Konstantin Karapetrović talentovani užički košarkaš je sa nepunih 15 godina otišao u Italiju, kako bi unapredio svoj košarkaški razvoj. Trenutno je na odmoru u svom rodnom gradu i razmišlja gde će nastaviti karijeru.… […]
01/06/2020
Autor:
Info Press
Izvor: RTS
Foto: Info Press
Polako se vraćamo starim navikama u kupovini. Tržište Srbije funkcioniše uobičajeno. Nema nestašica, a snabdevanje je stabilno. To ne znači da će onlajn trgovina sada biti zapostavljena. Trgovci kažu da će i dalje jačati taj kanal prodaje koji je bio nepravedno zapostavljen. Na samom početku pandemije, pored sredstava za dezinfekciju, veliku potražnju činile su osnovne životne namirnice. Najviše se tražilo brašno, ulje, riblje konzerve i testenine, a tokom njenog trajanja najveću potražnju imala su sveža jaja, ulje i meso, kažu u Privrednoj komori Srbije. Tokom trajanja vanrednog stanja, zbog pandemije koronavirusa mnogi su otkrili onlajn kupovinu, a ovaj način prodaje značajno je rastao, kažu trgovci. Mnogi od njih duplirali su kapacitete, povećali broj ljudi i vozila u tom segmentu prodaje. “I nakon perioda vanrednog stanja ostala je povećana potreba i potražnja kupaca za onlajn prodavnicom koja je porasla više od 60 posto. Takođe je primetno da kupci u onlajn prodavnici kupuju namirnice koje su nekad tradicionalno pazarili u prodavnicama kao što su voće, povrće, delikates, meso. Na primer, potražnja za kategoriju mesa je porasla za više od četiri puta”, izjavila je Milica Popović iz kompanije “Delez Srbija”. U Privrednoj komori kažu da kriza nije značajnije pogodila domaću trgovinu. “Zanimljivo je da smo mi tokom ove krize naučili da zavisimo od sopstvene proizvodnje. Činjenica da je više od 80 odsto domaćih proizvoda na domaćim policama daju nam jasnu poruku da moramo jačati domaću prerađivačku industriju i taj odnos koji potrošači imaju prema domaćim brendovima nam je značajno pomogao tokom same krize”, istakao je Žarko Malinović iz Privredne komore Srbije. Potrošači se ponovo okreću kupovini u većim radnjama, gde se na jednom mestu može pronaći sve za jedno domaćinstvo. Važna im je sigurna kupovina i žele da proizvodi budu kvalitetni i potpuno bezbedni.
Napišite komentar za ovaj članak
spisak dosadašnjih komentara za ovaj članak
Najnoviji oglasi
Konstantin Karapetrović talentovani užički košarkaš je sa nepunih 15 godina otišao u Italiju, kako bi unapredio svoj košarkaški razvoj. Trenutno je na odmoru u svom rodnom gradu i razmišlja gde će nastaviti karijeru.… […]
oš jedan tmuran decembarski dan u Srbiji. Očekuje se oblačno i hladno vreme, ponegde uz slabu kišu ili rosulu. Na planinama će provejavati slab sneg. Duvaće slab severni vetar.
Izdajem radionicu za mehaničarske usluge sa 4 dizalice u užem centru grada. Izdajem radionicu za limarsko- farbarske usluge sa komorom u užem centru grada. Informacije možete dobiti na: 062/162 1111
Pridružite nam se na Festivalu “Vinomanija” na Zlatiboru 27. julai otkrite najnovi model Hyundai Tuscona iz 2024. godine
Izdajem stan stan u kvalitetnoj novogradnji kog hotela Morava u Čačku. Stan je kompletno namešten, površine 35 m2. Informacije možete dobiti na: 064/ 148 03 77 064 /510 78 33
pročitaj još sličnih vesti
U okviru obeležavanja 75 godina valjaonice Sevojno u kompaniji je priredjen prijem za poslovne partnere I predstavnike političkog, javnog I društvenog života Sevojna I Užica. 75 godina nije samo broj već simbol tradicje,… […]
Papričice prerađuje u deset proizvoda koji, u zavisnosti od ljutine, imaju i specifične nazive poput Nije problem, Jeste problem ili Mali problem.
Investicija obuhvata moderni šoping kompleks sa velikim parkingom, prostranim lokalima i bogatom ponudom sadržaja. Posle 4 godine radovi su konačno završeni, a od danas BIG centar je na raspolaganju gradjanima Čačka već i ovog dela… […]
Među 99 najuspešnijih srednjih preduzeća u srbiji u 2024. godini nalaze se i dva čačanska – “Auto Čačak promet” i “NT Bolero”. na godišnjoj listi 99 najuspešnijih malih preduzeća u srbiji najviše rangiranih privrednih… […]
U Preljini kod Čačka danas je 250 poljoprivrednika potpisalo ugovore za podsticajna sredstva koja su dobili od grada Čačka . Za ovu namenu za ukupno 585 proizvođača , opredeljeno je 145 miliona dinara. … […]
pretraži sajt
Broj pregleda
Pregleda do sada
Hvala što pratite naš portal.
najnovije vesti
Podelite objavu
Kliknite na znak plus
Podelite vest na društvenim mrežama.
Zapratite nas na fejsbuku
redakcija@infopress.rs
Marketing@infopress.rs
Impresum • Marketing • Kontakt informacije • Uslovi korišćenja • Politika privatnosti • Deklaracija o kolačićima • Pristup podacima
Polako se vraćamo starim navikama u kupovini. Tržište Srbije funkcioniše uobičajeno. Nema nestašica, a snabdevanje je stabilno. To ne znači da će onlajn trgovina sada biti zapostavljena. Trgovci kažu da će i dalje jačati taj kanal prodaje koji je bio nepravedno zapostavljen. Na samom početku pandemije, pored sredstava za dezinfekciju, veliku potražnju činile su osnovne životne namirnice. Najviše se tražilo brašno, ulje, riblje konzerve i testenine, a tokom njenog trajanja najveću potražnju imala su sveža jaja, ulje i meso, kažu u Privrednoj komori Srbije. Tokom trajanja vanrednog stanja, zbog pandemije koronavirusa mnogi su otkrili onlajn kupovinu, a ovaj način prodaje značajno je rastao, kažu trgovci. Mnogi od njih duplirali su kapacitete, povećali broj ljudi i vozila u tom segmentu prodaje. “I nakon perioda vanrednog stanja ostala je povećana potreba i potražnja kupaca za onlajn prodavnicom koja je porasla više od 60 posto. Takođe je primetno da kupci u onlajn prodavnici kupuju namirnice koje su nekad tradicionalno pazarili u prodavnicama kao što su voće, povrće, delikates, meso. Na primer, potražnja za kategoriju mesa je porasla za više od četiri puta”, izjavila je Milica Popović iz kompanije “Delez Srbija”. U Privrednoj komori kažu da kriza nije značajnije pogodila domaću trgovinu. “Zanimljivo je da smo mi tokom ove krize naučili da zavisimo od sopstvene proizvodnje. Činjenica da je više od 80 odsto domaćih proizvoda na domaćim policama daju nam jasnu poruku da moramo jačati domaću prerađivačku industriju i taj odnos koji potrošači imaju prema domaćim brendovima nam je značajno pomogao tokom same krize”, istakao je Žarko Malinović iz Privredne komore Srbije. Potrošači se ponovo okreću kupovini u većim radnjama, gde se na jednom mestu može pronaći sve za jedno domaćinstvo. Važna im je sigurna kupovina i žele da proizvodi budu kvalitetni i potpuno bezbedni.
Napiši komentar
komentari
Najnoviji oglasi
Konstantin Karapetrović talentovani užički košarkaš je sa nepunih 15 godina otišao u Italiju, kako bi unapredio svoj košarkaški razvoj. Trenutno je na odmoru u svom rodnom gradu i razmišlja gde će nastaviti karijeru.… […]
oš jedan tmuran decembarski dan u Srbiji. Očekuje se oblačno i hladno vreme, ponegde uz slabu kišu ili rosulu. Na planinama će provejavati slab sneg. Duvaće slab severni vetar.
Izdajem radionicu za mehaničarske usluge sa 4 dizalice u užem centru grada. Izdajem radionicu za limarsko- farbarske usluge sa komorom u užem centru grada. Informacije možete dobiti na: 062/162 1111
Pročitaj slične vesti
U okviru obeležavanja 75 godina valjaonice Sevojno u kompaniji je priredjen prijem za poslovne partnere I predstavnike političkog, javnog I društvenog života Sevojna I Užica. 75 godina nije samo broj već simbol tradicje,… […]
Papričice prerađuje u deset proizvoda koji, u zavisnosti od ljutine, imaju i specifične nazive poput Nije problem, Jeste problem ili Mali problem.
Investicija obuhvata moderni šoping kompleks sa velikim parkingom, prostranim lokalima i bogatom ponudom sadržaja. Posle 4 godine radovi su konačno završeni, a od danas BIG centar je na raspolaganju gradjanima Čačka već i ovog dela… […]
pretraži sajt
Zapratite nas na fejsbuku
redakcija@infopress.rs
Marketing@infopress.rs