Konstantin Karapetrović talentovani užički košarkaš je sa nepunih 15 godina otišao u Italiju, kako bi unapredio svoj košarkaški razvoj. Trenutno je na odmoru u svom rodnom gradu i razmišlja gde će nastaviti karijeru.… […]
09/11/2020
Autor:
Info Press
Izvor: 24 sedam
Foto: Pixabay
Navike u poslovanju promenile su se, zbog pandemije, svuda u svetu, pa tako i u Srbiji. Već smo navikli da nam na šalterima banaka ili u pošti sugerišu da plaćamo račune onlajn i podižemo novac na bankomatu. Ali pitanje je da li zbog aktuelne situacije odlazak u banku uskoro neće ni biti moguć. S tim problemom nedavno se suočila Beograđanka Ružica M. (38) koja je čekala da podigne novac na šalteru banke čiji je klijent. Tada su joj službenici banke rekli da od januara sledeće godine neće moći da koristi šalter, već samo bankomat. S obzirom na to da u banci nisu hteli dalje da objašnjavaju situaciju, naša sugrađanka obratila se Portalu 24sedam, a mi smo odgovor potražili u banci čiji je Ružica klijent, ali i u još nekoliko poslovnih banaka, kao i u Narodnoj banci Srbije. Iako su u centralnoj banci istakli da nema razloga za bojazan da će razvoj digitalnog i elektronskog bankarstva negativno uticati na tradicionalne vidove komunikacije i pružanje usluga u bankama, zbog pandemije može doći do nekih promena. – Ipak, uzimajući u obzir potrebe klijenata i trenutne okolnosti u vezi sa pandemijom, može se očekivati da banke uvrste u svoju ponudu dodatne usluge, koje će korisnicima omogućiti da svoja plaćanja izvrše na još jednostavniji i efikasniji način, ne odustajući od tradicionalnih kanala komunikacije – naglašavaju u NBS. Kako dodaju, kanali komunikacije sa klijentima i način pružanja usluga svakako, kao i do sada, zavise i od poslovnih politika banaka. – Bez obzira što NBS ohrabruje primenu novih tehnologija u bankarstvu, o čemu svedoče uvođenje sistema instant plaćana, obezbeđivanje zaštite korisnika kod zaključenja ugovora o finansijskim uslugama na daljinu ili omogućavanja uspostavljanja poslovnih odnosa sa klijentima putem video-identifikacije, očekivanje NBS je da će i dalje svi tradicionalni kanali komunikacije biti na raspolaganju klijentima, te da primena tehnoloških promena neće umnogome uticati na rad ekspozitura banaka i u tom pogledu ne očekuju se bilo kakve značajnije promene u poslovnoj politici banaka početkom naredne godine – istakli su u NBS. Međutim, i oni kažu da su “u praksi moguće pojedinačne promene u radu organizacionih delova pojedinih banaka u cilju unapređenja efikasnosti poslovanja”. – U zavisnosti od poslovne politike tih banaka u takvim situacijama NBS očekuje oprezno, proaktivno postupanje banaka uz poštovanje regulative NBS i blagovremeno informisanje klijenta o svim eventualnim promenama u radu – naglašavaju u centralnoj banci. Oni navode i da NBS pažljivo prati nove trendove u razvoju bankarstva. S druge strane, u nekoliko poslovnih banaka koje smo kontaktirali, uveravaju da za sada nemaju u planu zatvaranje filijala i ukidanje šaltera, i da sve funkcioniše kao i ranije, uz određene mere zbog pandemije. – Samo u slučaju kada u nekoj filijali imamo među zaposlenima obolele od kovid 19, onda zatvaramo privremeno taj objekat. Obavlja se detaljna definfekcija, a ekspozitura se otvara za klijente tek nakon nekoliko dana – navode u jednoj stranoj banci. Slične odgovore dobili smo i od drugih, s tim da odgovor iz banke čiji je Ružica M. klijent do sada nije stigao.

Napišite komentar za ovaj članak

spisak dosadašnjih komentara za ovaj članak

Najnoviji oglasi
Konstantin Karapetrović talentovani užički košarkaš je sa nepunih 15 godina otišao u Italiju, kako bi unapredio svoj košarkaški razvoj. Trenutno je na odmoru u svom rodnom gradu i razmišlja gde će nastaviti karijeru.… […]
oš jedan tmuran decembarski dan u Srbiji. Očekuje se oblačno i hladno vreme, ponegde uz slabu kišu ili rosulu. Na planinama će provejavati slab sneg. Duvaće slab severni vetar.
Izdajem radionicu za mehaničarske usluge sa 4 dizalice u užem centru grada. Izdajem radionicu za limarsko- farbarske usluge sa komorom u užem centru grada. Informacije možete dobiti na: 062/162 1111
Pridružite nam se na Festivalu “Vinomanija” na Zlatiboru 27. julai otkrite najnovi model Hyundai Tuscona iz 2024. godine
Izdajem stan stan u kvalitetnoj novogradnji kog hotela Morava u Čačku. Stan je kompletno namešten, površine 35 m2. Informacije možete dobiti na: 064/ 148 03 77 064 /510 78 33

pročitaj još sličnih vesti
Jedan od najpoznatijih čačanskih proizvođača rakije Stanimir poznatiji kao Cane Minić odavno je prestao da broji vredne nagrade, prizanja
Broj klijenata kontinuirano raste, a kvalitet proizvoda se ne menja.
Umesto 20. oktobra kako su stručnjaci očekivali i ove godine , a što je inače optimalan period , setva pšenice malo će biti prolongirana
Većina konkursa u okviru mera aktivne politike zapošljavanja koje je Nacionalna služba za zapošljavanje raspisala u februaru ove godine je realizovano.
Prvi Gondola forum na Zlatiboru pokrenut je sa ciljem jačanja saradnje između javnog I privatno sektora i podsticanja razvoja novih rešenja u turizmu, bezbednosti sitema i tehnoloških inovacija

pretraži sajt

Broj pregleda
Pregleda do sada
Hvala što pratite naš portal.

najnovije vesti

Podelite objavu
Kliknite na znak plus
Podelite vest na društvenim mrežama.

Zapratite nas na fejsbuku

redakcija@infopress.rs

Marketing@infopress.rs

Impresum • Marketing • Kontakt informacije • Uslovi korišćenja • Politika privatnosti • Deklaracija o kolačićima • Pristup podacima
Navike u poslovanju promenile su se, zbog pandemije, svuda u svetu, pa tako i u Srbiji. Već smo navikli da nam na šalterima banaka ili u pošti sugerišu da plaćamo račune onlajn i podižemo novac na bankomatu. Ali pitanje je da li zbog aktuelne situacije odlazak u banku uskoro neće ni biti moguć. S tim problemom nedavno se suočila Beograđanka Ružica M. (38) koja je čekala da podigne novac na šalteru banke čiji je klijent. Tada su joj službenici banke rekli da od januara sledeće godine neće moći da koristi šalter, već samo bankomat. S obzirom na to da u banci nisu hteli dalje da objašnjavaju situaciju, naša sugrađanka obratila se Portalu 24sedam, a mi smo odgovor potražili u banci čiji je Ružica klijent, ali i u još nekoliko poslovnih banaka, kao i u Narodnoj banci Srbije. Iako su u centralnoj banci istakli da nema razloga za bojazan da će razvoj digitalnog i elektronskog bankarstva negativno uticati na tradicionalne vidove komunikacije i pružanje usluga u bankama, zbog pandemije može doći do nekih promena. – Ipak, uzimajući u obzir potrebe klijenata i trenutne okolnosti u vezi sa pandemijom, može se očekivati da banke uvrste u svoju ponudu dodatne usluge, koje će korisnicima omogućiti da svoja plaćanja izvrše na još jednostavniji i efikasniji način, ne odustajući od tradicionalnih kanala komunikacije – naglašavaju u NBS. Kako dodaju, kanali komunikacije sa klijentima i način pružanja usluga svakako, kao i do sada, zavise i od poslovnih politika banaka. – Bez obzira što NBS ohrabruje primenu novih tehnologija u bankarstvu, o čemu svedoče uvođenje sistema instant plaćana, obezbeđivanje zaštite korisnika kod zaključenja ugovora o finansijskim uslugama na daljinu ili omogućavanja uspostavljanja poslovnih odnosa sa klijentima putem video-identifikacije, očekivanje NBS je da će i dalje svi tradicionalni kanali komunikacije biti na raspolaganju klijentima, te da primena tehnoloških promena neće umnogome uticati na rad ekspozitura banaka i u tom pogledu ne očekuju se bilo kakve značajnije promene u poslovnoj politici banaka početkom naredne godine – istakli su u NBS. Međutim, i oni kažu da su “u praksi moguće pojedinačne promene u radu organizacionih delova pojedinih banaka u cilju unapređenja efikasnosti poslovanja”. – U zavisnosti od poslovne politike tih banaka u takvim situacijama NBS očekuje oprezno, proaktivno postupanje banaka uz poštovanje regulative NBS i blagovremeno informisanje klijenta o svim eventualnim promenama u radu – naglašavaju u centralnoj banci. Oni navode i da NBS pažljivo prati nove trendove u razvoju bankarstva. S druge strane, u nekoliko poslovnih banaka koje smo kontaktirali, uveravaju da za sada nemaju u planu zatvaranje filijala i ukidanje šaltera, i da sve funkcioniše kao i ranije, uz određene mere zbog pandemije. – Samo u slučaju kada u nekoj filijali imamo među zaposlenima obolele od kovid 19, onda zatvaramo privremeno taj objekat. Obavlja se detaljna definfekcija, a ekspozitura se otvara za klijente tek nakon nekoliko dana – navode u jednoj stranoj banci. Slične odgovore dobili smo i od drugih, s tim da odgovor iz banke čiji je Ružica M. klijent do sada nije stigao.

Napiši komentar

komentari

Najnoviji oglasi
Mladi košarkaš Konstantin Karapetrović pred novim izazovima
Konstantin Karapetrović talentovani užički košarkaš je sa nepunih 15 godina otišao u Italiju, kako bi unapredio svoj košarkaški razvoj. Trenutno je na odmoru u svom rodnom gradu i razmišlja gde će nastaviti karijeru.… […]
Oblačno i hladno vreme, mestimično slaba kiša
oš jedan tmuran decembarski dan u Srbiji. Očekuje se oblačno i hladno vreme, ponegde uz slabu kišu ili rosulu. Na planinama će provejavati slab sneg. Duvaće slab severni vetar.
Izdajem radionicu za mehaničarske usluge sa 4 dizalice u užem centru grada. Izdajem radionicu za limarsko- farbarske usluge sa komorom u užem centru grada. Informacije možete dobiti na: 062/162 1111

Pročitaj slične vesti
MINIĆEVA KUĆA RAKIJE – KUĆA DOBRE RAKIJE
Jedan od najpoznatijih čačanskih proizvođača rakije Stanimir poznatiji kao Cane Minić odavno je prestao da broji vredne nagrade, prizanja
RASADNIK PRASKOZORJE ZA DVE GODINE OSVOJIO TRŽIŠTE
Broj klijenata kontinuirano raste, a kvalitet proizvoda se ne menja.
POČINJE SETVA PŠENICE U MORAVIČKOM OKRUGU
Umesto 20. oktobra kako su stručnjaci očekivali i ove godine , a što je inače optimalan period , setva pšenice malo će biti prolongirana

pretraži sajt

Zapratite nas na fejsbuku

redakcija@infopress.rs

Marketing@infopress.rs