Konstantin Karapetrović talentovani užički košarkaš je sa nepunih 15 godina otišao u Italiju, kako bi unapredio svoj košarkaški razvoj. Trenutno je na odmoru u svom rodnom gradu i razmišlja gde će nastaviti karijeru.… […]
12/12/2019
Autor:
Info Press
Izvor: RTS/JASMINA RAKOČEVIĆ
Foto: Pixabay
Turizam je u Srbiji sve važnija privredna grana. Ove godine ostvarila je prihod od blizu milijardi i po evra. Ugostili smo tri miliona i sedamsto hiljada turista od kojih su polovina stranci, što je povećanje od osam odsto. Kinezi su najbrojniji gosti. U privrednu granu koja ostvaruje profit valja ulagati. U proleće sledeće godine proradiće zlatiborska žičara, a gradiće se još jedna, od Brzeća do Sunčanih vrhova. Kopaonik će dobiti helidrom, Palić novi spa-centar, Sokobanja hotel sa četiri zvezdice. Najbolji primer uspešnog turističkog razvoja je Vrnjačka Banja. “Država je u poslednjih nekoliko godina u sektor turizma uložila 175 miliona dinara u Vrnjačku Banju. Međutim tako relativno male investicije su prouzrokovale enorman rast privatnih ulaganja u banju”, kaže Rasim Ljajić, ministar trgovine, turizma i telekomunikacija. Srbija ima 375 hotela koji posluju sve bolje. Pre nekoliko meseci naše hotelsko udruženje postalo je član evropske asocijacije hotela. “To nam omogućuje da se približimo i evropskim turoperaterima”, kaže Georgi Genov, direktor HORES-a. Do pre nekoliko godina broj agencija koje su se bavile dovođenjem stranaca u Srbiju bio je neznatan. Ove ih je nekoliko desetina. “Naša je želja da se one formiraju po unutrašnjasti kao lokalne male turističke agencije koje će pružati usluge na tom lokalitetu i stranim i domaćim turistima”, kaže Aleksandar Seničić, direktor JUTA. Turistička organizacija Srbije učestvuje na svim značajnijim sajmovima, organizuje radionice, a predstavlja se i na trgovima mnogih gradova. U Srbiju dovodi na desetine stranih novinara, agenata, blogera. “Imamo globalne kampanje na važnim TV mrežama, ali i ono što je naročiti trend i koji smo mi prepoznali pre četiri godine i usmerili veliki broj aktivnosti u tom pravcu, jeste digitalno oglašavanje jer bez prisustva na on lajnu ne postojite ni kao destinacija”, kaže Marija Labović, direktorka Turističke organizacije Srbije. Organizacijama i pojedincima koji doprinose razvoju domaćeg turizma uručene su nagrade “Turistički cvet” u sedam kategorija.
Napišite komentar za ovaj članak
spisak dosadašnjih komentara za ovaj članak
Najnoviji oglasi
Konstantin Karapetrović talentovani užički košarkaš je sa nepunih 15 godina otišao u Italiju, kako bi unapredio svoj košarkaški razvoj. Trenutno je na odmoru u svom rodnom gradu i razmišlja gde će nastaviti karijeru.… […]
oš jedan tmuran decembarski dan u Srbiji. Očekuje se oblačno i hladno vreme, ponegde uz slabu kišu ili rosulu. Na planinama će provejavati slab sneg. Duvaće slab severni vetar.
Izdajem radionicu za mehaničarske usluge sa 4 dizalice u užem centru grada. Izdajem radionicu za limarsko- farbarske usluge sa komorom u užem centru grada. Informacije možete dobiti na: 062/162 1111
Pridružite nam se na Festivalu “Vinomanija” na Zlatiboru 27. julai otkrite najnovi model Hyundai Tuscona iz 2024. godine
Izdajem stan stan u kvalitetnoj novogradnji kog hotela Morava u Čačku. Stan je kompletno namešten, površine 35 m2. Informacije možete dobiti na: 064/ 148 03 77 064 /510 78 33
pročitaj još sličnih vesti
Spoljnotrgovinska razmena privrede sa područja Regionalne privredne komore MO i RO povećana je u prvih 6 meseci ove godine u odnosu na isti period prethodne godine, i iznosila je 978 miliona evra. Republički… […]
U okviru Ulice starih zanata izloženi su i domaći med, propolis, kao i rukotvorine rađene na tradicionalnim razbojima.
Cilj prvog nacionalnog sasatanka o krompiru nakon ovogodišnjeg formiranja Udruženja za krompir Srbije je razgovor o problemima koji prate ovu proizvodnju u cilju njihovog usporavanja koliko je to moguće.
Valjaonica bakra Sevojno započela je četvorogodišnji investicioni ciklus vredan oko 50 miliona evra, usmeren na modernizaciju proizvodnje, povećanje kapaciteta i usklađivanje sa ekološkim standardima Evropske unije. Investicije obuhvataju obnovu livnice, valjaonice i presaonice,… […]
Socijalna ekonomija je ekonomija čiji je prevashodni cilj ostvarenje koristi za širu društvenu zajenicu I društveno setljive grupe, a ne sticanje dobiti
pretraži sajt
Broj pregleda
Pregleda do sada
Hvala što pratite naš portal.
najnovije vesti
Podelite objavu
Kliknite na znak plus
Podelite vest na društvenim mrežama.
Zapratite nas na fejsbuku
redakcija@infopress.rs
Marketing@infopress.rs
Impresum • Marketing • Kontakt informacije • Uslovi korišćenja • Politika privatnosti • Deklaracija o kolačićima • Pristup podacima
Turizam je u Srbiji sve važnija privredna grana. Ove godine ostvarila je prihod od blizu milijardi i po evra. Ugostili smo tri miliona i sedamsto hiljada turista od kojih su polovina stranci, što je povećanje od osam odsto. Kinezi su najbrojniji gosti. U privrednu granu koja ostvaruje profit valja ulagati. U proleće sledeće godine proradiće zlatiborska žičara, a gradiće se još jedna, od Brzeća do Sunčanih vrhova. Kopaonik će dobiti helidrom, Palić novi spa-centar, Sokobanja hotel sa četiri zvezdice. Najbolji primer uspešnog turističkog razvoja je Vrnjačka Banja. “Država je u poslednjih nekoliko godina u sektor turizma uložila 175 miliona dinara u Vrnjačku Banju. Međutim tako relativno male investicije su prouzrokovale enorman rast privatnih ulaganja u banju”, kaže Rasim Ljajić, ministar trgovine, turizma i telekomunikacija. Srbija ima 375 hotela koji posluju sve bolje. Pre nekoliko meseci naše hotelsko udruženje postalo je član evropske asocijacije hotela. “To nam omogućuje da se približimo i evropskim turoperaterima”, kaže Georgi Genov, direktor HORES-a. Do pre nekoliko godina broj agencija koje su se bavile dovođenjem stranaca u Srbiju bio je neznatan. Ove ih je nekoliko desetina. “Naša je želja da se one formiraju po unutrašnjasti kao lokalne male turističke agencije koje će pružati usluge na tom lokalitetu i stranim i domaćim turistima”, kaže Aleksandar Seničić, direktor JUTA. Turistička organizacija Srbije učestvuje na svim značajnijim sajmovima, organizuje radionice, a predstavlja se i na trgovima mnogih gradova. U Srbiju dovodi na desetine stranih novinara, agenata, blogera. “Imamo globalne kampanje na važnim TV mrežama, ali i ono što je naročiti trend i koji smo mi prepoznali pre četiri godine i usmerili veliki broj aktivnosti u tom pravcu, jeste digitalno oglašavanje jer bez prisustva na on lajnu ne postojite ni kao destinacija”, kaže Marija Labović, direktorka Turističke organizacije Srbije. Organizacijama i pojedincima koji doprinose razvoju domaćeg turizma uručene su nagrade “Turistički cvet” u sedam kategorija.
Napiši komentar
komentari
Najnoviji oglasi
Konstantin Karapetrović talentovani užički košarkaš je sa nepunih 15 godina otišao u Italiju, kako bi unapredio svoj košarkaški razvoj. Trenutno je na odmoru u svom rodnom gradu i razmišlja gde će nastaviti karijeru.… […]
oš jedan tmuran decembarski dan u Srbiji. Očekuje se oblačno i hladno vreme, ponegde uz slabu kišu ili rosulu. Na planinama će provejavati slab sneg. Duvaće slab severni vetar.
Izdajem radionicu za mehaničarske usluge sa 4 dizalice u užem centru grada. Izdajem radionicu za limarsko- farbarske usluge sa komorom u užem centru grada. Informacije možete dobiti na: 062/162 1111
Pročitaj slične vesti
Spoljnotrgovinska razmena privrede sa područja Regionalne privredne komore MO i RO povećana je u prvih 6 meseci ove godine u odnosu na isti period prethodne godine, i iznosila je 978 miliona evra. Republički… […]
U okviru Ulice starih zanata izloženi su i domaći med, propolis, kao i rukotvorine rađene na tradicionalnim razbojima.
Cilj prvog nacionalnog sasatanka o krompiru nakon ovogodišnjeg formiranja Udruženja za krompir Srbije je razgovor o problemima koji prate ovu proizvodnju u cilju njihovog usporavanja koliko je to moguće.
pretraži sajt
Zapratite nas na fejsbuku
redakcija@infopress.rs
Marketing@infopress.rs