 kandidata. Prema važećem zakonu, na polaganju moraju da budu dva ispitivača — jedan iz auto-škole, drugi iz MUP-a. I pored toga što ih u Srbiji ima više od 800, ispitivača iz MUP-a ipak nema dovoljno, što otežava situaciju. GDE NAĆI ISPITIVAČE Kako kaže predsednik Komore ispitivača Dragomir Stanković, sedmoro polaznika može da polaže ispit u jednom terminu, a da auto-škole uglavnom nude tri termina mesečno. Zbog stalnog povećanja broja ljudi koji čekaju na dozvolu, Stanković je izneo predlog za rešenje problema. “Da bi se odblokirao ovaj proces, rešenje do promene zakona je da se uzmu lica koja ne rade u MUP-u, pa povećaju broj ispitivača. Ali trajno, normalno rešenje za Srbiju je da svi ispitivači rade u nezavisnoj insituciji. Svugde u Evropi je samo jedan ispitivač”, rekao je Stanković. Da bi tako trebalo da bude i kod nas smatra Damir Okanović iz Komiteta za bezbednost saobraćaja i napominje da je važno konsultovati auto-škole oko promena vezanih za obuku. “Stiče se utisak da se sve više formalnosti ubacuje u obuku vozača, a da se manje pažnje posvećuje samoj suštini obuke vozača. To je da oni budu osposobljeni za bezbedno učestvovanje u saobraćaju”, istakao je Okanović. U proteklih deset godina Zakon o bezbednosti saobraćaja menjao se čak sedam puta, što je pratilo i donošenje 11 pravilnika.
Napiši komentar
komentari
Najnoviji oglasi
Konstantin Karapetrović talentovani užički košarkaš je sa nepunih 15 godina otišao u Italiju, kako bi unapredio svoj košarkaški razvoj. Trenutno je na odmoru u svom rodnom gradu i razmišlja gde će nastaviti karijeru.… […]
oš jedan tmuran decembarski dan u Srbiji. Očekuje se oblačno i hladno vreme, ponegde uz slabu kišu ili rosulu. Na planinama će provejavati slab sneg. Duvaće slab severni vetar.
Izdajem radionicu za mehaničarske usluge sa 4 dizalice u užem centru grada. Izdajem radionicu za limarsko- farbarske usluge sa komorom u užem centru grada. Informacije možete dobiti na: 062/162 1111
Pročitaj slične vesti
Rođena bez gornjih ekstremiteta Dejana je još kao devojčica sanjala da postane umetnica.
Direktor Studentskog centra Dragan Jovović ne očekuje da će cena smeštaja studenata u dom biti povećana.
pretraži sajt
Zapratite nas na fejsbuku
redakcija@infopress.rs
Marketing@infopress.rs