Konstantin Karapetrović talentovani užički košarkaš je sa nepunih 15 godina otišao u Italiju, kako bi unapredio svoj košarkaški razvoj. Trenutno je na odmoru u svom rodnom gradu i razmišlja gde će nastaviti karijeru.… […]
07/06/2020
Autor:
Info Press
Izvor: RTS
Foto: Danas.rs
Deonica auto-puta Preljina-Požega, jedna je od najkraćih, ali najzahtevnijih na pravcu Koridora 11 – obuhvata obilaznicu oko Čačka, a zaobilazi Ovčarsko-kablarsku klisuru. Građevinari iz Kine vredno rade na izgradnji dva tunela koji će sa gotovo tri kilometra dužine biti među najdužim u Srbiji. U narednom periodu očekuje se i bušenje tunela Munjino brdo. Za sve je svakako dobra vest da su radovi nakon ukidanja vanrednog stanja intenzivirani a završetak deonice auto-puta od Preljine do Požege, značiće puno onima koji putuju ovim krajevima. Putovaće se svakako brže, udobnije i sigurnije, jer se sada do Požege putuje kroz Ovčarsko-kablarsku klisuru. Deonica ima prirodne lepote ali je put pun useka i oštrih krivina. Dakle, građevinari iz Kine vredno rade na izgradnji dva tunela koji će sa gotovo tri kilometra dužine, biti među najdužim u Srbiji. Građevinski poduhvat i izazov za projektovanje ovih tunela je složena konfiguracija terena i faktički prolaz tunela Laz kroz planinu Jelicu. Iskopano je više desetina metara u brdu, kroz koje prolazi taj tunel a u narednom periodu očekuje se i bušenje tunela Munjino brdo. Pored ova dva, gradiće se i tunel Trbušani dug oko 300 metara. Put u selu Prijevor prelazi i reku Zapadnu Moravu, gde je izgrađen privremeni građevinski most. Deonica auto-puta Preljina-Požega, jedna je od najkraćih, ali najzahtevnijih na pravcu Koridora 11 i obuhvata obilaznicu oko Čačka a zaobilazi Ovčarsko-kablarsku klisuru. Spaja i dva bitna putna pravca – jedan prema Crnoj Gori a drugi prema BiH. Ova deonica je nastavak projekta izgradnje auto-puta Beograd – Južni Jadran, ukupne dužine 258 kilometara Deonica između Preljine i Požege duga je 30,9 kilometara a zbog specifičnosti reljefa, najteža je za gradnju na Koridoru 11, jer prolazi kroz komplikovan geografski teren. Zbog toga je planirana izgradnja tri tunela i 32 mosta, koji čine gotovo trećinu trase. Put je podeljen na tri manje deonice, a imaće i 11 nadvožnjaka i tri petlje. Deonica budućeg auto-puta, prolaziće kroz grad Čačak i opštine Lučani i Požega. Planirano je da radovi traju oko tri godine, a počeli su u maju prošle godine. Nova trasa auto-puta kada se izgradi skratiće vreme putovanja od Čačka do Požege sa sadašnjih 45 minuta na 20.
Mašine su bile na terenu i tokom epidemije. Posle vanrednog stanja radovi su ubrzani, pa, kažu, iz dana u dan može da se prati napredak u radovima na deonici auto-puta Preljina- Požega.
Napišite komentar za ovaj članak
spisak dosadašnjih komentara za ovaj članak
Najnoviji oglasi
Konstantin Karapetrović talentovani užički košarkaš je sa nepunih 15 godina otišao u Italiju, kako bi unapredio svoj košarkaški razvoj. Trenutno je na odmoru u svom rodnom gradu i razmišlja gde će nastaviti karijeru.… […]
oš jedan tmuran decembarski dan u Srbiji. Očekuje se oblačno i hladno vreme, ponegde uz slabu kišu ili rosulu. Na planinama će provejavati slab sneg. Duvaće slab severni vetar.
Izdajem radionicu za mehaničarske usluge sa 4 dizalice u užem centru grada. Izdajem radionicu za limarsko- farbarske usluge sa komorom u užem centru grada. Informacije možete dobiti na: 062/162 1111
Pridružite nam se na Festivalu “Vinomanija” na Zlatiboru 27. julai otkrite najnovi model Hyundai Tuscona iz 2024. godine
Izdajem stan stan u kvalitetnoj novogradnji kog hotela Morava u Čačku. Stan je kompletno namešten, površine 35 m2. Informacije možete dobiti na: 064/ 148 03 77 064 /510 78 33
pročitaj još sličnih vesti
Predstavnici grada Čačka obišli završne radove na izgradnji gasne kotlarnice u Mašinsko-saobraćajnoj školi
Najniža temperatura biće od 5 do 11 stepeni, a najviša od 10 do 16.
Skup će se održati u ponedeljak, 6. oktobra 2025. godine, na Gradskom trgu sa početkom u 13 časova.
Među 22. tačke dnevnog reda je i prvi ovogodišnji rebalans budžeta, kao i poskupljenje iznošenja i deponovanje smeća i taksi prevoza.
Zlatibor je ostvario izuzetan rezultat kada je reč o inostranim turistima.
pretraži sajt
Broj pregleda
Pregleda do sada
Hvala što pratite naš portal.
najnovije vesti
Podelite objavu
Kliknite na znak plus
Podelite vest na društvenim mrežama.
Zapratite nas na fejsbuku
redakcija@infopress.rs
Marketing@infopress.rs
Impresum • Marketing • Kontakt informacije • Uslovi korišćenja • Politika privatnosti • Deklaracija o kolačićima • Pristup podacima
Deonica auto-puta Preljina-Požega, jedna je od najkraćih, ali najzahtevnijih na pravcu Koridora 11 – obuhvata obilaznicu oko Čačka, a zaobilazi Ovčarsko-kablarsku klisuru. Građevinari iz Kine vredno rade na izgradnji dva tunela koji će sa gotovo tri kilometra dužine biti među najdužim u Srbiji. U narednom periodu očekuje se i bušenje tunela Munjino brdo. Za sve je svakako dobra vest da su radovi nakon ukidanja vanrednog stanja intenzivirani a završetak deonice auto-puta od Preljine do Požege, značiće puno onima koji putuju ovim krajevima. Putovaće se svakako brže, udobnije i sigurnije, jer se sada do Požege putuje kroz Ovčarsko-kablarsku klisuru. Deonica ima prirodne lepote ali je put pun useka i oštrih krivina. Dakle, građevinari iz Kine vredno rade na izgradnji dva tunela koji će sa gotovo tri kilometra dužine, biti među najdužim u Srbiji. Građevinski poduhvat i izazov za projektovanje ovih tunela je složena konfiguracija terena i faktički prolaz tunela Laz kroz planinu Jelicu. Iskopano je više desetina metara u brdu, kroz koje prolazi taj tunel a u narednom periodu očekuje se i bušenje tunela Munjino brdo. Pored ova dva, gradiće se i tunel Trbušani dug oko 300 metara. Put u selu Prijevor prelazi i reku Zapadnu Moravu, gde je izgrađen privremeni građevinski most. Deonica auto-puta Preljina-Požega, jedna je od najkraćih, ali najzahtevnijih na pravcu Koridora 11 i obuhvata obilaznicu oko Čačka a zaobilazi Ovčarsko-kablarsku klisuru. Spaja i dva bitna putna pravca – jedan prema Crnoj Gori a drugi prema BiH. Ova deonica je nastavak projekta izgradnje auto-puta Beograd – Južni Jadran, ukupne dužine 258 kilometara Deonica između Preljine i Požege duga je 30,9 kilometara a zbog specifičnosti reljefa, najteža je za gradnju na Koridoru 11, jer prolazi kroz komplikovan geografski teren. Zbog toga je planirana izgradnja tri tunela i 32 mosta, koji čine gotovo trećinu trase. Put je podeljen na tri manje deonice, a imaće i 11 nadvožnjaka i tri petlje. Deonica budućeg auto-puta, prolaziće kroz grad Čačak i opštine Lučani i Požega. Planirano je da radovi traju oko tri godine, a počeli su u maju prošle godine. Nova trasa auto-puta kada se izgradi skratiće vreme putovanja od Čačka do Požege sa sadašnjih 45 minuta na 20.
Mašine su bile na terenu i tokom epidemije. Posle vanrednog stanja radovi su ubrzani, pa, kažu, iz dana u dan može da se prati napredak u radovima na deonici auto-puta Preljina- Požega.
Napiši komentar
komentari
Najnoviji oglasi
Konstantin Karapetrović talentovani užički košarkaš je sa nepunih 15 godina otišao u Italiju, kako bi unapredio svoj košarkaški razvoj. Trenutno je na odmoru u svom rodnom gradu i razmišlja gde će nastaviti karijeru.… […]
oš jedan tmuran decembarski dan u Srbiji. Očekuje se oblačno i hladno vreme, ponegde uz slabu kišu ili rosulu. Na planinama će provejavati slab sneg. Duvaće slab severni vetar.
Izdajem radionicu za mehaničarske usluge sa 4 dizalice u užem centru grada. Izdajem radionicu za limarsko- farbarske usluge sa komorom u užem centru grada. Informacije možete dobiti na: 062/162 1111
Pročitaj slične vesti
Predstavnici grada Čačka obišli završne radove na izgradnji gasne kotlarnice u Mašinsko-saobraćajnoj školi
Najniža temperatura biće od 5 do 11 stepeni, a najviša od 10 do 16.
Skup će se održati u ponedeljak, 6. oktobra 2025. godine, na Gradskom trgu sa početkom u 13 časova.
pretraži sajt
Zapratite nas na fejsbuku
redakcija@infopress.rs
Marketing@infopress.rs